pikkubiksut ja yleinen uimaranta
Pakko avautua.
Miksi (edelleen) Suomessa on lähes rikollista käyttää stringimallin bikineitä uimarannoilla? Taas oli sellaisia katseita (naisilta) kun olin poikani kanssa uimassa. Jos haluaisin olla ilkeä, voisin kuvailla vielä erityisesti ne vartalotyypit joita minun uima-asuni ärsytti, mutta en alennu siihen.
*MRRRRR*
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:17"]
Ihme alapeukuttajia, heti kun on sitä mieltä että rannalla saa olla vähäpukeinen ja vielä ilmottautuu mieheksi niin tulee alapeukkua, turkiksissako naiset meette rannalle? -Mies31v
[/quote]Naiset arvostelee tällä palstalla miehiä ja myös miesten sanomisia. Melkein ketju kuin ketju, jos mies kommentoi jotain naiskauneudesta niin peukku viuhuu alas.
Miesten alapeukuttajia helpottaisi kunnon pano mä uskon.
Kateellisia lapsettomia, yksinäisiä ne suurin osa on joilla alapeukku viuhaa. :)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:23"]
Kateellisia lapsettomia, yksinäisiä ne suurin osa on joilla alapeukku viuhaa. :)
[/quote]Ja katkeroituneita selvään.
Mun mielestä ei ole mitään väärää olla rannalla bikineissä, oli ne sitten pienempää tai isompaa mallia. Se on kuitenkin vaan takapuoli eikä mitään sen ihmeellisempää, sama kuin miehet yläosattomissa.
Valitettavasti oma itsetunto on sen verran huonossa jamassa, etten pystyisi julkiselle paikalle menemään juurikin niiden tuomitsevien ja mulkoilevien takia. Mutta kerro toki mistä löydät stringimallisia bikineitä, mökillä kun voi pukeutua niinkuin haluaa :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:04"]
Miksi sä kiinnität huomiota siihen, miten muut sua katsovat? Vai haetko juuri niitä katseita muilta ihmisiltä? Saako sinua katsoa vain komeat miehet, mutta kateelliset naiset tai väärät miehet eivät?
Ja mun mielestä pienet bikinit ovat ok, mutta se, että niiden pitäjä närkästyy saamastaan huomiosta on aika hupaisaa.
[/quote]
Tätä veikkaan, huomiota haetaan, mutta tietenkään kaikki ei käy. Jos huomiota ei hakis, ei edes huomais.
Mulle aivan sama ja lapsilleni ollut aina, miltä kukakin näyttää ja mitä käyttää, toki teinipoika vois katselle ihan mielellään ap:tä?
Laita mieluummin kuva omista uikkareistasi.
Kateushan se.
Minusta on paljon mukavampi katsella rannalla hyväkroppaisia naisia stringialaosissa kuin sotanorsuja missä tahansa vaatteissa.
- N24, hetero
Miksi sä kiinnität huomiota siihen, miten muut sua katsovat? Vai haetko juuri niitä katseita muilta ihmisiltä? Saako sinua katsoa vain komeat miehet, mutta kateelliset naiset tai väärät miehet eivät?
Ja mun mielestä pienet bikinit ovat ok, mutta se, että niiden pitäjä närkästyy saamastaan huomiosta on aika hupaisaa.
No mä veikkaan että 99% ei halua nähdä sun persposkia. Toisekseen jokaisella on eri käsitys siitä mikä on soveliasta laittaa päälle ja uskoisin ettei näiden tuijottelijoiden mielestä sun vaatetus ole heidän mielestä sopiva, etenkään lapsen kanssa. Mutta kyllä mä varmaan jäisin katsomaan myös, haluaisin nähdä millaisen reaktion mun tuijotus saa ja oletko sinut sen pukeutumisesi kanssa. Ilmeisesti et kun aloitit tämänkin keskustelun.
Mä en tykkää katsoa kenenkään kankkuja uimarannalla. Enkä tissejä paljaana. Miehet varmaan tykkää. Mutta joo, stringit kuuluu mielestäni jonnekin muualle kuin lapsiperheiden suosimille rannoille.
T. 35-vuotias, normibiksuissa viihtyvä
No mun mielestä stringit nyt ei ikinä kuulu julkiselle paikalle. Joten katsoisin minä ainakin huvittuneena jos en muuta :D -N21
Seksuaalisuus julkisesti on Suomessa ollut ongelma ilmeisesti 1800-luvun lopulta asti. Aiemmin meno oli eurooppalaisittain villiä.
Monissa muissa maissa seksuaalisuuden julkinen ilmaisu ja iholle tulo on yleisempää ja miesten rooli on siinä huomattava. Kyse on normeista. Täällä naiset saavat olla seksikkäästi pukeutuneita muodin takia, mutta tärkeää on miehiltä olla koskematta naiseen ja muutenkin olla kohtelematta häntä seksuaalisesti tästä huolimatta. Stringeissä patsasteleva nainen rannalla antautuu miesten seksiobjektiksi vaikka voisi valita toisin ja käyttäytyy normia vastaan esitellessään seksuaalisuuttaan provosoivasti julkisesti.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:07"]Mä en tykkää katsoa kenenkään kankkuja uimarannalla. Enkä tissejä paljaana. Miehet varmaan tykkää. Mutta joo, stringit kuuluu mielestäni jonnekin muualle kuin lapsiperheiden suosimille rannoille.
[/quote]
Ai niin joo, mun miesystävä tykkää kovasti mun rusketusrajoista: jokin osa minusta näkyy vain hänelle. Eli perse, pillu ja tissit.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:07"]Mä en tykkää katsoa kenenkään kankkuja uimarannalla. Enkä tissejä paljaana. Miehet varmaan tykkää. Mutta joo, stringit kuuluu mielestäni jonnekin muualle kuin lapsiperheiden suosimille rannoille.
[/quote]
Ai niin joo, mun miesystävä tykkää kovasti mun rusketusrajoista: jokin osa minusta näkyy vain hänelle. Eli perse, pillu ja tissit.
Miksi sä haluat käyttää stringimallin uimapukuja yleisillä paikoilla? Tiedät kyllä itsekin, ettei suurin osa ihmisistä välitä katsella kenenkään vieraan paljasta persettä. Sulla on varmasti hyvät muodot ja kroppa kunnossa, mutta onhan se silti tosi narsistista haluta esitellä sitä puolialastomana julkisesti. Kyllä se sun peppusi näkyy tavallisissakin uikkareissa, jos siitä olet huolissasi. Ei kun ne narubikinit onkin tietysti niiin paljon mukavammat kuin tavalliset, siksihän sä tietysti niitä haluat käyttää.
Musta se on ihan sopivaa käyttää stringejä uimarannalla, ei haittaa mua eikä vaimoketta, en saa mitään sairaita perversioita vähäpukeisista naisisa.
-Mies 31v
Ihanaa se on jos on kaunis vartalo :) Mies
Ihme alapeukuttajia, heti kun on sitä mieltä että rannalla saa olla vähäpukeinen ja vielä ilmottautuu mieheksi niin tulee alapeukkua, turkiksissako naiset meette rannalle?
-Mies31v