Karvakoipisia naisia kaikkialla
Ei voi olla niin vaikea sheivata jalkoja. Me miehetkin pidetään partamme siistinä emmekä anna sen rehottaa koskaan, naiset voisivat panostaa yhtä paljon karvojen hoitoon edes kesällä.
Kommentit (151)
On ihanaa kun mies sheivaa kainalonsa. Haju ei sitten tartu niihin.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:45"]Ei voi olla niin vaikea sheivata jalkoja. Me miehetkin pidetään partamme siistinä emmekä anna sen rehottaa koskaan, naiset voisivat panostaa yhtä paljon karvojen hoitoon edes kesällä. [/quote] sheivaatko myös jalkakarvasi? Munakarvat? Kainalot? Käsivarret? Hus sheivaamaan!
[/quote]
Miehellä karvoitus noissa mainitsemissasi paikoissa on odotettua ja normaalia, naisella ei. Siin äse ero.
AP
[/quote]Joo ei vedetä tasa-arvoa överiksi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]Samaa ihmettelen, esim. kaverillani näkyi sheivaamattomat jalat kun piti polvihousuja. Jo pelkästään itseni vuoksi hoidan karvat pois, jopa lyhyet ja vaaleat käsikarvat. :) -N27 [/quote] Rakkaat alapeukuttavat siskot, haluan vain kertoa että noiden käsikarvojen ajeluun käytän ehkä 1 minuutin suihkussa ollessani ja korkeintaan 1krt/2 viikossa pitää tehdä. Ei paljon vaivaa tarvii nähdä. Useammin kainalokarvat tietty. Säärikarvat juurineen vahalla irti. :) -N27
[/quote]Sinä oletkin nainen. Karvat ei kuulu naisen pikku jalkoihin.
[/quote]
Sori, en kusipäiden vuoksi tee mitään. ;) En vaan itse tykkää karvoista. -N27
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:08"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]Samaa ihmettelen, esim. kaverillani näkyi sheivaamattomat jalat kun piti polvihousuja. Jo pelkästään itseni vuoksi hoidan karvat pois, jopa lyhyet ja vaaleat käsikarvat. :) -N27 [/quote] Rakkaat alapeukuttavat siskot, haluan vain kertoa että noiden käsikarvojen ajeluun käytän ehkä 1 minuutin suihkussa ollessani ja korkeintaan 1krt/2 viikossa pitää tehdä. Ei paljon vaivaa tarvii nähdä. Useammin kainalokarvat tietty. Säärikarvat juurineen vahalla irti. :) -N27 [/quote]Sinä oletkin nainen. Karvat ei kuulu naisen pikku jalkoihin. [/quote] Sori, en kusipäiden vuoksi tee mitään. ;) En vaan itse tykkää karvoista. -N27
[/quote]Mutta teet miesten vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:08"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]Samaa ihmettelen, esim. kaverillani näkyi sheivaamattomat jalat kun piti polvihousuja. Jo pelkästään itseni vuoksi hoidan karvat pois, jopa lyhyet ja vaaleat käsikarvat. :) -N27 [/quote] Rakkaat alapeukuttavat siskot, haluan vain kertoa että noiden käsikarvojen ajeluun käytän ehkä 1 minuutin suihkussa ollessani ja korkeintaan 1krt/2 viikossa pitää tehdä. Ei paljon vaivaa tarvii nähdä. Useammin kainalokarvat tietty. Säärikarvat juurineen vahalla irti. :) -N27 [/quote]Sinä oletkin nainen. Karvat ei kuulu naisen pikku jalkoihin. [/quote] Sori, en kusipäiden vuoksi tee mitään. ;) En vaan itse tykkää karvoista. -N27
[/quote]Naisen ihanat sileät pikku jalat = kusipää? :O
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:32"]
[/quote]Mutta teet miesten vuoksi.
[/quote]
Inhoan karvoja ja se häiritsee mun silmää, mutta en sano kaverilleni, että miksi ihmeessä sulla on karvoja. ;) Ne on pienehköllä vaivalla pois, sääret on kauniita ilman karvoja. En tykkää myöskään täyskarvaisesta miehestä, esim. rintakarvoista. -N27
Karvankasvu on luonnollista. Omani (ne vähäisetkin siis) kyllä ajan pois niin kainaloista, naamasta ,rintalihasten päältä, sääristä,reisistä pohkeista kuin mahan päältä (pakaroissa niitä ei kasvakaan) ja silloin tällöin jopa käsivarsistanikin.
Muut saavat pitää tai leikata karvansa aivan sen mukaan kuin heille itselleen sopii. Se on heidän asiansa-ei minun.
