Karvakoipisia naisia kaikkialla
Ei voi olla niin vaikea sheivata jalkoja. Me miehetkin pidetään partamme siistinä emmekä anna sen rehottaa koskaan, naiset voisivat panostaa yhtä paljon karvojen hoitoon edes kesällä.
Kommentit (151)
On siitä jotakin iloakin, että on ohuet hiukset. Muu karvoitus on aika vähäistä, käsivarsissa ei todellakaan ole mitään ajeltavaa, vain jotakin pientä vaaleaa untuvaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:34"]
Saat olla niin moukka kuin ikinä tahdot, mutta kaunis tai viehättävä ei ole se, joka on vain omasta mielestä sitä. Ne asiat eivät ole täysin suhteellisia, vaan yhteisö ja kulttuuri jakaa ja määrittää niitä.
[/quote]
Minulle riittää, että olen omasta mielestäni kaunis ja viehättävä. Muiden ajatukset kauneudestani ja viehättävyydestäni ei kuulu minulle. Kaikilla on oikeus ajatuksiinsa. Tässä asiassa vain omani merkitsevät minulle jotain.
[/quote]Olet kuitenkin toivottoman itsekeskeinen ja yhteiskunnan toiminnan näkökulmasta suorastaan typerä ajatuksinesi.
[/quote]
Miten säärikarvani vahingoittaa yhteiskuntaamme?
[/quote]Et taida tajuta, että näkemyksesi omasta suhteestasi toisiin on tosi hölmö. Sinulle riittää, mikä on omasta mielestä kaunista, joka on typerä jo ajatuksena. Mietipä jos kaikki ajattelisivat samoin, mitä tapahtuisi yhteisesti jaetuille normeille kauneudesta. Kaikki ei voi olla "yhtä kaunista."
[/quote]
Niin, mitä tapahtuisi jos kaikki olisivat tyytyväisiä ulkoiseen olemukseensa?
[/quote]Minulle tärkeämpää on kauneus kuin jokaisen tyytyväisyys, paljaat sääret ennemmin kuin paskaiset alkkarit, joista itse tykkää. Sinä et taida paljon välittää aiheesta. Aika tyhmä ja yksinkertainen olet mitä tulee suhteeseesi toisiin, yhteiskuntaan ja kulttuuriin.
[/quote]
Et vastannut kysymykseen.
[/quote]Kyllä vastasin. Pidän enemmän kauneudesta kuin siitä, että jokainen saisi olla aivan miten tahansa, sillä kaikki ei ole yhtä kaunista eikä samalla tasolla.
Mietipä itsekin: varmasti haistelet mielummin kallista parfyymia kuin ulosteen hajua silloinkin, vaikka naapurisi sitä käyttäisi siksi kun pitäisi siitä eniten ja olisi tyytyväinen siihen.
[/quote]
En preferoi parfyymia ulosteen hajua enempää. Molemmat ovat hajuja ja voin elää niiden kanssa. Mutta miten säärikarvat vaikuttavat toisiin ihmisiin?
[/quote]Sinulla ei ole makua, vaan kaikki käy. Yhteisöllä on makua. Naisen säärikarvat eivät ole kauneuskäsitykselle suotavia, sillä kaikki ei ole yhtä kaunista.
Voit puolustaa kauneuskäsityksestä piittaamattomuuttasi vain tuosta näkökulmasta: koska sinulle ei ole väliä haiseeko toinen kakalle vai parfyymille kunhan itse tykkää, sinulle ei ole mitään muutakaan kauneusnormia, vaan sinulle on aivan sama, onko joku esimerkiksi juhlissa hikisessä veryttelyasussa tai epäsiisti julkisella paikalla.
Keskustelu on siis turhaa, koska sinulle väärää vastausta ei voi olla. Yllättävää kuitenkin, että olet ilmeisesti nainen ja kuitenkin olet noin piittaamaton kauneusarvoista.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:07"]
Saat olla niin moukka kuin ikinä tahdot, mutta kaunis tai viehättävä ei ole se, joka on vain omasta mielestä sitä. Ne asiat eivät ole täysin suhteellisia, vaan yhteisö ja kulttuuri jakaa ja määrittää niitä.
