Kokemuksia avoimesta AMK.sta??
Onko joku opiskellut avoimessa ammatikorkeassa? Mitä mieltä?
Kommentit (5)
Itsellä yksi amk-tutkinto alla. Olen miettinyt toisen suorittamista, mutta käydä aluksi opintoja työn ohella avoimessa AMK:ssa.
Terv. Toinen avointa AMK: ta miettinyt
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:10"]Sitä mieltä että ellet saanut paikkaa haussa niin et tule pärjäämään (edes) avoimessa.
[/quote]pöh. Mulla kokeista vitosia ku pääsykokeitten kautta tulleet tekee lääkelaskukokeetki viidettä kertaa eikä päse läpi. Kyl ne pääsykokeet on sellasta rulettia et paljon tosi hyviä oppilaita jää ulkopuolelle
Samanlaista on opiskelu kuin tutkintopuolellakin. Ainut ero voi olla se, että ohjausta saa vähemmän ja nihkeämmin tai ainakin sitä pitää osata vaatia. Jos lukuvuoteen avoimessa kuuluu harjoittelu, sen saamisessa etusijalla ovat tutkinto-opiskelijat. Olen tuntenut ihmisiä, jotka ovat suorittaneet eka vuoden avoimessa ja sen jälkeen jatkaneet vielä toisenkin vuoden tutkinto-opiskelijoiden mukana, kun ovet eivät ole vielä avautuneet.
-Mies 29v + 1v-
Kiitos vastauksista! Rahaahan siinä palaisi, mutta taas mielummin tuhlaan ne koulutukseeni kuin hömppään... Hyvä huomio tuo harjoittelupaikkojen saaminen.
Sitä mieltä että ellet saanut paikkaa haussa niin et tule pärjäämään (edes) avoimessa.