Miksi vain mammanpojat kiinnostuvat musta?
Aina kun mies kiinnostuu minusta pahemman kerran, sieltä paljastuu sellainen äitiään palvova poju, jolle suhde omaan mammaan on niin lämmin ja läheinen että! Tämä on ihan oikeasti toistuva kuvio elämässäni. Ja miehet ovat luonteeltaan sellaisia kynnysmattoja, että nuolevat vaikka jalkapohjani, että en vaan suuttuisi ja mulla olisi hyvä olla. Ovat varmasti hienoja ihmisiä, mutta ei sitä mitä minä tarvitsisin! Ei millään pahalla, mutta en tunne itseäni edes naiseksi näiden miesten kanssa... :( Nyt alkoi itkettää tämä asia. Sitäpaitsi minä en ole hyväksi ko. luonteisille miehille. Kertokaa miten pitää olla, että sellainen vähän luonnetta ja temperamenttia omaava mies iskisi silmänsä minuun?
Kommentit (21)
Huonoa tuuria? Ex oli tollanen nykyinen onneksi uskaltaa sanoa äitilleen vastaan. Ihmettelen vieläkin miksi ex aikoinaan kiinnostui koska oon aika tulinen itsekin.
Olet varmaan olemukseltasi äidillinen, joten he ajattelevat saavansa sinusta seuraavan paapojan kun äiti alkaa vanheta..
Miehet on aina aidosti rakastuneena ylikilttejä ja ylimiellyttäjiä, myös ne "pahat pojat". Ei se johdu mammanpoikuudesta.
Mä tunnen yhden mammanpojan, mutta hän ei ole nössykkä vaan aika mulkku.
Kannattaa seurustella mamun kanssa, jos haluaa välttää mammanpojat ja saada miehen, joka tosissaan näyttää sinulle kaapin paikan. Plussana saat kauniita maitosuklaan värisiä lapsia.
Laita hintalappu otsaan. Tuollaiset miehet kiertää sut sen jälkeen kaukaa ja hyvällä tuurilla joku 50v. miljonääri voi kiinnostua.
Ite pidän kyllä puoleni aina ja kaikkialla ja tykkään sellaisista kilteistä, hyvin feminiinisistä ja vähän alistuvistakin naisista.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:30"]
Miehet on aina aidosti rakastuneena ylikilttejä ja ylimiellyttäjiä, myös ne "pahat pojat". Ei se johdu mammanpoikuudesta.
[/quote]
Eli miehen ei kannata rakastua, koska nainen pitää liian nössönä.
No hyvä etteivät kelpaa sinulle, saapahan joku muu hellää ja kilttiä miestä kaipaava nainen sellaisen itselleen.
Ehkä sä oot sellaista hoivaavaa mammatyyppiä tai sitten annat sellaisen vaikutelman ja ne siksi kiinnostuu susta.
Ei hätää. Oon samaa mieltä sun kanssa. Aikuisen ihmisen ei tulisi roikkua vanhemmissaan. Ex säätö sai aika äkkiä lähdön, kun kysyi äidiltään kaikesta mielipiteen. Meni maku totaalisesti kun kysyi äidiltään boksereidensa koon. 35vuotiaana!!
On toki eri asia omata lämpimät välit äitiinsä/vanhempiinsa kuin olla täysriippuvainen heistä. Mutta rakastumisvaiheessa ihminen nyt usein tekee mitä vain mielitiettynsä eteen. Ilmeisesti teet tätä kuuluisaa testausta eli miehen pitäisi heti suhteen alussa näyttää naiselle kaapin paikka. No kukin taplaa tavallaan..
Vieläkö 10 vuoden päästäkin mammanpoikia löytyy?
Mikä siinä on niin kamalaa jos äidiltä kysyy boxereiden koon?
Minä käännyin sairaanhoitaja äitini puoleen yli 30vuotiaana kun peräaukossa oli kipua ja verenvuotoa. Mutsi katsoi sinne ja löysi pukamat. Neuvoi ostaan oikeat lääkkeet apteekista ja vaiva parani. Ei tarvinnut käydä pyllisteleen lääkärille. Naisystävä piti tätäkin outona.
Varmasti osin siksi kun suurin osa suomalaisista miehistä on tuollaisia tossukoita mammanpoikia.
Itsellä vähän samaa, tosin sillä erotuksella, että minuun haksahtanut miehet ovat lapsuutensa toimineet äitinsä terapeutteina ja ovat tietyllä tavalla äitiensä alistamia.
Ulkoisesti olen hoikka, pitkähiuksinen, lyhyehkö ja pukeudun naisellisesti.
up