Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi kulutan vain 600 kaloria tekemättä mitään?
17.02.2022 |
Näen sen älykellosta ja kun googletin , ihminen kuluttaa yli 1000 normaalisti tekemättä mitään. Oon tänään kolannut lunta ja käynyt kaksi kertaa kaupassa ja vähän siijoillut mutta silti vain 602 kaloria.
Kommentit (12)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Itse kulutin 300 vain nukkumalla
Nyt kyllä huijaat!
Juoksin 800 metriä ja kulutin 2000 kilokaloria. On ihmisriippuvaisia nämä asiat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älykellot ei mittaa sitä perusaineenvauhduntaa ja niitä kaloreita, jotka menee vain elintoimintojen ylläpitämiseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuluttaa saman verran.....
No ei kuluta.
Itse kulutan 3000 kaloria päivässä, olen Tommi ja hoikka ja todella kaunis myös.
N32
Alue: Aihe vapaa
Ei se haittaa.