mies tilittää riidat äidilleen
Mun päälle kolmekymppinen mies soittaa meidän joka riidan jälkeen äitilleen , haukkuu mut ja saa mut kuulostaan ihan hirviöitä ja anoppi tietty uskoo kaiken.mies vääristelee tarinan oman mielen mukaiseksi vaikka itse olisi riidan aloittanut tai käyttäytynyt kun moukka...hermo menee
Kommentit (31)
Mutta haukutko sä sun miehen joka kerta sun äidille? Niinkun oma tekee...siinä tulee anopin kanssa äkkiä sukset ristiin kun mies puhuu paskaa joka riidan jälkeen.
Ei ksi kukaan aikuinen tilitä riitoja äidilleen? Nehän ovat miehen ja naisen henkkoht asioita eivätkä kuulu äidille eikä anopille
Voin vain kuvitella miten paljon mua ärsyttäis! :^/
Naisella on yleensä ystäviä joille voi tilittää miehen idioottimaisuudet ja jos ei ole niin av:lle ne voi ainakin tilittää.
Äidiltähän sitä parasta tukea ja elämänviisautta saa... Ei tässä mitää ihmeellistä oo. M34
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:41"]
No kyllä minäkin soittelen äidilleni, jos on ollut riitaa miehen kanssa. Tukea haen ja haluan purkaa pahaa oloa. Sitäpaitsi äidiltä saa parhaimmat neuvot, elämänviisautta. :) N40
[/quote]
Todella törkeää sun miestä kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:53"]
No kyllä minäkin soittelen äidilleni, jos on ollut riitaa miehen kanssa. Tukea haen ja haluan purkaa pahaa oloa. Sitäpaitsi äidiltä saa parhaimmat neuvot, elämänviisautta. :) N40
[/quote]
[/quote]
Kui? Pitäisikö yksin kärvistellä omissa ajatuksissa, eikä saisi purkaa pahaa oloa minnekään, häh? En minä kuitenkaan mitään törkyjä kerro, vaan pääpiirteittäin, että tämmöstä ja tämmöstä taas tänään on tapahtunut. Eikä tätä nyt usein tapahdu. Kukas olisi parempi lohduttamaan ja antamaan neuvoja kuin oma äiti..? Eikä nämä mun kertomiset vaikuta mitenkään miehen ja äitini väleihin, mies nyt ehkä hiukan nolona joskus tapaamisissa.
(nr. 6, minulla ei ole hyviä ystäviä kelle kertoa, joten äiti ainut vaihtoehto. av ei.)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:53"]
[/quote]
[/quote]
Kui? Pitäisikö yksin kärvistellä omissa ajatuksissa, eikä saisi purkaa pahaa oloa minnekään, häh? En minä kuitenkaan mitään törkyjä kerro, vaan pääpiirteittäin, että tämmöstä ja tämmöstä taas tänään on tapahtunut. Eikä tätä nyt usein tapahdu. Kukas olisi parempi lohduttamaan ja antamaan neuvoja kuin oma äiti..? Eikä nämä mun kertomiset vaikuta mitenkään miehen ja äitini väleihin, mies nyt ehkä hiukan nolona joskus tapaamisissa.
(nr. 6, minulla ei ole hyviä ystäviä kelle kertoa, joten äiti ainut vaihtoehto. av ei.)
[/quote]
No teidän riidat ovat teidän yksityisasia. Minusta törkeää tilittää ulkopuolelle riitoja niin että toista pitää nolottaa nähdessä heitä.
Mites jos mies tilittäisi äidilleen, tykkäisitkö?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:43"]Oletpa aarteen löytänyt! Pidä miehestäsi nyt hyvää huolta ja älä päästä häntä vapaille markkinoille, kukaan muu kuin sinä ja anoppisi ei voisi miestä kestää päivääkään. Jaxuhalit!
[/quote]no tuo on kyllä aivan totta..eipä sitä moni kestäiskään..olen sen sille sanonutkin mutta ei varmaan tajua et näin asia oikeasti on
Kas, kun kukaan ei vielä ehtinyt: jätä se sika:)
" Äitiäitiäitiiii!!! Tuo kiusaa!"
