Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini ei puhu lapsestaan

Vierailija
02.07.2015 |

Kaverini sai siis lapsen reilu vuosi sitten, mutta hän ei jostain syystä puhu lapsestaan jos vaikka näemme hänen kanssaan. Välillä hän on jopa sanonut, että onko siitä pakko puhua. Mistä voi johtua? Tarvitseeko minun huolestua?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei puhu lapsestaan, koska häntä ei kiinnosta kuulla sinun lapsestasi tai kenenkään muiden lapsista. 

Vierailija
2/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:51"]Olen siis itsekin äiti, ja siksi ihmetyttääkin. Olen aina tykännyt jutella lapsistani muiden ihmisten kanssa. Siksi on outoa, että kaverini ei halua edes suoraan kysyttäessä oikein puhua lapsesta. Voiko taustalla olla väsymystä tms?

Ap
[/quote]

Sinä olet sinä, ystäväsi omanlaisensa. Jos sinusta on mukavaa jutella lapsista niin kaikista ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ajattelee, ettei halua puhua kodin asioita jos viettää omaa aikaa. Tai ettei halua menettää lapsettomia ystäviään puhumalla vaan lapsista.

Vierailija
4/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa puhua lapsistani kovin useasti. Pitää olla muutakin keskusteltavaa.

Vierailija
5/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huolettaa, voithan hienovaraisesti kysyä, miten hän jaksaa lapsen kanssa, esim. nukkuuko hyvin tmv. 

Vierailija
6/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjee. Täältä on saanut miljoona kertaa lukea, kuinka ärsyttävää on kun tavatessa puhutaan koko ajan lapsista. Itse oon huomannut että ainakaan lapsettomia kavereitani ei lapseni kiinnosta, joten miksi puhuisin hänestä. Ja toiseksi, saan niin vähän omaa aikaa, että silloin kun sitä saan, en halua puhua lapsestani vaan keskittyä johonkin muuhun. Kamala ikäväkin tulisi jos alkaisi lasta siinä miettimään.

Vierailija
7/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: äideillä on muutakin elämää ja puhuttavaa kuin lapset.

Vierailija
8/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on monesti niin kiinni lapsessa, että sillon kun on ihan vaan aikuisten seurassa ilman lasta, on luonnollista haluta puhua aikuisten asioista eikä ainoastaan siitä lapsesta kuten moni tekee.

Vierailija
9/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Vaihdetaanko kavereita?

Vierailija
10/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin tosi iloinen jos mulla olis tollanen kaveri!

Vierailija
11/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse huolestua. Se äiti on siinä lapsessa ja hänen asioissaan kiinni ihan tarpeeksi arjessaan, ja on ihan normaalia jos ei halua puhua asiasta enää sitten kun menee "tuulettumaan".

Vierailija
12/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itsekin äiti, ja siksi ihmetyttääkin. Olen aina tykännyt jutella lapsistani muiden ihmisten kanssa. Siksi on outoa, että kaverini ei halua edes suoraan kysyttäessä oikein puhua lapsesta. Voiko taustalla olla väsymystä tms?

Ap

Vierailija
13/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kipaise äkkiä tekemässä lasu, ja kerro heille itku kurkussa miten huolestunut olet kun kaveri ei puhu sinulle lapsestaan. Pian kyllä sieltä tullaan taulukon kanssa kertomaan kaverillesi että näin monta tuntia viikossa pitää sinun lapsestasi ihmisille puhuman, tai tulee huostaanotto että heilahtaa!!1!

Nyt sitten selvisi se lapsistaan jauhavien äitien synkkä salaisuus... Eivät he haluaisi mutta heidän on pakko ;p

Vierailija
14/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:51"]Olen siis itsekin äiti, ja siksi ihmetyttääkin. Olen aina tykännyt jutella lapsistani muiden ihmisten kanssa. Siksi on outoa, että kaverini ei halua edes suoraan kysyttäessä oikein puhua lapsesta. Voiko taustalla olla väsymystä tms?

Ap
[/quote]
Voi olla väsymystä, mutta voi myös olla kyse ihan siitä jos hänellä ei paljon ole aikaa ilman lasta, niin sen ajan käyttää mielellään johonkin muuhun kuin lapsesta puhumiseen. Mulla on lapsivapaata aikaa kerran kuussa vuorokausi, ja en silloin puhu lapsesta ollenkaan. Se on mun omaa aikaa.

Vierailija
15/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:51"]

Olen siis itsekin äiti, ja siksi ihmetyttääkin. Olen aina tykännyt jutella lapsistani muiden ihmisten kanssa. Siksi on outoa, että kaverini ei halua edes suoraan kysyttäessä oikein puhua lapsesta. Voiko taustalla olla väsymystä tms? Ap

[/quote]

Niin, kaverisi ei halua. Jos hän tapaa kavereitaan ilman lapsia, hän haluaa puhua muistakin kuin äitijutuista. 

Vierailija
16/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:51"]

Olen siis itsekin äiti, ja siksi ihmetyttääkin. Olen aina tykännyt jutella lapsistani muiden ihmisten kanssa. Siksi on outoa, että kaverini ei halua edes suoraan kysyttäessä oikein puhua lapsesta. Voiko taustalla olla väsymystä tms? Ap

[/quote]

Niin, sinä haluat puhua lapsestasi. Sinä olet sinä, kaverisi ei ole sinä. Ihmiset ovat erilaisia, etkä ole sitä aiemmin huomannut.

Vierailija
17/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan on epäkohteliasta kysellä jos kerran tiedät ettei halua puhua asiasta. Anna hänen olla rauhassa et selvästi ole hänen uskottunsa.

Vierailija
18/18 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme