Mistä päin palstailet?
Laita vielä ikäsi ja oletko M vai N. :) Itse Lahdesta, 29 ja N.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 05:05"]Ei ihme että jutut on mitä on, kun jostakin Sotkamosta tai Perä-Hikiältä kirjoitetaan tänne. Mielestäni pitäisi olla sallittua kirjoittaa vain Helsingistä tai Espoosta. Espoosta sen takia että siellä on mm. West End, Nesteen, Koneen ja Fortumin pääkonttorit, sekä Aalto-yliopisto. Nämä Vantaan wt-jutut ei kiinnosta, jos joku trashiväki Korsosta tai Tikkurilasta tänne kirjoittaa. T. mies Helsingistä.
[/quote] Veikkaanpa että suurin trollilauma on juurikin pk-seudulta. Sieltähän täällä taatusti on suhteessa eniten palstailijoita. Meillä on Suomi ja sitten Suomesta erillinen saareke, kehä3. Ahvenanmaallakin fiksumpaa väkeä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 05:05"]Ei ihme että jutut on mitä on, kun jostakin Sotkamosta tai Perä-Hikiältä kirjoitetaan tänne. Mielestäni pitäisi olla sallittua kirjoittaa vain Helsingistä tai Espoosta. Espoosta sen takia että siellä on mm. West End, Nesteen, Koneen ja Fortumin pääkonttorit, sekä Aalto-yliopisto. Nämä Vantaan wt-jutut ei kiinnosta, jos joku trashiväki Korsosta tai Tikkurilasta tänne kirjoittaa. T. mies Helsingistä.
[/quote]
Hahah mikä provo :D no mites kun mä oon Stadista, mutta asunut kaksi vuotta Turuus. Hitto mulla ei olis enää oikeutta kirjoitella. :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 05:05"]
Ei ihme että jutut on mitä on, kun jostakin Sotkamosta tai Perä-Hikiältä kirjoitetaan tänne. Mielestäni pitäisi olla sallittua kirjoittaa vain Helsingistä tai Espoosta. Espoosta sen takia että siellä on mm. West End, Nesteen, Koneen ja Fortumin pääkonttorit, sekä Aalto-yliopisto. Nämä Vantaan wt-jutut ei kiinnosta, jos joku trashiväki Korsosta tai Tikkurilasta tänne kirjoittaa. T. mies Helsingistä.
[/quote] Enta USA? Helsinki valilla naurattaa.
Seattle, USA, N25