Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan olla lapsellinen aikuinen

Vierailija
02.07.2015 |

Ahdistaa sellainen tympeä aikuisuus. Pitäisi olla sivistynyt ja juoda viiniä ja syödä jotain pahoja juustoja takkatulen ääressä ja olla menestyvä kaunis uraohjus jonka elämä on tiukasti aikataulutettua.

T: teini

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan! Meillä hulluilla on hauskempaa ja halvemmat huvit. 

Vierailija
2/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliset aikuiset ovat naurettavia. Kyllä aikuisen täytyy olla kypsä ja säädyllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:59"]Lapselliset aikuiset ovat naurettavia. Kyllä aikuisen täytyy olla kypsä ja säädyllinen.
[/quote]

Vaan aina on hyvä aikuisenkin muistaa se pieni lapsi sisällään. ;)
Lapsekkuus piristää päivää ja joskus on kivaa vain hullutella ja nauraa kippurassa hölmöille jutuille. Elämästä tulee nauttia! Toki, jos sulle säädyllisyys ja kypsän kopoura aikuine käytös on nautinto niin anna mennä. Älä kuitenkaan arvostele heitä, jotka uskaltavat ottaa elämästä ilon irti täysillä! :)

Vierailija
4/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielultani olen yhä 17-vuotias. Ja suurinpiirtein yhtä notkea myös. Käyn yhä usein samoissa kaupoissa, vaikka ne eivät ole enää samannimisiä ja pelaan samoja videopelejä kuin silloin. Kuinka vanha ap on?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen vai lapsenmielinen?

Itse miellän itseni edelleenkin lapsenmieliseksi, vaikka ikää on. Tietynlaisen lapsenmielisyyden kun ei tarvitse hävitä ihmisestä koskaan, olkoonpa hän minkä ikäinen tai missä ammatissa ja asemassa tahansa.  Ja tällä en nyt todellakaan tarkoita sellaista tyhjännaurajaa ja joka paikan hihittelijää, vaan tiettyä humoristista ja nuorenmielistä asennetta ja otetta elämään.

Ei elämää tarvitse kaiken aikaa ottaa turhan vakavasti, asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat!  :)

Vierailija
6/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:02"]Sielultani olen yhä 17-vuotias. Ja suurinpiirtein yhtä notkea myös.Käyn yhä usein samoissa kaupoissa, vaikka ne eivät ole enää samannimisiä ja pelaan samoja videopelejä kuin silloin. Kuinka vanha ap on?

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Kiva kuulla.

Meikäläinen on vasta 16, en siis tiedä elämästä mitään paitsi sen, millainen mun odotetaan muutaman vuoden päästä olevan. Haluaisin jatkaa lastenkirjojen lukemista ja pehmolelujen halailemista öisin.

Mahtavien aikuisten mukaan olen älykäs ja saan hyvän ammatin ja elämän ja kaiken ja menestyn ja saan rahaa. En mä tiedä haluanko mä mitään sellaista.

Ap

Vierailija
7/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien saaminen voi olla vaikeaa.

Vierailija
8/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:11"]Ystävien saaminen voi olla vaikeaa.
[/quote]

Pyh, kyllä meitä lapsellisia löytyy :D

Vierailija
9/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä kuitenkin olla akateeminen.

Vierailija
10/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:02"]Sielultani olen yhä 17-vuotias. Ja suurinpiirtein yhtä notkea myös.Käyn yhä usein samoissa kaupoissa, vaikka ne eivät ole enää samannimisiä ja pelaan samoja videopelejä kuin silloin. Kuinka vanha ap on?   -Mies 29v + 1v- [/quote] Kiva kuulla. Meikäläinen on vasta 16, en siis tiedä elämästä mitään paitsi sen, millainen mun odotetaan muutaman vuoden päästä olevan. Haluaisin jatkaa lastenkirjojen lukemista ja pehmolelujen halailemista öisin. Mahtavien aikuisten mukaan olen älykäs ja saan hyvän ammatin ja elämän ja kaiken ja menestyn ja saan rahaa. En mä tiedä haluanko mä mitään sellaista. Ap

[/quote]Tärkeintä että tekee aina jotain eikä pysähdy paikalleen ja hengailee oikeanlaisten ihmisten kanssa. Negatiiviset ihmiset kannattaa poistaa elämästä heti. Kaikki ne pienet jutut mitä saavuttaa tuovat uutta itseluottamusta ja jossakin vaiheessa sitä ei enää mieti onko aikuinen vai ei, vaan tietää olevansa, mutta ei koe tarvetta korostaa sitä, kun se on jo näytetty. Sitä paremmalta sitten tuntuu lukea lastenkirjoja yms. kun voi risteillä kahden maailman välillä omien halujen mukaan. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
11/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vielä ymmärrä mitään, kasvapas vielä muutama vuosi. Kakara.