[/quote]
Minulle riittää, että olen omasta mielestäni kaunis ja viehättävä. Muiden ajatukset kauneudestani ja viehättävyydestäni ei kuulu minulle. Kaikilla on oikeus ajatuksiinsa. Tässä asiassa vain omani merkitsevät minulle jotain.
[/quote]Olet kuitenkin toivottoman itsekeskeinen ja yhteiskunnan toiminnan näkökulmasta suorastaan typerä ajatuksinesi.
[/quote]
[/quote]Et taida tajuta, että näkemyksesi omasta suhteestasi toisiin on tosi hölmö. Sinulle riittää, mikä on omasta mielestä kaunista, joka on typerä jo ajatuksena. Mietipä jos kaikki ajattelisivat samoin, mitä tapahtuisi yhteisesti jaetuille normeille kauneudesta. Kaikki ei voi olla "yhtä kaunista."
[/quote]
[/quote]Minulle tärkeämpää on kauneus kuin jokaisen tyytyväisyys, paljaat sääret ennemmin kuin paskaiset alkkarit, joista itse tykkää. Sinä et taida paljon välittää aiheesta. Aika tyhmä ja yksinkertainen olet mitä tulee suhteeseesi toisiin, yhteiskuntaan ja kulttuuriin.
[/quote]
[/quote]Kyllä vastasin. Pidän enemmän kauneudesta kuin siitä, että jokainen saisi olla aivan miten tahansa, sillä kaikki ei ole yhtä kaunista eikä samalla tasolla.
Mietipä itsekin: varmasti haistelet mielummin kallista parfyymia kuin ulosteen hajua silloinkin, vaikka naapurisi sitä käyttäisi siksi kun pitäisi siitä eniten ja olisi tyytyväinen siihen.
[/quote]
Mitä siis tapahtuisi, jos kaikki olisivat tyytyväisiä olemukseensa?
[/quote]
Tapahtuisi se, että kakan haju olisi samalla viivalla parfyymin kanssa. Ja se ei ole kaunista.
[/quote] Minulle ne ovat jo samalla viivalla. Ja minusta se on kaunista.
[/quote]Niin. Sinusta kakassa piehtaroitu keho on aivan yhtä kaunis kuin suihkunraikas. Kun itse tykkää.
Maailmassa kaikki hyvin kun turhuuksistakin saadaan kuuden sivun ketjuja aikaiseksi :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En preferoi parfyymia ulosteen hajua enempää. Molemmat ovat hajuja ja voin elää niiden kanssa. Mutta miten säärikarvat vaikuttavat toisiin ihmisiin?
[/quote]Sinulla ei ole makua, vaan kaikki käy. Yhteisöllä on makua. Naisen säärikarvat eivät ole kauneuskäsitykselle suotavia, sillä kaikki ei ole yhtä kaunista.
Voit puolustaa kauneuskäsityksestä piittaamattomuuttasi vain tuosta näkökulmasta: koska sinulle ei ole väliä haiseeko toinen kakalle vai parfyymille kunhan itse tykkää, sinulle ei ole mitään muutakaan kauneusnormia, vaan sinulle on aivan sama, onko joku esimerkiksi juhlissa hikisessä veryttelyasussa tai epäsiisti julkisella paikalla.
Keskustelu on siis turhaa, koska sinulle väärää vastausta ei voi olla. Yllättävää kuitenkin, että olet ilmeisesti nainen ja kuitenkin olet noin piittaamaton kauneusarvoista.
[/quote]
Miten säärikarvani siis vaikuttavat toisiin ihmisiin? Onko niistä jotain haittaa jollekin?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä siis tapahtuisi, jos kaikki olisivat tyytyväisiä olemukseensa?
[/quote]
Tapahtuisi se, että kakan haju olisi samalla viivalla parfyymin kanssa. Ja se ei ole kaunista.
[/quote] Minulle ne ovat jo samalla viivalla. Ja minusta se on kaunista.
[/quote]Niin. Sinusta kakassa piehtaroitu keho on aivan yhtä kaunis kuin suihkunraikas. Kun itse tykkää.
