Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otetaas taas illan iloksi, minkä viestin haluaisit saada just nyt?

Vierailija
17.02.2022 |

Mikä tekisi sut iloiseksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaviesti ja teksti:

"Tule ja ota meidät ja lujaa!"

https://media.newyorker.com/photos/61803a5a0b6214c1c216901c/master/w_16…

Vierailija
2/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päätin alkaa keskittyä omaan elämääni ja lopettaa samalla netin käytön kokonaan. Emme näe enää koskaan. Hyvästi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet voittanut Nordean vuotuisessa asuntolainan-mitätöinti arvonnassa. Onneksi olkoon, asuntolainasi on näin ollen kuitattu!

t. Nordean väki

Vierailija
4/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sinut takaisin elämääni. Olet niin ihana ja tiedän, että välillämme on jotain erityistä. Nähdäänkö vaikka viikonloppuna? Jatketaan siitä, mihin viimeksi jäätiin. Eikä lopeteta tätä enää ikinä <3

t. S***

Vierailija
5/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Et tiedä, mutta olen ihastunut sinuun ja tahtoisin tutustua sinuun. Kahville vaikka?

Vierailija
6/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Aletaanko seurustelemaan?”

Vierailija
7/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai luulitte, että oon kuollut? Mitä helkkaria, en todellakaan ole. Suotta oot itkenyt sisko rakas. Minäpä tulen kohta käymään, laita kahvit tulille!"

Vierailija
8/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada pitkän anteeksipyyntöviestin Eräältä, mutta hän ei halua "riidellä" joten entisistä ei voi puhua.

Eipä siinä, saan koko ajan viestejä kivalta Tinder-mieheltä. Mutta se ei ole hän... Eteenpäin sanoi läski kaksoisleuka rinnassa.

Vierailija
9/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Et tiedä, mutta olen ihastunut sinuun ja tahtoisin tutustua sinuun. Kahville vaikka?

Tämä olisi ihana 💕

Vierailija
10/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukselta ihan vaan " mitäs sun iltaan?"- perusviesti <3

Vierailija
11/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinut takaisin elämääni. Olet niin ihana ja tiedän, että välillämme on jotain erityistä. Nähdäänkö vaikka viikonloppuna? Jatketaan siitä, mihin viimeksi jäätiin. Eikä lopeteta tätä enää ikinä <3

t. S***

Jaa 30 vuotta sitten?

Vierailija
12/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. S***

Tämän, mutta eri allekirjoituksella. Toiveajattelua..

Vierailija
13/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hei tyttäreni, lääkäri soitti juuri ct-kuvista ja ollaan arvioitu täysin väärin tilanne, ei minulla olekaan parantumatonta syöpää eli voidaan perua Terhokodin paikka.”

”Hei tyttäreni, äiti tässä, en olekaan kuollut, kaikki oli vain teini-ikäisen sinun pahaa unta.”

”Hei nuori nainen, olet kuollut ja päässyt taivaaseen! Kyllä! Taivas on olemassa! Odota vain, tuolla nurkan takana odottavat jo isä ja äiti sekä Mölli-kissa.”

Vierailija
14/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. S***

Jaa 30 vuotta sitten?

:D No sinusta en tiedä mutta minun kohdallani ei (onneksi) ole noin montaa vuotta vierähtänyt.

Vierailija
15/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yks tietty edes kysyis kuulumisia

Vierailija
16/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi ihana 💕

Minä taas pötkisin pakoon.

Liian päällekäypää omaan makuuni.

Vierailija
17/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei! Kiinnostaisiko sinua lähteä kanssamme paikkaan x, aiomme vuokrata talon sieltä ja sieltä ja ajattelimme että kiinnostaisiko sinua liittyä porukkaan?"

Jep, kiinnostaisi!

Tietty tyypit olisivat tuttuja ja mahtavaa seuraa.

Vierailija
18/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttämättäjättämispäätös olis aika kova sana.

Vierailija
19/19 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada pitkän anteeksipyyntöviestin Eräältä, mutta hän ei halua "riidellä" joten entisistä ei voi puhua.

Eipä siinä, saan koko ajan viestejä kivalta Tinder-mieheltä. Mutta se ei ole hän... Eteenpäin sanoi läski kaksoisleuka rinnassa.

No nyt se Tindermies alkoi jankuttamaan korkokengistä. Kuinka minulla voisi olla vaikka pyörän tarakalla, kunhan tätä soraliejutietä pyöräilen ensin 7 km kauppaan, kun olisihan se seksikästä :D voi kettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän