Mistä johtuu että miehet vanhenevat kuin viini, mutta naiset kuin piimä?
Miettikää nyt 45-vuotiasta miestä, ja sitten saman ikäistä naista...Kyllähän jokainen nyt tajuaa mistä puhu.
Mies on saavuttamassa uransa huippua, ei ole enää sinisilmäinen poika, on saanut karismaa ja elämänkokemusta.
Entä nainen? Nii-in...
Kommentit (59)
Kyllä mun tuttavapiirissä' miehet ovat vanhentuneet kun paisuva pullataikina ja naiset kun rusinaksi muuttuva viinirypäle.
Ensinnäkin ap puhuu pötyä.
Ainakin täällä miehet vetää kaljaa ja rupsahtaa keskimäärin nopeammin.
Mutta evoluution takia miehillä on paksumpi iho. Kun naiset aikoinaan hoiti lapsia luolassa, miehet metsästivät ulkona.
Heille kehittyi isommat lihakset ja suojaavampi ihon pinta.
Evoluutio ei ole vielä poistanut niitä, mutta kun kaljanjuonti sohvalla jatkuu tarpeeksi monta tuhatta vuotta, niin osat kai vaihtuu.
Miehet on keskimäärin parhaimmillaan vähän vanhempina kuin naiset - 20v mies on usein ihan poju kun taas saman ikäinen nainen jo hyvinkin naisellinen. Mutta kolmekymppisten jälkeen sitä eroa ei enää sanottavasti ole. Osa rupsahtaa nopeammin ja osa hitaammin, osa saa sitä charmia, sekä miehistä että naisista. Miehillä on juu paksumpi iho, eli ei veltostu ja rypisty ehkä ihan samalla tavalla ja nopeasti kuin naisilla, mutta kyllä siihenkin elämän jälkiä tulee. Ja sitten taas hiukset harvenee useammin ja mahan ympärys kasvaa erittäin epäviehättävästi.
Mitä tinderiä olen katsonut niin viinillä on sitten kaljamaha ja kalju.
Olen tinderiä selaillessa välillä ihan järkyttynyt siitä kuinka vanhoilta nuoretkin miehet näyttää. Siis ihan oikeasti, voitte käydä vaikka itse katsomassa. Mulla on Tinderissä ikähaarukka 24-30 ja ne nuoremmastakin päästä olevat menee osa nelikymppisistä.
N25
Miehellä jos sattuu olemaan luonnostaab hyvän näköinen saattaa olla charmantti ulkomuoto vanhempanakin mutta useimmilla se look on mallia lähiökaljamaha. Naisilla vähän sama homma. Useimmat on pyöreitä palloraisia mutta jos onnistuu pysymään suhteellisen hoikkana ja on geeneiltään kivan näköinen niin pysyy freesimpänä.
vanhojen miesten isot korvat, vitjat, kaljut, korvista ja nenästä puskee karvaa, pallea pömpöttää vaikka ei olisi lihava, onhan näitä kun alkaa miettiä
Ja taas meitä miehiä haukutaan. :) M26
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä katkerien naisten u l i n a a. :D Sorry, mutta ette ole mitään verrattuna parikymppisiin naisiin.
DEAL WITH IT!!!
Minä olen parikymppinen ja nainen, mutta kävin silti tuolla soittamassa suutani, en katkeruudesta vaan koska juttusi ovat minusta niin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas meitä miehiä haukutaan. :) M26
Tulit sitten naisvihaajan perustamaan naistenhaukkumisketjuun valittamaan, kuinka miehiä haukutaan :D
Miehet on enemmän juonut kirkasta viinaa, joka toimii säilöntäaineena.
Siksi, koska miehet kärsii harhoista kpskien omaa ulkonäköään ja erinomaisuuttaan. Tämä on ihan tutkittu juttu. Pizzanaamainen viisikymppinen ukkeli luulee näyttävänsä kolmevitoselta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenevat kuin korkkivikaiset viinit, naiset kuin laatujuusto.
Kyllä, hyvä ja kuvaava nimitys naisesta on juusto. Ja iän karttuessa naisesta tulee homeinen juusto. Yhtä hyödyllinen ja toimelias.
Yksilöllistä on. Suuri osa keski-ikäisistä miehistä on aivan tavallisia ja urakin ihan perustyötä. Sama pätee myös naisiin. Osa sitten on oikeasti huipulla työssä ja ehkä ulkoisestikin, mutta näitäkin löytyy molemmista sukupuolista.
Keski-iässä myös naisilla on enemmän elämänkokemusta ja ehkä siksi haaveiletkin nuoremmista naisista, kun ovat vielä sinisilmäisiä ja elämänkokemuksen puutteessa enemmän ohjailtavissa.
Karismaa taas joko löytyy enemmän tai vähemmän ja se ei ole iästä tai sukupuolesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenevat kuin korkkivikaiset viinit, naiset kuin laatujuusto.
Kyllä, hyvä ja kuvaava nimitys naisesta on juusto. Ja iän karttuessa naisesta tulee homeinen juusto. Yhtä hyödyllinen ja toimelias.
Homejuustohan on aivan herkkua
Ja jos ihan vaan tavallisesta homehtuneesta juustosta puhutaan, niin homekuoren alla sisus on vielä hyvää, kun taas korkkivikainen viini on läpikotaisin pilalla.
Hyvin harva mies..naiset sama..en tykkää kukkakeppi lookista.Kellä lihaskunto hyvä enää 50v iässä..
Mette-Maarit ja Hakon tälläiset parit ovat ihania ihan vaan esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
menestynyt 45-vuotias mies voi poimia haluamansa naisen ikäluokasta 25-35
Menestynyt 45-vuotias ei röllää vauva.fissä ja hänellä on ikäisensä vaimo, johon tutustui 20 vuotta sitten ja teini-ikäiset lapset.
Pitäisikö hankkia farmariasu, täytän 50 tänä vuonna