[/quote]
Jos joku haluaa piehtaroida kakassa, ei se kuulu minulle. Itse en sitä tee.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:30"]
Jotkut kirjoittajat eivät halua sheivaa "miesten takia." En ymmärrä tätä, onhan se kivan näköistä. Jätätte varmaan muitakin kauniita asioita tekemättä?
[/quote]
Siis kuka on puhunut kauniitten asioitten tekemättä jättämisestä? Itseäni eivät vaaleat säärikarvani haittaa,eivätkä poikaystävääni.Nytkö pitäisi alkaa sheivata niitä ihan vain siksi,että kadulla joku pakonomaisesti toisten karvoja kyyläävä palstailija saa hepulin ajamattomista säärikarvoista? Tietenkin ne sheivaa säärensä joiden omasta mielestä karvattomat sääret ovat kauniit,ei kai kukaan tee itsestään rumaa jonkin periaatteen takia.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:46"]
Onko karvajalat edes oikeita naisia? Ei se vaan ole kaunis näky naisella, että sääret on sellaiset. Miehellä ok.
Karvoja voi kyllä mieluustikin olla pillun seudulla, mutta siistittynä versiona. Muualla ei.
Ja alapeukuttakaas taas oikein urakalla.
[/quote]
Sulla ei taida olla varaa valita. Otat sen mitä saat. Hahahahhaaa!
[/quote]Paljaat sääret pitää olla, ne on paljon naisellisemmat. En tajua miksi tehdä ongelma siitä. Tuskin kukaan nainen rekkakuskiksikaan alkaa "kun ei miesten mielipiteet kiinnosta." Tai miehet kietaise hametta esille kun naiset pitää miehellä housuista. Typerää käyttäytymistä ja älyä puuttuu.
Sitä paitsi sääriä on ajeltu niin kauan kuin ne on naisilla olleet esillä.
[/quote]
Miksi ihmeessä ajelisin sääriäni? Pidän karvoistani, ne ovat kauniit.
[/quote]"Miksi ihmeessä laittaisin housut jalkaan? Pidän hameesta, se on kaunis." -Mies Aivan yhtä typerää. Ei tyyli ja kauneus ole täysin suhteellista.
[/quote]
Minustakin hame miehellä on tyylikäs ja kaunis. Edelleen, miksi ajelisin sääreni, kun ne ovat mielestäni täydelliset karvoinensa?
[/quote]
Eivät ne ole. Ei "kaikki" ole kaunista, saati tyylikästä, pätee myös taiteeseen. Ymmärrät tämän kun mietit asiaa.
[/quote]
Niin,tämä karvajankkaaja päättää mikä on kaunista ja mikä ei,kauneus ei misään nimessä ole katsojan silmässä tai makuasia :D
Mulla on aina housut joten kukaan ei näe mun sääriä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:46"]
Onko karvajalat edes oikeita naisia? Ei se vaan ole kaunis näky naisella, että sääret on sellaiset. Miehellä ok.
Karvoja voi kyllä mieluustikin olla pillun seudulla, mutta siistittynä versiona. Muualla ei.
Ja alapeukuttakaas taas oikein urakalla.
[/quote]
Sulla ei taida olla varaa valita. Otat sen mitä saat. Hahahahhaaa!
[/quote]Paljaat sääret pitää olla, ne on paljon naisellisemmat. En tajua miksi tehdä ongelma siitä. Tuskin kukaan nainen rekkakuskiksikaan alkaa "kun ei miesten mielipiteet kiinnosta." Tai miehet kietaise hametta esille kun naiset pitää miehellä housuista. Typerää käyttäytymistä ja älyä puuttuu.
Sitä paitsi sääriä on ajeltu niin kauan kuin ne on naisilla olleet esillä.
[/quote]
Miksi ihmeessä ajelisin sääriäni? Pidän karvoistani, ne ovat kauniit.
[/quote]"Miksi ihmeessä laittaisin housut jalkaan? Pidän hameesta, se on kaunis." -Mies Aivan yhtä typerää. Ei tyyli ja kauneus ole täysin suhteellista.
[/quote]
Minustakin hame miehellä on tyylikäs ja kaunis. Edelleen, miksi ajelisin sääreni, kun ne ovat mielestäni täydelliset karvoinensa?
