Pitäisikö sininen tulevaisuus (siis puolue) elvyttää?
Olisiko nyt jo taas kysyntää maltillisille persuille?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Eivät edes itse uskoneet itseensä.
Mutta ajat ja tilanteet ovat taas muuttuneet.
Ei Tyhmät äänesti niitä.
Vain persut voivat vaihtaa suuntaa. Kaikki muut äänet on hukkaa
Vierailija kirjoitti:
Ei Tyhmät äänesti niitä.
Vain persut voivat vaihtaa suuntaa. Kaikki muut äänet on hukkaa
Minimaalisen pieni osa suomalaisista haluaa nykypersujen ohjaamaan suuntaan.
Itse kannatin nimenomaan noita Sinisiä, heillä oli hyvä agenda ilman tuota äärioikeistolaista meininkiä. Harmi että heidät teilattiin silloin niin totaalisesti ettei annettu edes mahdollisuutta. Nyt juurikin heille olisi tilausta!
kyllä kiitos, timo soini, sampo terho, tiina elovaara ja kumppanit: teitä on ikävä. vilpittömästi.
Kyllä pitäisi. Eräs Jabba the Hut olisi innokkaasti ehdolla puheenjohtajaksi...
Toden totta, heille olisi varmaan juuri nyt ns. markkinarako! Onkin ollut ikävä niitä aikoja kun hommassa oli vielä jokin tolkku. Tekivät erittäin rohkean ja hyvän vedon irtautuessaan PS:sta. Harmillista etteivät sitten menestyneet. Nyt voisi olla todellakin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kannatin nimenomaan noita Sinisiä, heillä oli hyvä agenda ilman tuota äärioikeistolaista meininkiä. Harmi että heidät teilattiin silloin niin totaalisesti ettei annettu edes mahdollisuutta. Nyt juurikin heille olisi tilausta!
TÄMÄ!
Kyllä pitäisi. Persuista ei ole hallitus vastuuseen.
Korjausliike on jo korjattu historian romukoppaan. Takinkääntäjille ja hillotolppamiehille ei ole tilausta.
Pakko myöntää että soini oli oikeassa.
Tämä nykyinen persut on järkyttävä puolue.
Soini on vissiin päässyt vihdoin nettiin itsensä kiduttamiselta :D. Taitaa olla samasta IP:stä peräisin kaikki viestit.
Voi olisivatpa sinnitelleet vielä. Nimenomaan Sinisinä, se korjausliike oli typerä nimi.
Tästä ketjusta voikin laskea kaikki korjausliikettä äänestäneet - ei ihme että romahti.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta voikin laskea kaikki korjausliikettä äänestäneet - ei ihme että romahti.
Nimenvaihto oli typerä muuvi. Siniset oli hyvä. Juuri nyt kaivattaisiin heitä.
Ei taida onnistua mutta samanlaiselle vahva tilaus.
Pidin Soinia takinkääntäjänä kun perusti sinisen puolueen. Mutta nyt ymmärrä että teki oikein.
Se porukka joka sinne jäi.toteuttaa nyt itseään hallituksessa. Viljelee vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida onnistua mutta samanlaiselle vahva tilaus.
Miksi ei onnistuisi? Juuri nyt on hyvä sauma.
Eivät edes itse uskoneet itseensä.