Miksi voimaantumista on vain naisille?
Koska ovat niin fyysisesti kuin psyykkisestikin heikkoja ja neuroottisia?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan laskenut, montako miksi naiset -avausta oot tänne tehnyt? Varmasti voi puhua tuhansista?
Olen täällä ensi kertaa. Toisin kuin sinä.
Miehet ovat valmiiksi niin voimakkaita ja ylivertaisia niin huipulta ei ole kuin tie alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan laskenut, montako miksi naiset -avausta oot tänne tehnyt? Varmasti voi puhua tuhansista?
Ajatteletko oikeasti, että joku uskoo, kun sinä sanot olevasi täällä ensi kertaa?
Nyt vakavasti, mitä luulet, montako miksi naiset -aloitusta olet tehnyt? Ei varmaankaan voi olla alle tuhatta?
Mitä ihmeen voimaantumista? Taas jotain uutta nykypäivän hömppää jota ilman on ennenkin voitu olla.
Luulen, ap, että olet riittävän neiti liittyäksesi meidän voimaantujien kukkaan puhkeavaan joukkoon. Cin cin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko oikeasti, että joku uskoo, kun sinä sanot olevasi täällä ensi kertaa?
Nyt vakavasti, mitä luulet, montako miksi naiset -aloitusta olet tehnyt? Ei varmaankaan voi olla alle tuhatta?
Don´t know what you´re talking about. Sinä taas olet täällä niin paljon että luulet lukeneesi jonkun yksittäisen tyypin aloituksia 1000. Käy välillä ulkona.
Koska miehet mitätöi naisia. Miehetkin voi kyllä voimaantua, kuten minä aivan hetken kuluttua=> sali voimaantumista
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don´t know what you´re talking about. Sinä taas olet täällä niin paljon että luulet lukeneesi jonkun yksittäisen tyypin aloituksia 1000. Käy välillä ulkona.
Ihan oikeesti, toi ei vakuuta ketään :D Jotenkin surkuhupaista, että joku teeskentelee, että ihan ekaa kertaa tulin palstalle ja jo osaan uikuttaa kuin paatunein palstapappa. Kukaan ei usko. Lakkaa valehtelemasta itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen voimaantumista? Taas jotain uutta nykypäivän hömppää jota ilman on ennenkin voitu olla.
Ei naiset vaan voi olla.
Mä jossakin ketjussa joskus sanoin, että koin miehistä voimaantumista (en vain muista
ketjun aihetta). Siinä ketjussa voimaantumisen itselleni toi karhu olut 🍺
Mies kyynistyy vastoinkäymisistään ja harvoin "uusi starttikaan" poistaa kaikkea sitä kertynyttä taakkaa. Elämä kovettaa.
Naiselle uusi startti sitä kautta uusi parempi mies, uusi timanttisormus ja uusi desing-sisustus, you name it. Onnellisuuteen pääseminen voimaannuttaa, ei kyynisyyden kerääminen.
Pitää mennä naisten joukkoon niin voi kokee voimaantumista.
Vastaus aloittajan kysymykseen: Siksi, että sana "voimaantuminen" tarkoittaa jo käsitteenä sellaista sosiaalista todellisuutta, sellaisia sosiaalisia artefakteja, joita naiset luovat naisten kanssa jakaakseen ne naisten kanssa. Ulkoisesti samanlainen käyttäytyminen miehen tekemänä olisi jo sinänsä omituista, mutta ennen kaikkea se olisi täydellisesti ristiriidassa niiden konnotaatioiden (=sivumerkitysten) kanssa, joihin voimaantuminen-sanan tosiasiallinen merkitys ensisijaisesti perustuu.
Voimaantuminen on niin naurettavaa egon pönkittämistä, ja usein taustalla on mt-ongelmat ym. narsismi.
Pakkoko kaikkien on mennä someen voimaantumaan alasti ja twerkkaamaan ja rehvastelemaan.
Voimaantuminen on aikamme isoimmista vitseistä!
Change my mind! 8)
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä naisten joukkoon niin voi kokee voimaantumista.
vain jos on itsekin nainen