mies tilittää riidat äidilleen
Mun päälle kolmekymppinen mies soittaa meidän joka riidan jälkeen äitilleen , haukkuu mut ja saa mut kuulostaan ihan hirviöitä ja anoppi tietty uskoo kaiken.mies vääristelee tarinan oman mielen mukaiseksi vaikka itse olisi riidan aloittanut tai käyttäytynyt kun moukka...hermo menee
Kommentit (31)
Niin minäkin tilitän äidilleni. Tekee hyvää päästä puhisemaan oikein kunnolla.
t. N50
Näitä "miehiä" on perinteisesti sanottu mammanpojiksi ja niistä kannattaa pysyä kaukana.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:01"]Näitä "miehiä" on perinteisesti sanottu mammanpojiksi ja niistä kannattaa pysyä kaukana.
[/quote]taidat olla oikeassa.voi kun voisin näyttää tän viestiketjun sille et itekkin tajuais
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:41"]
No kyllä minäkin soittelen äidilleni, jos on ollut riitaa miehen kanssa. Tukea haen ja haluan purkaa pahaa oloa. Sitäpaitsi äidiltä saa parhaimmat neuvot, elämänviisautta. :) N40
[/quote]
Todella törkeää sun miestä kohtaan.
[/quote]
Kui? Pitäisikö yksin kärvistellä omissa ajatuksissa, eikä saisi purkaa pahaa oloa minnekään, häh? En minä kuitenkaan mitään törkyjä kerro, vaan pääpiirteittäin, että tämmöstä ja tämmöstä taas tänään on tapahtunut. Eikä tätä nyt usein tapahdu. Kukas olisi parempi lohduttamaan ja antamaan neuvoja kuin oma äiti..? Eikä nämä mun kertomiset vaikuta mitenkään miehen ja äitini väleihin, mies nyt ehkä hiukan nolona joskus tapaamisissa.
(nr. 6, minulla ei ole hyviä ystäviä kelle kertoa, joten äiti ainut vaihtoehto. av ei.)
[/quote]
No teidän riidat ovat teidän yksityisasia. Minusta törkeää tilittää ulkopuolelle riitoja niin että toista pitää nolottaa nähdessä heitä.
Mites jos mies tilittäisi äidilleen, tykkäisitkö?
[/quote]
Ei riidat ole yksityisasia! Totta kai miehellä on oikeus purkaa pahaa mieltään ja jutella jonkun kanssa. Kamalaahan se olisi, jos maailman ainoa ihmissuhde olisi se puoliso, joka kaiken lisäksi tämän tästä haastaa riitaa ja on ilkeä.
Mun miehen äiti taas soittaa aina pojalleen ja tilittää rakkaushuoliaan. Huhhuh, kun miehellä välillä puhelin kaiuttimella...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:05"]
No kyllä minäkin soittelen äidilleni, jos on ollut riitaa miehen kanssa. Tukea haen ja haluan purkaa pahaa oloa. Sitäpaitsi äidiltä saa parhaimmat neuvot, elämänviisautta. :) N40
[/quote]
[/quote]
Kui? Pitäisikö yksin kärvistellä omissa ajatuksissa, eikä saisi purkaa pahaa oloa minnekään, häh? En minä kuitenkaan mitään törkyjä kerro, vaan pääpiirteittäin, että tämmöstä ja tämmöstä taas tänään on tapahtunut. Eikä tätä nyt usein tapahdu. Kukas olisi parempi lohduttamaan ja antamaan neuvoja kuin oma äiti..? Eikä nämä mun kertomiset vaikuta mitenkään miehen ja äitini väleihin, mies nyt ehkä hiukan nolona joskus tapaamisissa.
(nr. 6, minulla ei ole hyviä ystäviä kelle kertoa, joten äiti ainut vaihtoehto. av ei.)
[/quote]
No teidän riidat ovat teidän yksityisasia. Minusta törkeää tilittää ulkopuolelle riitoja niin että toista pitää nolottaa nähdessä heitä.
[/quote]
En tiedä tilittääkö, voi olla, että niin tekeekin. Minulle on ihan sama kertooko äidilleen, parempi sekin kuin kavereilleen. Noh, joillekin on luontevaa kertoa vanhemmilleen vielä aikuisenakin omia ja perheen asioita, toisille ei. On hyvä, että miestä nolottaa, on ne riidan aiheetkin typeriä aina, joten opettelisi olemaan. Näin meillä, teillä eri.
Vanhemmat ovat helposti noissa tilanteissa oman lapsensa puolella. Ei ole oikein mustamaalata puolisoaan (itse valitsemaansa) omille vanhemmilleen.
Meillä on tehty sopimus, että puolisoa ei omille vanhemmille haukuta eikä heitä kuormiteta meidän ristiriidoillamme.
Näin molemmat saamme nauttia appivanhempien arvostuksesta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:05"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei riidat ole yksityisasia! Totta kai miehellä on oikeus purkaa pahaa mieltään ja jutella jonkun kanssa. Kamalaahan se olisi, jos maailman ainoa ihmissuhde olisi se puoliso, joka kaiken lisäksi tämän tästä haastaa riitaa ja on ilkeä.
[/quote]niin entäs jos se ilkeä ja riitaa haastava on juuri se mies itse ? Ja sit soittaa ja itkee ja haukkuu mut äitilleen vaikka itse ollut syypää ja anoppi uskoo kaikki
Kaamea kuvio.
Meillä riidat selvitetään keskenään ei ulkopuolisten välityksellä.
Minkä ikäisiä nämä "mä kerron kyllä äidille" tyypit oikein ovat?
Itse lopettelin omien yksityisasioiden jaon n. 20 vuotiaana :) ... eli kauan sitten.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Riidasas on yleensä kakasi osapuolta ja harvoin kumpikaan ihan syytön tilanteeseen on.. luonnollisesti äiti on aina oman kullannuppunsa puolella, joka on joutunut pahiksen kouriin :)
Onneksi meillä riidat selvitetään riitelijöiden välillä eikä koko suvun draamana :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:53"]" Äitiäitiäitiiii!!! Tuo kiusaa!"
[/quote]joo tilanne eskaloitui siihen et anoppi alko lähettään mulle viestejä kun mies oli taas soittanu ja valittanu..ja mikä paras puhunu taas ihan paskaa..voi vittu että ärsyttää koko ukko...miten joku kolmekymppinen voi roikkua äiteasään kiinni nii...voi luoja