[/quote]
Eivät ne ole. Ei "kaikki" ole kaunista, saati tyylikästä, pätee myös taiteeseen. Ymmärrät tämän kun mietit asiaa.
[/quote]
Niin,tämä karvajankkaaja päättää mikä on kaunista ja mikä ei,kauneus ei misään nimessä ole katsojan silmässä tai makuasia :D
[/quote]No ei todellakaan ole täysin makuasia. Näytäpä ihminen, joka pitää esimerkiksi kakassa kierinyttä ihmistä viehättävänä.
Karvoissa sama juttu, karvainen nainen ei ole länsimainen normi, vaan normi on, että nainen on aika karvaton toisin kuin mies. Karvaiset sääret eivät ole koskaan olleet naisella in.
Kamalaa :D Minä en jaloistani karvoja ajele siksi, että joku muu sitä haluaisi. Mulla on vaaleat ja lähes huomaamattomat karvat. En ymmärrä miksi ne pitäisi ajella? Hirveä homma. Onneksi olenkin naimisissa miehen kanssa jota ei voisi vähempää kiinnostaa naisten jalkakarvat ;)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:45"]Ei voi olla niin vaikea sheivata jalkoja. Me miehetkin pidetään partamme siistinä emmekä anna sen rehottaa koskaan, naiset voisivat panostaa yhtä paljon karvojen hoitoon edes kesällä. [/quote] sheivaatko myös jalkakarvasi? Munakarvat? Kainalot? Käsivarret? Hus sheivaamaan!
[/quote]
Miehellä karvoitus noissa mainitsemissasi paikoissa on odotettua ja normaalia, naisella ei. Siin äse ero.
AP
[/quote]
Siinähän ei ole mitään eroa. Aikuisella naisella kasvaa karvoja jalkovälissä kainaloissa ja jaloissa. Nainen poistaa ne jos haluaa. Jos mies ei ymmärrä miltä nainen oikeesti näyttää niin voi voi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:05"]
Minä annan kaikkien karvojen rehottaa. En edes kainaloita aja ja sujuvasti pidän toppia päällä. Se on teidän ongelma, ei minun. Joskus kavereiden kanssa hekotellaan mun seksikkäitä nilkkakarvoja, kun ne on astetta tummemmat. Muuten ei säärikarvat pahemmin näy, kun ovat ihonvärisiä.
[/quote]
Noin teen myös minä.
Ja ajatella, ihan naimisiin asti olen päässyt karvoineni päivineni :D
Samaa ihmettelen, esim. kaverillani näkyi sheivaamattomat jalat kun piti polvihousuja. Jo pelkästään itseni vuoksi hoidan karvat pois, jopa lyhyet ja vaaleat käsikarvat. :) -N27
Nii vois, tai saisivat pysytellä kotona, jos ei jaksa sheivata.
Sitä voi olla vaikea ymmärtää jis ei itse omista voimakasta karvankasvua. Toisilla on illalla sänki kun aamulla on sheivattu.
mitenkäs pakotat ^.^
-karvakoipi
ps. ai niin: oot varmaan läski ja sinkku lehmä, miehet oksentaa, alemman tason nainen, femakko, lespo... mitä muita niitä nyt olikaan, en muista :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]Samaa ihmettelen, esim. kaverillani näkyi sheivaamattomat jalat kun piti polvihousuja. Jo pelkästään itseni vuoksi hoidan karvat pois, jopa lyhyet ja vaaleat käsikarvat. :) -N27 [/quote] Rakkaat alapeukuttavat siskot, haluan vain kertoa että noiden käsikarvojen ajeluun käytän ehkä 1 minuutin suihkussa ollessani ja korkeintaan 1krt/2 viikossa pitää tehdä. Ei paljon vaivaa tarvii nähdä. Useammin kainalokarvat tietty. Säärikarvat juurineen vahalla irti. :) -N27
[/quote]Sinä oletkin nainen. Karvat ei kuulu naisen pikku jalkoihin.
[/quote]
Miksi ne siellä sitten kasvavat jos eivat sinne kuulu :O