Olenko outo kun tykkään työstäni vaikka palkka on tosi pieni, alle 1000e netto,
jolla tosin tulen ihan kivasti toimeen, miehellä samoin tällä hetkellä, en pidä pahana vaikkei varmaan koskaan saada omistuasuntoa? Onko ihmisen pakko olla jotenkin tyytymätön aina ja haluta lisää kaikkea. Elän aika stressitöntä elämää tällähetkellä ja lapsille on aikaa kivasti kun työskennellään lyhyempää päivää, tosin ei saa tunteja tehdäkkään enempää. Jotenkin tuntuu et muut näkee vaivaa ja monet lohduttelee jotenkin tyyliin: voitte tekin vielä ostaa sen oman asunnon. Ei tällainen ole normaalia kun ei itketä omaisuuden perään. Onko muita samanhenkisiä?
Kommentit (8)
Olen ihminen jonka täytyy tykätä siittä mitä tekee, muulla ei väliä :D Palkkani on myös tosi huono mutta so what, elämässä on muutakin kuin raha. Olemme erittäin onnellisia näinkin. Täytyy tosin todeta, että mieheni tienaa huomattavasti enemmän kuin minä. Ja hänkin tykkää työstään todella paljon, hänellä vaan on parempi palkka unelma-ammatissaan.
Kun pääsisi samaan. Eli löytyisi työ, jossa viihtyisi. Se omistusasunto meillä on.
Ei minulla kyllä olisi mitään sitä vastaan että saisin enemmän rahaa.
jolla tosin tulen ihan kivasti toimeen, miehellä samoin tällä hetkellä, en pidä pahana vaikkei varmaan koskaan saada omistuasuntoa? Onko ihmisen pakko olla jotenkin tyytymätön aina ja haluta lisää kaikkea. Elän aika stressitöntä elämää tällähetkellä ja lapsille on aikaa kivasti kun työskennellään lyhyempää päivää, tosin ei saa tunteja tehdäkkään enempää. Jotenkin tuntuu et muut näkee vaivaa ja monet lohduttelee jotenkin tyyliin: voitte tekin vielä ostaa sen oman asunnon. Ei tällainen ole normaalia kun ei itketä omaisuuden perään. Onko muita samanhenkisiä?
mulla nettopalkka pyörii tonnin hujakoilla osa-aikatyöstä. Arvostan aikaa lasten kanssa ja vapaa-aikaani niin suuresti, että saisi melkoinen työ, jotta suostuisin tekemään 40-tuntista viikkoa nyt kun lapset pieniä.
Palkka alle tonni käteen minullakin, mutta tämä on sen arvoista.
eikös se ole pääasia, että olet itse tyytyväinen elämääsi ap
Itse harkitse alan vaihtoa. Olen maisteri, mutta haluaisin tehdä jotakin muuta kuin opetushommia. Palkka ei sinällään ole minulle maailman tärkein asia, olen tottunut pennin venyttelyyn. En vain tiedä, mitä ryhtyisin tekemään!!!
Ihmiselle oikeasti riittäisi todella vähän mutta on tosi vaikea olla lankeamatta houkutuksiin.
Isompi asunto, paremmalla alueella, parempi ja uudempi auto, paremmat vaatteet, paremmat liikuntavälineet ja niitäkin joka lajiin omat. Ei mitään järkeä.
Teillä on oikea linja. Pitäkää siitä kiinni ja ihmetelkää niitä jotka hamuaa kaikkea maallista vaikkei tarvitsisi enää yhtään mitään.
Olkaa onnellisia ja pitäkää toisistanne huolta!