Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti pilaa kesän

Vierailija
02.07.2015 |

Tuntuu ettei kellään shortseissa kulkevalla ole selluliittia takareisissä. En kehtaa kävellä shortseilla omien sellujen takia ja koko kesä menee pitkät housut jalassa. :( ärsyttää tosi paljon. Joskus käytin sukkahousuja mut nekin usein vaan hajoaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi pitäisi kävellä shortseilla :D

Vierailija
2/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selluliitti mitään pilaa, se on neutraali. Sun AJATUKSESI selluliitista pilaavat kesäsi. Toisin sanoen pilaat itse oman kesäsi noilla itsekeskeisillä ajatuksillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistin tänään shortsit jalkaan vaikka sellua ja raskausarpia onkin. Ostin tarpeeks pitkät ettei perse sentään vilku. Ja jos silti jotain muhkua näkyy niin voi voi. On niin kuuuuuma ettei jaksa välittää.

Vierailija
4/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että selluloosa.

Vierailija
5/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyyän riittävän pitkää hametta. Mua ei muiden selluliitit kiinnosta, mutta omaani en todellakaan halua esitellä kaupngilla.

Vierailija
6/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain pukeutumiskysymys. Laita caprit tai polvipituinen hame ja tadaa -problem solved! Niin minäkin teen.
T. Urheileva, hoikka selluliittikoipi

Vierailija
7/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes viitti näin kuumalla pitää rintsikoita... jos joku kattoo ni mitä välii. N 48

Vierailija
8/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan on kansalaisvelvollisuutesi kulkea lyhyissä sortseissa, että peräkammarienkin uunot joskus näkee todellisen naisen minkälainen se on.

Kaikilla on yhtäläinen oikeus nauttia kesästä ja keventää pukeutumista. Llihavilla, laihoilla, karvaisilla, kaljuilla, pihtipolvisilla, länkisäärisillä, kumaraselkäisillä, notkoselkäisillä, pienitissisillä, isotissisillä, kaljamahaisilla, six-packisillä, tatutoiduilla, arpisilla, hehkeäihoisilla, akneisilla, syöpää sairastavilla, terveillä, alkoholisteilla, absolutisteilla, uskovaisilla, satanisteilla, ateisteilla, tekohampaisilla, surullisilla, iloisilla, masentuneilla, keskittymishäiriöisillä, kehitysvammaisilla, paksujalkaisilla, anorektikoilla, raskaana olevilla, lapsettomuudesta kärsivillä, jalkasienestä kärsivillä, psoriaatikoilla, poliitikoilla, työttömillä, eläkeläisillä, horoskooppeihin uskovilla, paniikkihäiriöisillä, liikuntarajoitteisilla, albiinoilla ja niin edelleen.

Vierailija
9/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ongelmaselluliitit on mun käsissä, oon normaalipainoinen mut kädet ovat omituisen lihavat ja selluliittiset. Ja kaikki t-paidat ovat nykyään todella lyhyt hihaisia.

Vierailija
10/10 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt niin lyhyitä shortseja tarvi käyttääkään. Käytä capreja, hameita jne. Kyllä vaihtoehtoja löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän