Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Helsinki hukkuu loskaan

Vierailija
17.02.2022 |

No ainakaan Putinin tankit ei pääse tänne, kun ei ole aurattu. Sotapojat vetää lipat aika äkkiä, kun hiekotuksetkin jääneet tekemättä. Tavallaan älykäs tapa suojata kansa.

"Helsinki on lähes hukkua loskaan: kaupungille jo tuhansien palautteiden vyöry – eikä meteorologilla ole hyviä uutisia
Kaupunki on saanut urakoitsijoilleen lisäkalustoa, jonka toivotaan helpottavan tilannetta viikon sisällä."
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/1e520b2a-35d8-421c-971d-2ceb9525b…

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kylmin aika ollut juuri ja koko ajan plussakelejä, täällä keskisuomessakin. Normaalia? Juu-pajuu. Kyllä tosiaan kun on 80-luvulta asti seurannut niin ei tällaista ole ikinä ollut. Etenkään näin monina peräkkäisinä vuosina, jolloin se on jo tilastopoikkeama eikä sattuma.

Vierailija
22/36 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nastakengät ja sateenvarjo! Enpä ole ennen joutunut sitä yhdistelmää käyttämään, mutta tänään oli pakko täällä H.gissä.

Lisäksi on sankka pilviverho jamaassa näkyy koirien jätöksiä... :/

Inhaa.

Jotkut on kakattanut koiriaan tämän talon pihaan ja nyt kun lumi alkoi sulaa niin yksi päivä oli paljastunut varmaan 4-5 kakkaa jotka muhineet tuolla ja niin hirveä paskan haju ettei hengittämään meinannut pystyä.

Mahtaa olla hyvin pieni piha tai valtaisat jätökset, jos ulkoilmassa oikein henki salpaantuu. Älä vaan erehdy matkustamaan tänne maalle peltojen lannoitusaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvien ja videoiden perusteella ihan normi talvikeli suurimmassa osassa maata. Ihme valitusta taas helsinkiläisiltä kun tulee normi talvi.

Tervetuloa katsomaan. 

Kiitos kutsusta, En viitsi täältä maakunnista lähtee ajeleen sinne ettei tule turhia päästöjä ja jatkossa lumettomia talvia sinnekin.

Vierailija
24/36 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin syvältä. Viikkoon en ole saanut koiraa ulos kuin pikaisesti tarpeilleen enkä ole itsekään lähtenyt tarpomaan sohjoon ja liukastelemaan kaduille, joten olen jumittanut sisällä. Olen niin valmis muuttamaan jonnekin, missä talvi ei kestä puolta vuotta.

Vierailija
25/36 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin syvältä. Viikkoon en ole saanut koiraa ulos kuin pikaisesti tarpeilleen enkä ole itsekään lähtenyt tarpomaan sohjoon ja liukastelemaan kaduille, joten olen jumittanut sisällä. Olen niin valmis muuttamaan jonnekin, missä talvi ei kestä puolta vuotta.

Sisätilojen vankina täällä myös. Ei mitään toivoa, että pystyisi kulkemaan lähikaduilla lastenvaunujen kanssa.

Vierailija
26/36 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Olen yrittänyt ulkoilla, mutta ei ole mitenkään nautinnollista tai mukavaa tuolla.

Vierailija
27/36 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumissa täälläkin ja bonuksena naapuri tekee remonttia aamusta iltaan, ai että on mahtavaa aikaa.

Vierailija
28/36 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari edellist talvee on ollu turussakin järkyttäviä, ulkona ollu jalkakäytävät järjettömän liukkaita. Turussa pidetään nykyisin vaan autoteistä huolta, ja osassa autoteistäkin pidetään erittäin huono huoli.

Onneks oon työtön niin ei tarvii mennä ulos hirveen usein päätä halkomaan, jotain hyötyy tästäkin.

Vierailija
29/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin just 6km kaatumatta!

Vierailija
30/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tahallistakin. Ihmisiä valmistellaan ulkonaliikkumiskieltoihin. Tulevaisuudessa ihmiset pidetään sisätiloissa ja elämä eletään metaversessa.

Vierailija
31/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään poikkeusolo että Suomessa sataa lunta ja räntää. Myöntäisivät nyt rehdisti että ovat tehneet virheen säästäessään hyvien vuosien aikana väärästä paikasta.

Ulos voi mennä vain vedenpitävissä kengissä.

No onpa järkyttävää. 

Vierailija
32/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari edellist talvee on ollu turussakin järkyttäviä, ulkona ollu jalkakäytävät järjettömän liukkaita. Turussa pidetään nykyisin vaan autoteistä huolta, ja osassa autoteistäkin pidetään erittäin huono huoli.

Onneks oon työtön niin ei tarvii mennä ulos hirveen usein päätä halkomaan, jotain hyötyy tästäkin.

Yksi päivä tässä oli todellista taiteilua päästä parkkipaikalta kävellen pääkirjastoon. Oli aivan uskomattoman liukkaat muhkuraiset jäämassat lyhyellä matkalla. Hiekat sulaneet jään sisään.

Vierailija
33/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmikuussa kuuluu olla valoisaa. Nyt on harmaata ja pimeää kuin mörön sanonkomissä.

Mukavampaa kun ei paista aurinko.

Vierailija
34/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin istutaan autotiellä ettei o lunta, nyt valitetaan kun lunta tuli liikaa

Teltat vaan uudestaan kadulle.

Vierailija
35/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loskan ja jään minimointiin olisi auttanut jos kaikki tiet olisi saatu aurattua ja lumet poistettua ennen kuin ne muuttuu loskaksi ja jääksi. Liukastumisista aiheutuvat kustannukset tulee lopulta kaikkien maksukykyisten maksettavaksi.

Vierailija
36/36 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkukoon  vaikka p.....n.