Muilla hyväksyn ihan millaisen karvankasvun tai karvattomuuden hyvänsä .M31
Moikka, karvanaama! Annan ilmaisen vinkin: älä katso! Minä sujautan karvaiset jalkani hyvällä omalla tunnolla crockseihin, olenhan kesälomalla, eikä minua kiinnosta, mitä joku random tyyppi sääristäni ajattelee. Voithan myös nostaa katseesi vähän ylemmäs, seltä löytyy rintavako. Senkin annan näkyä, lomalla, eikä haittaa, vaikka joku pahoittaa mielensä siitäkin.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:32"]
[/quote]Naisen ihanat sileät pikku jalat = kusipää? :O
[/quote]
Hah, ei ollut mitkään "ihanat" ja muutenkin toi sävy oli tollainen, et "sinä oletkin nainen". Mieti vähän. -N27
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:58"]
Itse seivaan sääret ja siistin biksu rajat :) joskus reidetkin.. on ällöä jos on karva jalkanen :D N
[/quote]Tämä viesti on legendaarista materiaalia. Kesä loman ensi päivän piristys!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:32"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:08"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]Samaa ihmettelen, esim. kaverillani näkyi sheivaamattomat jalat kun piti polvihousuja. Jo pelkästään itseni vuoksi hoidan karvat pois, jopa lyhyet ja vaaleat käsikarvat. :) -N27 [/quote] Rakkaat alapeukuttavat siskot, haluan vain kertoa että noiden käsikarvojen ajeluun käytän ehkä 1 minuutin suihkussa ollessani ja korkeintaan 1krt/2 viikossa pitää tehdä. Ei paljon vaivaa tarvii nähdä. Useammin kainalokarvat tietty. Säärikarvat juurineen vahalla irti. :) -N27 [/quote]Sinä oletkin nainen. Karvat ei kuulu naisen pikku jalkoihin. [/quote] Sori, en kusipäiden vuoksi tee mitään. ;) En vaan itse tykkää karvoista. -N27 [/quote]Naisen ihanat sileät pikku jalat = kusipää? :O [/quote] Hah, ei ollut mitkään "ihanat" ja muutenkin toi sävy oli tollainen, et "sinä oletkin nainen". Mieti vähän. -N27
[/quote]Niin, karvat ei kuulu naisten jalkoihin.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:02"]
Miehillä vasta järkyttävän karvaisia koipia onkin! Hyi olkoon! Ja niitä näkyy joka puolella. Telkeäisivät itsensä jonnekin maakellariin kesän ajaksi.
[/quote]
Siellä olis niin sopivan viileätäkin kesällä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:41"]
Karvankasvu on luonnollista. Omani (ne vähäisetkin siis) kyllä ajan pois niin kainaloista, naamasta ,rintalihasten päältä, sääristä,reisistä pohkeista kuin mahan päältä (pakaroissa niitä ei kasvakaan) ja silloin tällöin jopa käsivarsistanikin.
Muut saavat pitää tai leikata karvansa aivan sen mukaan kuin heille itselleen sopii. Se on heidän asiansa-ei minun.
Muilla hyväksyn ihan millaisen karvankasvun tai karvattomuuden hyvänsä .M31
[/quote]
Lähteekö myös sieltä?
Onneksi oma vaimoni on koulutettu ja kaikin puolin edustava ja sheivaa epäsiistit karvat pois.
Arvon ap, ihanko oikeasti te kaikki miehenne pidätte partanne siistinä? Not! Tuolla näkee semmosta reuhkaa ja epäsiistiä sänkeä että siinä on yhdet jalkakarvat aika pientä. Ja kun tuo oartahommakin on makuasia, mä en parrasta miehillä pidä joten mun mielestä se on kaikilla epäsiistin näköinen.
Mua häiritsee enemmän se, että nämä naiset ovat poistuneet keittiöstä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:45"]Ei voi olla niin vaikea sheivata jalkoja. Me miehetkin pidetään partamme siistinä emmekä anna sen rehottaa koskaan, naiset voisivat panostaa yhtä paljon karvojen hoitoon edes kesällä.
[/quote]
sheivaatko myös jalkakarvasi? Munakarvat? Kainalot? Käsivarret? Hus sheivaamaan!
[/quote]
Ja RINTAKARVAT!!! YÖÖÖKS!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:32"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:08"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]Samaa ihmettelen, esim. kaverillani näkyi sheivaamattomat jalat kun piti polvihousuja. Jo pelkästään itseni vuoksi hoidan karvat pois, jopa lyhyet ja vaaleat käsikarvat. :) -N27 [/quote] Rakkaat alapeukuttavat siskot, haluan vain kertoa että noiden käsikarvojen ajeluun käytän ehkä 1 minuutin suihkussa ollessani ja korkeintaan 1krt/2 viikossa pitää tehdä. Ei paljon vaivaa tarvii nähdä. Useammin kainalokarvat tietty. Säärikarvat juurineen vahalla irti. :) -N27 [/quote]Sinä oletkin nainen. Karvat ei kuulu naisen pikku jalkoihin. [/quote] Sori, en kusipäiden vuoksi tee mitään. ;) En vaan itse tykkää karvoista. -N27 [/quote]Naisen ihanat sileät pikku jalat = kusipää? :O [/quote] Hah, ei ollut mitkään "ihanat" ja muutenkin toi sävy oli tollainen, et "sinä oletkin nainen". Mieti vähän. -N27
[/quote]
Paska taas kuuluu miesten suuhun.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:46"]
[/quote]
Paska taas kuuluu miesten suuhun.
[/quote]Siivoa suusi nainen... Jos uskot nainen olevasi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:45"]Ei voi olla niin vaikea sheivata jalkoja. Me miehetkin pidetään partamme siistinä emmekä anna sen rehottaa koskaan, naiset voisivat panostaa yhtä paljon karvojen hoitoon edes kesällä. [/quote] sheivaatko myös jalkakarvasi? Munakarvat? Kainalot? Käsivarret? Hus sheivaamaan!
[/quote]
Miehellä karvoitus noissa mainitsemissasi paikoissa on odotettua ja normaalia, naisella ei. Siin äse ero.
AP