Tee sille sama pari kertaa niin lopettaa. Soita sä kelle tahansa ja ala aivan liioitellusti haukkua miestäsi ja vääristelemään totuutta...Sovi vaikka jonkun kaveris kanssa etukäteen että soitat hänelle ens kerralla kun riitelette miehen kanssa, että on sitten "juonessa mukana" eikä mee pois tolaltaan siitä jutusta mitä heität. Ihan tolkutonta soopaa tilität sinne ja aivan karmeita juttuja. Sillon se mies tajuaa.
Joo ei hirveesti tee mieli nähdä anoppia kun mies mustamaalaa...jos edes kertoisi asiat kuten ovat oikeasti menneet ei mua haittaisi yhtään koska mies itse kuitenkin lähestulkoon itse on se joka törppöilee tai loukkaa, juo liikaa ja riehuu kännipäissään yms.vastaavaa ja sitä sitten pitäisi katsoa sanomatta mitään ? Sit ku heitän yli kääntää jutun ihan päälaelleen ja se olenkin aina minä joka oli paha..ja anoppi uskoo kaiken :( ap
Siis kun heitän miehen ulos kun ollut väkivaltanen , huutanut , riehunut yms ni heti soittaa äidilleen ja kertoo jutun ihan päinvastoin että minä olen taas heittänyt miehen ulos ilman syytä ynnä muuta samanlaisia juttuja...ap
Joo ei, äidit ja anopit eroon parisuhteista. Sun ja miehesi suhde ei kuulu anopille. Aikuinen ihminen kun tilittää äidilleen/isälleen pariskunnan keskeisistä asioista, asetelmasta ei millään voi tulla terve. Sulla ap kyllä kuulostaa siltä, että anopin hääräily on murheista pienin: väkivaltainen ja riehuva puoliso on paljon pahempi juttu. Jos tuo on jatkuvaa, kannattaisko viheltää peli poikki kokonaan?
Meillä on pikkaisen vastaavaa ongelmaa. Siis niin, että liitto ja suhde on pääosin erittäin hyvä. Miehellä on taipumus olla liiankin kiinni äidissään. Ollaan käyty jokunen tiukka periaatekeskustelu aiheesta, ja aina tilanne paranee pitkäksikin aikaa. Ja sitten anoppi hivuttautuu vähitellen väliimme... Ongelma on siinä, että mitä enemmän mies pitää yhteyttä äitiinsä ja ripustautuu arkisissakin asioissa, sitä enemmän minä saan kuulla kunniani siinä ja tässä ja tuossa asiassa. Kaikki arkiset haasteet, joita meidänkin perheessä on, ovat kaikki jollakin mystisellä tavalla minun syytäni. Miehen omat, henkilökohtaiset vaikeudet, ovat nekin minun aiheuttamiani. Toisaalta jos mies pitää äitiinsä kohtalaista etäisyyttä (siis pidetään toki yhteyttä ja käydään vieraisilla puolin jos toisin), minäkin saan olla rauhassa. Suhteemme anopin kanssa on ystävällisempi ja tasapainoisempi.
Se on selvä, että äidit ovat aina lapsensa puolta. Ja kokevat kovaa tarvetta vielä suojella ja puolustaa omaa lastaan. Puhumattakaan siitä, että äiti joka sallii aikuiselle lapselleen ylenpalttisen ripustautumisen itseensä todennäköisesti on sellainen, jolla itselläänkin on rajat pahasti hukassa ja voimakas kontrolloinnin tarve. Olisi ihan suotavaa kuitenkin kolmikymppiselle, että hän on kehittänyt jo oman sosiaalisen piirinsä ja avautuisi ystävilleen, jotka harvoin kokevat samanlaista tarvetta puuttua ystävän puolisoon. Luulisi, että terveesti välittävä vanhempi lempeästi potkiskelisi lastaan tuohon suuntaan.
Oletpa aarteen löytänyt! Pidä miehestäsi nyt hyvää huolta ja älä päästä häntä vapaille markkinoille, kukaan muu kuin sinä ja anoppisi ei voisi miestä kestää päivääkään. Jaxuhalit!