Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä ja viiltelyjäljet

Vierailija
02.07.2015 |

nuoremmilla ja jopa vanhemmilla(!)kin
Oikeesti, jos on pakko viilellä niin viillelkää semmoiseen paikkaan että ei näy, tai käyttäkää jäljet peittäviä vaatteita. Ei ole kaunista katsottavaa nääs. On ihan toisten ihmisten kunnioittamista pitää jäljet piilossa, jos semmoisia on

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se voi ahdistaa toisen puolesta (kaverillanikin on teiniangstin jäljiltä), mutten käskisi piilottamaan itseään.

Vierailija
2/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jälkiä ja vittuakos se sun persettäs pitäs kutittaa. Jos et kestä katella niin älä kato, yksinkertaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo pelätä, että taas joku itkee arpiaan ja mitä niille tekisi kesällä. Tosiaan, kukaan ei niitä ole pakottanut tekemään, ihan oma valinta. Itsekästä huomiohuorailua tuo viiltely... Voi sen turhautumisen purkaa muutenkin.

Vierailija
4/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy sä kotonas koko kesä, et oo kaunista katsottavaa nääs.

Vierailija
5/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:07"]Mulla on jälkiä ja vittuakos se sun persettäs pitäs kutittaa. Jos et kestä katella niin älä kato, yksinkertaista
[/quote]
Vähän vaikea olla katsomatta ku osuu väkisinkin silmään. Noloa viilellä ja sitten mennä vielä ihmisten ilmoille esittelemään aikaansaannoksiaan, saa sitä huomiota muillakin tavoin

Vierailija
6/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:07"]Mulla on jälkiä ja vittuakos se sun persettäs pitäs kutittaa. Jos et kestä katella niin älä kato, yksinkertaista
[/quote]
Vähän vaikea olla katsomatta ku osuu väkisinkin silmään. Noloa viilellä ja sitten mennä vielä ihmisten ilmoille esittelemään aikaansaannoksiaan, saa sitä huomiota muillakin tavoin
[/quote]
Tee yhteiskunnalle palvelus ja kaiva silmät päästäs, oikeesti.

Vierailija
7/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vittuakaan kiinnosta mitä muut ajattelee mun viiltelyarvista.

Vierailija
8/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
9/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta. Olkaa ylpeitä juuri sellaisina kuin olette!!

Vierailija
10/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on karmeat viiltelyarvet ja track markit. Lasten kanssa kuljen tuolla, lyhythihaisessa. Tuijottajia usein tuijotan takaisin, nopeasti kääntyy katse pois. Mutta se on mun menneisyys, mitä se sulle kuuluu, ap?

Vierailija
11/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, minä sanoin pari vuotta sitten tyttärelleni, kun olimme menossa juhliin, hän oli ajatellut luonnollisesti pukeuta pitkähihaiseen mekkoon, sanoin, että nyt voisit jo opetella arvostamaan itseäsi, hyväksy itsesi, niin minäkin teen. Ja kyllä, sen jälkeen on tytär kulkenut sään mukaan, ei arpien mukaan.

Ap, olisi erittäin surullista, että viillot olisivat vain piilossa, ehkei kukaan läheinen edes tietäsi niistä ikinä, puhumattakaan, että voisi yrittää auttaa.

Vierailija
12/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:19"]Mulla on karmeat viiltelyarvet ja track markit. Lasten kanssa kuljen tuolla, lyhythihaisessa. Tuijottajia usein tuijotan takaisin, nopeasti kääntyy katse pois. Mutta se on mun menneisyys, mitä se sulle kuuluu, ap?
[/quote]

Sama täällä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta toisaalta ne on vain jälkiä nuoruuden masennuksesta ja yrityksiä käsitellä sitä joten en häpeä.

Vierailija
13/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:08"]

[/quote]Niin kuin sinä kerjäät rasittavasti huomiota idioottimaisella aloituksellasi.

Vierailija
14/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta yhtään mitä muut aattelee mun arvista :) Jos jollain on niin tylsä elämä ettei ole muuta tekemistä kun pällistellä toisten arpia niin eipä oo mun ongelma.

Vierailija
15/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:31"]Mua ei kiinnosta yhtään mitä muut aattelee mun arvista :) Jos jollain on niin tylsä elämä ettei ole muuta tekemistä kun pällistellä toisten arpia niin eipä oo mun ongelma.
[/quote]
Juuri näin!

Vierailija
16/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse täydellinen, kaikkineen, sellainen, ettei ketään ärsytä. Eli jotenkin vähän harmaavarpunen?