Vierailija
12/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:59"]Lapselliset aikuiset ovat naurettavia. Kyllä aikuisen täytyy olla kypsä ja säädyllinen.
[/quote]

Phy sanon minä

Vierailija
13/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvin lapsenomainen vaikka jo neljäkymppiä lasissa. Näytän myös hyvin nuorelta. Tässä varmasti osaltaan auttaa lapsettomuus. On jäänyt omalle sisäisellä lapselle aikaa ja tilaa kehittyä ja leikkiä. Vuosi vuodelta välitän vähemmän siitä mitä muut ajattelee. Ja suurin osa ajattelee vain itseään.

Vierailija
14/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin ajattelin sinun iässäsi.

Nyt rakastan sivistystä, viiniä ja työtäni.

Aikuisuus on paljon parempaa kuin olisin teininä uskaltanut unelmoidakaan.

Vierailija
15/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelkään sitä että hpian minun tulisi olla aikuinen. Mutten minä tahdo! Nukun yhä pehmoleluken kanssa, pelkään pimeää, luen lastenkirjoja, katson lasten elokuvia ja koulussa koristelen vihkoni ja kirjani värikkäillä tarroilla.

T: N20

Vierailija
16/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:02"]Sielultani olen yhä 17-vuotias. Ja suurinpiirtein yhtä notkea myös.Käyn yhä usein samoissa kaupoissa, vaikka ne eivät ole enää samannimisiä ja pelaan samoja videopelejä kuin silloin. Kuinka vanha ap on?   -Mies 29v + 1v- [/quote] Kiva kuulla. Meikäläinen on vasta 16, en siis tiedä elämästä mitään paitsi sen, millainen mun odotetaan muutaman vuoden päästä olevan. Haluaisin jatkaa lastenkirjojen lukemista ja pehmolelujen halailemista öisin. Mahtavien aikuisten mukaan olen älykäs ja saan hyvän ammatin ja elämän ja kaiken ja menestyn ja saan rahaa. En mä tiedä haluanko mä mitään sellaista. Ap

[/quote]

Kyllä sinuakin alkaa rahan ansaitseminenja järjestelmällisuus kummasti kiinnostaa, kun alat maksaa omat laskusi.ja pestä omat pyykkiisi. Tuollainen lapsuuteen takertuminen on normaali ja yleinen reakio siihen, että aikuisuus pelottaa. Se menee kyllä ohi.

Vierailija
17/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisen lapsenmielisyyden säilyttäminen on hyvästä, mutta on aika huolestuttavaa jos jää väkisin roikkumaan lapsuuteen eikä suostu kehittymään elämässä eteenpäin. Kaikki tietysti kehittyvät ajallaan, mutta jossain vaiheessa ne askeleet on otettava. 

Vierailija
18/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:09"]

[/quote]

Kyllä sinuakin alkaa rahan ansaitseminenja järjestelmällisuus kummasti kiinnostaa, kun alat maksaa omat laskusi.ja pestä omat pyykkiisi. Tuollainen lapsuuteen takertuminen on normaali ja yleinen reakio siihen, että aikuisuus pelottaa. Se menee kyllä ohi.
[/quote]

Tahtoisin olla sellainen perusduunari, jossa ei ole mitään erityistä. Pieni kerrostaloasunto. Tuntuu, että multa odotetaan paljon enemmän.

Ap

Vierailija
19/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tolla alottaja teinillä ehtii vielä mieli muuttua kun näkee tarpeeksi maailman menoa.

Vierailija
20/27 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 13 vuotta jo täysi-ikäisenä mutta sisäisesti lapsenmielinen. Keinun lasten kanssa keinussa, liukumäet /pulkkamäet lasken. Kerätään yhdessä kukkia ,juostaan kilpaa ,leikitään hippaa ja piilosta. Nauretaan yhdessä pienille hassuille asioille ja mietitään yhdessä miksi sammakot näyttävät miltä näyttää. Otan kaiken ilon irti ja minusta ei saa äitiä joka käyttää leikkipuisto ajan toisten äitien kanssa juoruamiseen. Otan vastuun lapsista ja seuraan mitä ne tekevät sekä suojelen niitä pahalta mutta ei se sitä sano että silloin pitäisi olla vakava tosikko koska vastuuta on paljon. Mieleni on kuin lapsen ja innostun niistä kaikista asioista mistä innostuin lapsenakin ja olen onnellinen. Tämä on vaan mun tyyli. En odota samaa muilta eikä kiinnosta mitä mieltä muut ovat koska elän omaa elämääni ja sillä tavalla mikä on minulle ominaista. Olen lapsenmielinen varmaan loppuelämäni ja sillä menen. En muuta sitä mikä ei luonnostaan itseltäni muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi