Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehenne jättäisi teidät ja lähtisi toisen naisen

Vierailija
25.09.2006 |

matkaan niin antaisitteko suosiolla tavata hänen lapsiansa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla ovat isänsä kuin minunkin lapsia ja lasten etu olisi tietysti tavata isäänsä ja tietysti myös tämän puolisoa, jos vakavammin yhdessä olisivat.

Vierailija
2/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti siis toiden naisen matkaan, jätti minut ja kolme lastaan. Nuorin oli tuolloin 8 päivän ikäinen. Ei ole lapsiaan käynyt lähdön jälkeen katsomassa, eikä edes soittanut tai kirjottanut. Nykyään elelee kuulemma uuden perheen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi sanoa miten toimisi siinä shokkitilassa, ellei sitten ole samaa kokenut aiemmin.

Vierailija
4/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä vaan koittaa pitää itsensä aikuisena ja olla esimerkki lapselle, vaikka toinen vanhempi ei siihen pystynytkään.. Tiukkaa se tekee, muuta en väitäkkään..

Vierailija
5/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on huumemenneisyys (siis todellakin menneisyys, ei ole huumeet olleet koskaan kuvioissa meidän elämässä), mutta jos mulla olisi pienintäkään syytä epäillä että jonkinlaista puljaamista tapahtuisi, niin en antaisi tavata kuin vanhempiensa luona.

Vierailija
6/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsia ei KOSKAAN SAA SEKOITTAA vanhempien omiin riitoihin. Heidän on tultava ensin ja heille on aina näytettävä, että kaikesta huolimatta HEITÄ RAKASTETAAN... Eli en antaisi henkilökohtaisten väliemme vaikuttaa lapsieni isä- tai äitisuhteeseen.

Vierailija
7/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on miehen ainoa rikos niin miksi edes harkita että ei antaisi tavata? Jos on alkoholi- tai huumeongelmia tms. niin se on sitten eri asia, mutta pelkästään toisen naisen matkaan lähteminen ei ole riittävä syy alkaa tehdä kiusaa. Ja kiusaa nimenomaan lapsille!

Vierailija
8/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisin tosi paikan tullen niin fiksu!

Nyt -tietysti- sanon että ilman muuta antaisin. Mutta tosi paikan tullen.. toivottavasti!

Vierailija
9/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen pyynnön esitin että esittelee uuden naisystävänsä sitten vasta kun voi olla varma että suhde on vakavalla pohjalla. Mies ei kunnioittanut toivettani. Suhde kesti 3v. Lapseni saivat yhden sisarpuolen ja exäni saa nykyään sumplia asioita kahden ex rouvan kanssa... Ei varmaan monenkaan käy häntä sääliksi.... ;)

Vierailija
10/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin laki suojelee miehen oikeuksia tässä asiassa. Äidille voidaan määrätä uhkasakko. Eli laki suojelee isän oikeutta tavata lasta/lapsia.

Sen sijaan isälle ei voi määrätä uhkasakkoa, jos ei halua tavata lapsiansa. Laki ei siis suojele lapsen oikeutta tavata isää.

Vierailija
11/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus ei tosiaan ole vanhemman oikeus tavata lapsia vaan lasten oikeus tavata vanhempaansa. Meillä miehen ex estää aktiivisesti lapsia tapaamasta isäänsä, ja koska lastenvalvojan luonakin lapset on saatu sanomaan, että eivät halua tavata isää, niin eivät sitten tapaa. Mies ei voi tehdä asialle yhtään mitään. Kaiken taustalla on exän katkeruus ja siitä seurannut lasten aivopesu.

Vierailija
12/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epäkypsä paskiainen, mutta tapaamisoikeus on silti....

Mies käytttää tapaamisia tekosyynä syynätä minun elämääni....

Vierailija
13/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhteishuoltajuuteen en suostuisi, eli vaan mä olisin huoltaja. Oon se jopa miehelle joskus sanonutkin, että tietääpähän sitten.

Vierailija
14/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä isän lapsiaan

että isän uuden puolison/kumppanin antaisin myös tavata lapsiani

Vierailija
15/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia vinouteita arvojaan, valhtelua eikä pettämist koska itse aian yritän teroittaa rehellisyyttä ja sitoutumista asioihin.

Onneksi ei ole mulla tollane mies!

Vierailija
16/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän on antanut minun luoda itse hyvät välit isäni kanssa, vaikka heidän eronsa olikin riitaisa eikä isä silloin todellakaan käyttäytynyt aikuisen miehin tavoin. Koskaan en kuullut äidiltä pahaa sanaa isästä, eikä äiti koskaan yrittänyt estää minua tapaamasta isääni. Olen vasta aikuisena kuullut asioita, jotka varmaan olisivat silloin herkässä iässä vaikuttaneet paljon siihen mitä isääni kohtaan tunsin.

Toivon, että jos joskus meidän perhe ajautuu samaan tilanteeseen, pystyn käyttäytymään kuin oma äitini. Eli pystyn antamaan pojalle tilaisuuden luoda samanlainen hyvä suhde isänsä kanssa kuin minä sain.

Vierailija
17/17 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olisi todistettava, että aikovat elää yhdessä.