Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten ominaisuudet ja kiihdytyskaista

Vierailija
02.07.2015 |

Miksi kiihdytyskaistalla kiihdyttäminen on vaikeaa suurelle joukolle naisia?

Onko kyse nopeuksien hahmottamiskyvystä tai muusta biologisesti selittävästä jutusta?

Vai siitä, että naiset ovat kokemattomampia kuskeja? Mikä tuon selittää? Kysyn tätä ihan tosissani.

En nyt sitten puhu kaikista naisista vaan suuresta joukosta naisia. Oman havaintoni mukaan noin 7-8 kymmenestä kiihdytyskaistajumittajista on naisia + ketjut täällä aiheesta vahvistavat mutu-tuntumaa.

Kymmenen vuoden pään hakkaamisen jälkeen en enää yritä kannustaa vaimoa painamaan kaasua kiihdytyskaistalla. Nyt keskityn hengittämään rauhallisesti ja olemaan mahdollisimman tyyni. Joka kerta jos moottoritiellä on liikennettä, kyseessä on minulle ja vaimolle extreme-kokemus. Jonka voisi helposti välttyä nostamalla nopeuden liikennevirran nopeuteen.

Mutta kun ei niin ei. On turvallisempi tunne ajaa 10-20 km hitaammin kuin liikennevirta ja sitten ihmetellä, että onpa vaikeaa arvioida mihin väliin ehtii ja mahtuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mun kokemus on, että ne ei todellakaan ole pääasiassa naisia jotka jumittaa. Vanhempia ihmisiä yleensä, mutta silloin tällöin ihan kolmekymppisen näköisiä miehiä. Olen tullut siihen johtopäätökseen että jotkut yrittävät aiheuttaa tahallaan onnettomuuden tällä tavoin. Koska jos ei kykene jostain syystä kiihdyttämään oikeaan nopeuteen, niin normaalijärjellä varustettu ei silloin aja moottoritielle. Mutta kyllä näitä näkee. Joka päivä ja monta. Raivostuttavaa turvallisuudesta piittaamattomuutta.

Vierailija
2/2 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Itelle iskee herkästi vauhtisokeus ja välillä mittari näyttää 150km/h. :D sit vaa et oho, vois himmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla