Asunnon jälleenvuokraus stadin asunnot
Asun Stadin kämpissä ja olen jälleenvuokraamassa sitä viiden kuukauden matkan ajaksi. Onko kellään kokemusta että kelpaako matka syyksi jälleen vuokrata vai pitää keksiä itselleen opiskelu/työpaikka toiselta paikkakunnalta.. Onko kukaan tarkistellut keksittyjä duunikoulu paikkoja?
Tiedän siis toki miten virallisesti asunnon jälleenvuokraus menee ja että siellä puhutaan vvain työpaikasta, opiskelu paikasta tai sairaudesta, mutta ajattelin kuitenkin kysäistä..
Kommentit (7)
Koska en halua luopua ihanasta asunnostani, mutten myöskään maksaa siitä tyhjillään vuokraa kun helsinki on täynnä ihmisiä jotka tarvitsevat väliaikaisen kalustetun asunnon?
Vuokraa pimeänä epävirallisesti. Vähän riskialtista mutta päätät itse oletko valmis ottamaan sen.
Mun kaveri vuokrasi kotinsa kalustettuna tyypille A. Hän ei maksanut vuokriaan, ja vuokrasi kämpän eteenpäin tyypille B. B kyllä maksoi vuokraa, mutta hajotti myös kämpässä erinäisiä asioita, sekä eli niin epäsiististi että asunto oli ihan läävä siinä vaiheessa kun kaveri palasi kotiinsa. Söi sohvalla, sohva oli täynnä ruokaläiskiä. Lattiat tahmeat jne. Lisäksi jätti tosi paljon kamojaan asuntoon siinä vaiheessa kun hänen olisi pitänyt olla muuttanut sieltä jo pois.
Että MIETI TARKKAAN kannattaako. Tutulle ihmiselle tai tutun kautta ehkä just ja just uskaltaisin. En muuten. Ihmisissä on niin totaalisia sikoja seassa, ettei omaa kotiaan halua sellaisen kynsiin antaa.
Kannattaisiko kenties kysyä isännöitsijätoimistosta kuin täältä? Saat häädön jos ei mene homma putkeen
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:05"]
Kannattaisiko kenties kysyä isännöitsijätoimistosta kuin täältä? Saat häädön jos ei mene homma putkeen
[/quote]
Parempihan se näin olisi, siellä on jotain 20 000 ihmistä jonossa valmiina ottamaan tämän asunnon.
Härregyyd mitä tekstiä.