Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varvassandaalit ja jalkojen pesu. Apua!

Vierailija
02.07.2015 |

Miten te saatte puhtaaksi jalkanne kun päivän kuljette paljainjaloin sekä varvassandaaleissa? Tänään jouduin jalkaraspilla raapimaan jotta sain kaiken sen lian pois jaloistani jotenkuten. Saippua ei tunnu auttavan. Onko ideoita mitä kokeilla? Tämä on joka kesän ikuinen riesa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostan jalan kerrallaan lavuaariin ja pesen käsin saippualla. Ihan hyvin olen tähän mennessä saanut puhtaaksi. Onko teilläpäin jotenkin erityisen tarttuvaa tomua tai onkohan ihotyyppisi jotenkin "likaa imevä"?

Lohdutuksen sanana kuitenkin: Jos lika ei saippualla ja kohtuullisella hankauksella irtoa ihosta, niin tuskin niistä jaloistakaan sitten mitään jälkiä esimerkiksi lakanoihinkaan enää jää.

Vierailija
2/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne väliin valkoiset tennissukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun jalat noin likaantuu? Mä kävelen kadulla, eikä mun jalat ole likaiset.

Vierailija
4/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa asutaan joten katupölyä on varmasti ja paljon. Myös hiekalla ja nurmikolla olen kävellyt. Voiko ihotyypillä olla oikeasti merkitystä tähän? Tunnin suihku ja jalkojen pesuun meni siitä melkein koko aika. Tämä on turhauttavaa kun ei mustat likaisen näköiset jalat vaikuta siltä että suihkusta olisin tullut. Lika ei tosiaan tartu edes pyyhkeeseen mutta on hyvin häiritsevää tämä :(  AP

Vierailija
5/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen katupölyn kuorinta-aineella jos ei saippualla lähde. Kauheen kovaa ei kuitenkaan kannata hangata.

Vierailija
6/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että jalat likaantuisivat mitenkään erityisesti varvassandaaleissa. Normaalistihan ne puhdistuu vedellä ja saippualla.

Vierailija
7/8 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kuivat/karheat kantapäät? Voisin kuvitella, että lika tarttuu niihin paremmin, kuin sileisiin ja rasvattuihin.

Vierailija
8/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tarttuu myös, on kuiva iho. Osta pieni harja, kynsiharja tai pesuharja ja jynssää sillä. Kannattaa myös rasvata niitä jalkoja niin lika ei tartu, laittaa vaan sitten talkkia jalkapohjiin ettei jää liukkaaksi.

Minä pesen jalkapohjat vessanpöntön päällä bidee-suihkulla. Pakko kertoa kun joku kertoi pesevänsä lavuaarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän