Naapuri häiriköi sukukronikallaan
Ai pentele taas. Olen hellämielinen ja ystävällinen ihminen. En kuitenkaan kovin kiinnostunut muiden asioista. Olen olosuhteiden myötä ollut tekemisissä naapurin kanssa ja hän vaikutti alkuun olevan ok mutta en jaksa enää. Se ottaa kännit monta kertaa viikossa ja soittaa ja höpöttää oman sukunsa vaiheita jostain 50-luvulta. Alkuun kuuntelin, että mikä juttu tämä on, mutta ei niissä ole mitään pointtia. Samat jutut monta kertaa viikossa. Sitten lopetin vastaamisen ja samat jorinat ja horinat tulee nyt wa:ssa tekstimuodossa. Tätä on jatkunut jo vuoden päivät. Välillä kuittaan, että kuultu jo, ei vaikutusta. Olen tietty mykistänyt sen viestit. No nyt sitten näin sitä pihalla ja alkoi taas suvun kronikka ja ihan selvä oli ellei jossain lääkkeissä. Onko tää ukko hullu vai mikä on? Ikää 40 ja käy töissä, naisystävä näyttäis olevan. :D
Kommentit (26)
Tämän saman olet sitä paitsi kertonut tänne aiemminkin. Koko juttu ei tosin naurata. Sitä paitsi miksi joku uhraisi aikaansa ap:n kaltaiseen hiekkapyllyyn, joka suhtautuu ahdasmielisesti ihmisten elämäntarinoihin? Maailmassa olisi hyviäkin ihmisiä.
Mies taitaa olla tosi masentunut, ahdistunut ja loukattu johtuen elämästään. Hän tekee väärin kaatamalla nuo huonot kokemuksensa ja sukukronikan sinun tai kenenkään muunkaan niskaan. Hän tarttisi ihan ammattikuuntelijan eli terapeutin.
Itse inhoan meidän taloyhtiömme vanhuksia, jotka vaanivat kaikkia taloyhtiön nuorempia asukkaita ja olettavat, että jokainen nuorempi asukas haluaa iloiten ja mielellään toimia heidän ilmaisena vanhusparkkinaan. Juoksen niitä karkuun, kavahduttaa ajatuskin joutua siihen rooliin. Tämä mies kuulostaa vähän samanlaiselta. Otan osaa. Kirjoitat asiasta hauskasti mutta voin kuvitella, miten ahdistavaa tuo on.
Entisessä asuinpaikassani törmäsin jatkuvasti koiraa lenkittäessäni samantyyppiseen mieheen. Joka ikinen kerta hän kertoi samat jutut hänellä kymmenien vuosien aikana olleista eri koirista, ja se juttu jatkui ja jatkui ja jatkui, enkä saanut ikinä sanaakaan pistettyä väliin. Jos lähdin vain kävelemään pois, niin tämä mies jatkoi juttuaan yhä kovemmalla äänellä, kunnes ääni vähitellen häipyi kuuluvista päästessäni kauemmas. Lopulta aloin kääntyä ympäri ja lähteä päinvastaiseen suuntaan aina kun näin tuon miehen lähestyvän.
Alkonarkit on ihanan symppiksiä noine samaa toistuvien juttuineen.
Häiriköi myös marssimalla äänekkäästi asunnossaan ja käymällä vessassa keskellä yötä?
Keksi parempaa tekemistä kuin tällaisen roskan suoltaminen tänne. Tarinasi on epäuskottava. Nelikymppiset työssäkäyvät ja parisuhteessa elävät miehet eivät ole tuollaisia ja kyseinen ikäluokka ei harrasta päiväkännejä muutenkaan. Heillä on myös se kumppani ja ovat kaverinsa juttukavereinaan eli ei ole tarvetta pitää yhteyttä naapurin (vanhempiin?) naisiin. Et ole vain elämässäsi kokenut mitään ihan oikeita ongelmia, niin suollat tuollaista peetä tänne ja fiktiivisesti naureskelet muille.