Miksi ihmiset luulee itsensä pidemmäksi mitä on?
"Oot mua vähä lyhyempi mä voin ottaa ton ylähyllyltä" vaikka oikeesti näkee selvästi että oot ite se pidempi :D oon huomannu et vanhemmat naiset tekee noin. Joo turhajuttu mutta tuli vaan mieleen.
Kommentit (12)
Miksi ihmiset luulevat olevansa pidempiä kuin todellisuudessa ovat?
There you are.
No mulla työkaveri sanoi alussa noin, mutta sitten kun kysyi pituutta, oli ihmeissään, kun hän oli vain sentin pitempi. Nimenomaan tätä taitaa tapahtua meidän pienten keskuudessa.
Missä maailmassa noin tapahtuu koska mun maailmassa en ole moiseen törmännyt.
Ihan outo asia. En ole koskaan törmännyt. Sensiaan kuulen aina kommenteja ja kauhisteluja siitä miten pitkä olen. Olen 168 senttiä pitkä ja jopa samanmittaiset kauhistelevat pituuttani.Onnistun siis näyttämään jättiläiseltä. Olen hoikka ja selkä ja kaula ovat pitkät, siinä kai se vika.
Itse taas oon varma että ihmiset väittää itseään lyhyemmäksi mitä on. Oon itse 165 ja monet jotka on mun mielestä mun pituisia väittää olevansa 160, ja sitten ne vielä arvailee että minä oisin 170.
En ole koskaan törmänny. Olen vieläpä niitä lyhimpiä aina.
En ole törmännyt tuollaiseen vaan ihan päinvastoin, järjestään ihmiset pitävät m inua n 10cm pidempänä mitä oikeasti olen.
Johtuukohan ruumiinrakenteesta? Oon aika "siro" pitkäjalkanen tiimalasi jolla aika lyhkänen selkä ja oon 166cm. Mutta joo en tiedä miksi näin tapahtuu mulle en keksi :D ihmiset myös luulee et mulla on pieni jalankoko.
Sanojana on useen pari senttiä lyhyempi ihminen joka pitää itseään niin isona
Olen huomannut saman ja varsinkin vanhemmat ihmiset. Olen yli 40v ja äitini on mua n.10cm lyhyempi. Hän kuitenkin ainavaan hokee samaa, että olet vielä....(Vielä...) mua lyhyempi. Just toki olen vielä kasvuiäs... sama monen käppyrän mummon kanssa että sanovat olevansa pitempiä vaikka mittaa huomattavasti vähemmän. Olen 175.
En oo ikinä törmännyt