En jaksa enää, kaikki parhaat naiset
on viety!! Katsellut tuossa yhtä sillä silmällä jonkin aikaa ja tänään kun lämmintä oli, karu totuus paljastui: se on raskaana :(
Paha mieli!!!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:59"]
on viety!! Katsellut tuossa yhtä sillä silmällä jonkin aikaa ja tänään kun lämmintä oli, karu totuus paljastui: se on raskaana :( Paha mieli!!!
[/quote]
Katselit liian kauan -olisit toiminut.
[/quote]
Heh :D pari viikkoa vain ehdin katsella, olisin ollut jo silloin myöhässä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:35"]"Parhaan naisen" määritelmä?
[/quote]
Ei sitä pysty määrittelemään sanallisesti. Itse kutsun parhaiksi sellaisia joihin ihastun/ihastuisin. Kyse ei ole mistään listasta tiettyjä ominaisuuksia.
Ap
Parhaat naiset ja parhaat miehet on yleensä kimpassa, toki poikkeuksiakin löytyy. Kunhan muutat asennettasi ja mietit, onko sun odotukset naisesta ihan mahdolliset, niin varmasti löydät hyvän! Kyllä mä ainakin parikymppisiä sinkkunaisia (hyviä sellaisia) tiedän ainakin, kaveripiiristäni löytyy. Yksi jopa "hyvin vähän käytetty :D"
Minä olen etsinyt miestä vuosikaudet, olen kyllä myös seurustellut ja säätänyt, yhteensä 10 kanssa, ja huomannut että nettiinkin ilmestyy uusia tyyppejä vaikka kuinka kuvittelisi nähneensä jo kaiken.
Eli shokkiuutinen av:lle: ihmisiä eroaa.
Ehkäpä minunkin unelmamieheni eroaa pian jossain päin Suomea ja menee nettiin.
Kai varattuihin vaan on helppo ihastua. No etenkin tietysti johonkin raskaana olevaan (jos ei "näy" vielä) kun ovat useimmiten tyytyväisiä ja itsevarmoja hyvällä tavalla. Ja hedelmällisyyden merkit naisessahan korostuvat jo ennen kuin maha alkaa kunnolla näkyäkään. Se houkuttaa.