Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkakiusattu ja kotona sama meininki

Vierailija
18.02.2022 |

En jaksa enää. Itsetuntoni on aivan muserrettu. Olen aloittanut uudessa työpaikassa ja täällä on yksi työntekijä, joka huutaa ja vastailee kysymyksiini todella ilkeästi. Ja kotona tuntuu nykyään olevan sama meininki. Mies on kireä ja ylimielinenkin. Tunnun tekevän vain virheitä, ihan sama missä olen. Mistäköhän saan apua? Nytkin vain itkettää…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehelle marssit sanomaan asiasta tai kysyt tältä kiusaajalta mikä hönen ongelmansa on?

Ukko vaihtoon jos ei tahti muutu.

Vierailija
2/8 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin työpaikalla haukkumalla tietyllä tavalla. Siis oikeasti käytettiin sellaisia keinoja kuin lapset käyttää. Lopulta kerroin kotona miehelleni itkien näistä. Mieheni käytös kertomaani kohtaan oli täysin odotukseni vastainen. Hän alkoi käyttää samoja keinoja kiusata minua kotona. Jatkuvasti. Niin, että viilsi syvälle sydämeen. Kuvittelin muka kaiken kuten töissäkin. Kumma kuin sama alkoi kotona heti kun kerroin miten tuo sattuu minuun. Siihen kuoli suhteemme ja aloin kokea kuvotuksen tunteita miestäni kohtaan. Olen vieläkin yhdessä, mutta eroan kun se mahdollista. En vain tiedä kuinka jaksaa. Tunteet on kuolleet ja s#ksi kuvottaa ja etoo. Mies on alkanut jopa haista vastenmieliselle mielestäni. Luulen tuon kaiken johtuvan siitä mitä kohtelua häneltä saan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun työkaverilla voi olla esim ADHD, ei he tahallaan tuollaista tee, mutta käytös ylleensä on impulsiivista ja eivät välttämättä osaa oikein toimia sosiaalisissa tilanteissa..

Vierailija
4/8 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän välimatkaa mieheen, koronan takia perheet on pitäneet enemmän tiiviisti yhtä kuin yleensä ja se vie hermoja, aiheuttaa riitoja ja kireää tunnelmaa varmasti lähes jokaisessa kodissa. Ihminen tarvitsee myös omaa aikaa.

Vierailija
5/8 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kertonut asiasta esimiehelleni ja hän suhtautui asiaan ihan hyvin. Mutta vahinko on jo tapahtunut. Eli itsetuntoni on saanut kolauksen. Ei tällä työntekijällä ole adhd:ta, hän vain on ilkeä.

Ap

Vierailija
6/8 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei olen itse ADHD ihminen ja haluaisin todeta että se ei ole millään tavalla syy jolla voisi perustella työpaikkakiusaamista.

Voimia sinulle ap.

Kuinka kauan tätä on muuten jatkunut?

Vierailija
7/8 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Mä luulen, että olet liian kiltti ihminen. Mulla on samankaltaista. Aina kiusattu, jopa kotona. Ensiksi kiusasi äiti lapsuudenperheessä, sen jälkeen on kiusanneet miehet. On ollut koulukiusaamista ja jos olen ollut jossain työkokeilussa, niin siellä on ollut ilkeilyä. Kai sitä on jotenkin liian nöyrä ja kiltti ihminen eli helppo kiusauskohde muille. En kyllä osaa neuvoa, miten tästä pääsisi eteenpäin. Valis

Vierailija
8/8 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yks kiusaa, on se yleensä kiusaajan vika, mut jos sama henkilö joutuu aina tilanteisiin, jossa häntä "kiusataan" ja kiusaajat eivät edes tunne toisiaan, niin silloin on iso mahdollisuus, että "kiusatun" kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä, että oiskohan vika sittenkin ihan itsessä. Aika usein se menee niin, että jos samat ongelmat seuraa joka paikkaan, niin vika ei ole ympäristössä ja muissa, vaan ihan itsessä.