Otetaas taas illan iloksi, minkä viestin haluaisit saada just nyt?
Kommentit (19)
"Päätin alkaa keskittyä omaan elämääni ja lopettaa samalla netin käytön kokonaan. Emme näe enää koskaan. Hyvästi."
Olet voittanut Nordean vuotuisessa asuntolainan-mitätöinti arvonnassa. Onneksi olkoon, asuntolainasi on näin ollen kuitattu!
t. Nordean väki
Haluan sinut takaisin elämääni. Olet niin ihana ja tiedän, että välillämme on jotain erityistä. Nähdäänkö vaikka viikonloppuna? Jatketaan siitä, mihin viimeksi jäätiin. Eikä lopeteta tätä enää ikinä <3
t. S***
Hei! Et tiedä, mutta olen ihastunut sinuun ja tahtoisin tutustua sinuun. Kahville vaikka?
"Ai luulitte, että oon kuollut? Mitä helkkaria, en todellakaan ole. Suotta oot itkenyt sisko rakas. Minäpä tulen kohta käymään, laita kahvit tulille!"
Haluaisin saada pitkän anteeksipyyntöviestin Eräältä, mutta hän ei halua "riidellä" joten entisistä ei voi puhua.
Eipä siinä, saan koko ajan viestejä kivalta Tinder-mieheltä. Mutta se ei ole hän... Eteenpäin sanoi läski kaksoisleuka rinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Et tiedä, mutta olen ihastunut sinuun ja tahtoisin tutustua sinuun. Kahville vaikka?
Tämä olisi ihana 💕
Ihastukselta ihan vaan " mitäs sun iltaan?"- perusviesti <3
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut takaisin elämääni. Olet niin ihana ja tiedän, että välillämme on jotain erityistä. Nähdäänkö vaikka viikonloppuna? Jatketaan siitä, mihin viimeksi jäätiin. Eikä lopeteta tätä enää ikinä <3
t. S***
Jaa 30 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
t. S***
Tämän, mutta eri allekirjoituksella. Toiveajattelua..
”Hei tyttäreni, lääkäri soitti juuri ct-kuvista ja ollaan arvioitu täysin väärin tilanne, ei minulla olekaan parantumatonta syöpää eli voidaan perua Terhokodin paikka.”
”Hei tyttäreni, äiti tässä, en olekaan kuollut, kaikki oli vain teini-ikäisen sinun pahaa unta.”
”Hei nuori nainen, olet kuollut ja päässyt taivaaseen! Kyllä! Taivas on olemassa! Odota vain, tuolla nurkan takana odottavat jo isä ja äiti sekä Mölli-kissa.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. S***
Jaa 30 vuotta sitten?
:D No sinusta en tiedä mutta minun kohdallani ei (onneksi) ole noin montaa vuotta vierähtänyt.
Et yks tietty edes kysyis kuulumisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi ihana 💕
Minä taas pötkisin pakoon.
Liian päällekäypää omaan makuuni.
"Hei! Kiinnostaisiko sinua lähteä kanssamme paikkaan x, aiomme vuokrata talon sieltä ja sieltä ja ajattelimme että kiinnostaisiko sinua liittyä porukkaan?"
Jep, kiinnostaisi!
Tietty tyypit olisivat tuttuja ja mahtavaa seuraa.
Syyttämättäjättämispäätös olis aika kova sana.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada pitkän anteeksipyyntöviestin Eräältä, mutta hän ei halua "riidellä" joten entisistä ei voi puhua.
Eipä siinä, saan koko ajan viestejä kivalta Tinder-mieheltä. Mutta se ei ole hän... Eteenpäin sanoi läski kaksoisleuka rinnassa.
No nyt se Tindermies alkoi jankuttamaan korkokengistä. Kuinka minulla voisi olla vaikka pyörän tarakalla, kunhan tätä soraliejutietä pyöräilen ensin 7 km kauppaan, kun olisihan se seksikästä :D voi kettu!
Kuvaviesti ja teksti:
"Tule ja ota meidät ja lujaa!"
https://media.newyorker.com/photos/61803a5a0b6214c1c216901c/master/w_16…