Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko itse leikannut hiuksiasi korona-aikana? Tai onko puolisosi leikannut?

Vierailija
17.02.2022 |

Oletko ollut tyytyväinen lopputulokseen?

Mä itse en oo käynyt kertaakaan korona-aikana kampaajalla, koska mulla on niin pitkä hiusmalli, ettei sitä ole kokoajan tarvinnut leikellä.

Nyt yhtenä päivänä päätin kuitenkin netin ohjeiden mukaan pätkästä latvoista vähän pois. No, ekalla kerralla en ollut ihan tyytyväinen, pikkuisen epätasaisuuksia jäi. No eikun hiukset uudelleen ponnarille ja uutta yritystä. Onneksi mulla on niin pitkät hiukset, että ei haittaa, vaikka vähän enemmänkin närhii kerralla.

No nyt toisella kerralla tuli vähän siedettävämmät ja aattelin et eihän se tällein kotona-aikana haittaa vaikka hiukset ei ookkaan ihan niin justiinsa ja kun kuitenkin suurimmaksi osaksi pidän hiuksia ponnarilla, niin ei ne pienet epätasaisuudet sieltä mihinkään näy. Tällä mennään. 😊

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan omat ja puolison hiukset aina itse.

Vierailija
2/7 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan aina hiukseni itse. On vähän taipuisat joten ei ole niin tarkkaa. Mies on leikannut poikien tukat nyt korona-ajan ja on tullut tosi hyväksi siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon leikannut itse jo kauan ennen koronaa. Mulla on suora otsis ja suorat muutkin hiukset, en halua maksaa kymppejä pelkästä latvojen tasoituksesta. Otsis pitää leikata kerran kuussa, muut hiukset leikkaan muutaman kuukauden välein laittamalla ne leuan alle ponnarille ja siitä naps. Yleensä tulee suht suora tulos, joskus pitää vähän tasoittaa vielä.

Vierailija
4/7 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikannut itse jo liki 10 vuotta. Hilseilevä päänahka niin täytyy pitää tosi lyhyttä, vedän koneella 4-5mm niin helpottaa edes toviksi. Eikä tarvitse enää etsiä parturia koskei vapaita tahtonut työpäivinä kaupungilta löytää ilman ajanvarausta.

m50

Vierailija
5/7 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan aina itse. En todellakaan maksa 50e jollekin et pilaa mun hiukset. Yksikään kampaaja ole ikinä osannut leikata mitä on pyytänyt.

Vierailija
6/7 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut ja värjännyt.

Eihän leikkaaminen kovin helppoa ole kun pitäisi olla kolmas käsi pitelemässä peiliä, mutta ei se mitään rakettitiedettäkään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän