Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain alfaurokselta.

Vierailija
02.07.2015 |

Antakaa naiset palaa ;)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:39"]Pystytkö tekemään rationaalisia päätöksiä äärimmäisen uhan alla? Entä valvottuasi yhtäjaksoisesti useita vuorokausia? Kestätkö kipua paremmin kuin muut? Sairastatko joka vuosi flunssan? Oletko viimeinen joka poistuu löylykilpailusta? Oletko siittänyt 15 poikalasta jotka ovat kaikki tulevia alfoja? Oletko läpäissyt astronauttikouluruksen? Oletko luotettavasti mitatusti kielellisesti lahjakas? Onko sinulla arvokisamitalleja?
[/quote]
Sekä näihin.

Vierailija
42/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö vaimosi sinua alfauroksena vai antaako sun luulla niin? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:44"]Joudutko nyppimään nenäkarvojasi? Onko sinulla rumia luomia? Onko etusormesi pidempi kuin keskisormesi? Onko sinulla voimakas parrankasvu? Pystytkö hyppimään yhdellä jalalla tunnin? Oletko kokenut joskus alemmuutta? Onko sinua kiusattu? Oletko uskollinen vaimollesi? Onko sinusta tehty psykoanalyysi? Kerro meille siitä jos on.
[/quote]
Näistäkään et vastannut kaikkiin.

Vierailija
44/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Aloittaja on ylimielinen mies, joka pitää itseään alfana ja sitten kuitenkin pitää ylimielisinä muita miehiä, jotka pitävät itseään aloittajaa parempana... 

AINA löytyy sua korkeammalla tasolla olevia miehiä, ap. Sisäistä tämä.

Vierailija
45/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:24"]Ovatko kaikki aistisi täydelliset? Onko sinulla kaljuuntumis-geeni? Entä onko suvussasi esiintynyt perinnöllisiä somaattisia tai mielisairauksia? Vastaavatko vartalosi ja kasvojesi mittasuhteet laskennallisia täydellisyyksiä? Oletko joutunut kriisitilanteeseen (esim. sota) jossa olet testannut kykysi toimia? Mitkä ovat hyveesi filosofisessa mielessä? Miten vaikutat yhteiskunnallisiin asioihin?
[/quote] En tiedä ovatko täydelliset, mutta hyvät ainakin. Ei ole silmälaseja tai kuulolaitteita, ja olen hyvä laittamaan ruokaa. Äitini siskolla oli kaksisuuntainen mielialahäiriö, ja kuoli muutama vuosi sitten syöpään. Muuten suvussani ei ole mitään erityisen poikkeavia sairauksia tai mielisairauksia. Sukumme miehet ovat kaikki aika leveäleukaisia, niinpä myös minä. Mittasuhteet ovat lähes virheettömät. Olen aika syvällinen ihminen, ja olen kiinnostunut filosofiasta, jota opiskelin koulussakin. Olen kiinnostunut tähtikuvioista sekä planeetoista, ja usein mieleeni tulvii kysymyksiä maailmankaikkeudesta, niinkuin varmasti meille kaikille. Yhteiskunnallisissa asioissa olen täysin tavallinen tallaaja. Seuraan toki uutisia ja politiikkaa, äänestän vaaleissa, muttei sen kummempaa. Ap

Vierailija
46/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:24"]Ovatko kaikki aistisi täydelliset? Onko sinulla kaljuuntumis-geeni? Entä onko suvussasi esiintynyt perinnöllisiä somaattisia tai mielisairauksia? Vastaavatko vartalosi ja kasvojesi mittasuhteet laskennallisia täydellisyyksiä? Oletko joutunut kriisitilanteeseen (esim. sota) jossa olet testannut kykysi toimia? Mitkä ovat hyveesi filosofisessa mielessä? Miten vaikutat yhteiskunnallisiin asioihin?
[/quote] En tiedä ovatko täydelliset, mutta hyvät ainakin. Ei ole silmälaseja tai kuulolaitteita, ja olen hyvä laittamaan ruokaa. Äitini siskolla oli kaksisuuntainen mielialahäiriö, ja kuoli muutama vuosi sitten syöpään. Muuten suvussani ei ole mitään erityisen poikkeavia sairauksia tai mielisairauksia. Sukumme miehet ovat kaikki aika leveäleukaisia, niinpä myös minä. Mittasuhteet ovat lähes virheettömät. Olen aika syvällinen ihminen, ja olen kiinnostunut filosofiasta, jota opiskelin koulussakin. Olen kiinnostunut tähtikuvioista sekä planeetoista, ja usein mieleeni tulvii kysymyksiä maailmankaikkeudesta, niinkuin varmasti meille kaikille. Yhteiskunnallisissa asioissa olen täysin tavallinen tallaaja. Seuraan toki uutisia ja politiikkaa, äänestän vaaleissa, muttei sen kummempaa. Ap
[/quote]
Oletko myös löytänyt tai alkanut jo löytää vastauksia noihin maailmankaikkeuden kysymyksiin? Kaikki kysyvät, harvat vastaavat...

Vierailija
47/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tuomioni on tämä: olet tavallinen suomalainen mies, jolla on paljon hyviä mutta täysin tavallisuuden rajoissa olevia ominaisuuksia. Olet kuitenkin sokeutunut ihailusta itseäsi kohtaan, ja joidenkin kokemusten myötä alkanut pitää itseäsi niinsanottuna "alfana". Tämä on ohimenevänä ilmiönä nuorehkolle miehelle täysin normaali tila, mutta jos se jatkuu, suosittelen ottamaan yhteyttä lähimpään lääkäriin.

Vierailija
48/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten. Se kun kysyin hyveistäsi... En tarkoittanut sillä, oletko kiinnostunut filosofiasta tai tähtitieteestä. Oikea alfa olisi ymmärtänyt kysymyksen.

Vierailija
49/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:17"]

Millä kriteereillä määrittelet itsesi alfaurokseksi?

[/quote] Pituus, lihaksikkuus, älykkyys, macho. Ap
[/quote]
Eli itseään täynnä oleva luuseri
[/quote] Kerro sinä, mikä tekee alfauroksen, jos ei hyvät ulkoiset ominaisuudet, johtava asema työelämässä ja älykkyys? Ap
[/quote]
Ei ainakaan tuollainen itseriittoinen asenne. Jos itseään kehuu alfaksi, se jo kertoo, ettei ole alfa.

Vierailija
50/50 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko todella näihin alfa, beta, omega luokitteluihin ihmisten kohdalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi