Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi Äänekoskelaiset!

Vierailija
02.07.2015 |

Olen vastikää muuttanut Suolahteen ja kaipaisin jotain tekemistä synttäreiden kunniaksi. Mitähän kivaa Äänekoskella voisi tehdä? Onko mukavia terasseja tai pubeja? Bilepaikat ei oikein kiinnosta. Ja missä ja miten voisin tutustua paikallisiin ihmisiin, en tunne tältä seudulta ketään, yksin kai olen menossa kaupunkia katsastamaan. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekosken rantapuistossahan on kesän ajan se konttiravintola, en ole itse käynyt mutta katsoin että saattaisi olla kokeilemisen arvoinen.

Vierailija
2/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla konttiravintolassa olisi lauantaina joku keikkakin, pitäisiköhän mennä sinne... hmmm. Ja kaikki mukaan ettei tarvitse yksin nököttää siellä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä? :-)

Vierailija
4/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollu paikka. tuu pois sieltä!

Vierailija
5/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuu kun just muutin :D

Vierailija
6/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään paikasta, kannattaa kuitenkin katsoa vähän, jos humalassa on että keiden kanssa hengailee. Suolahdessa tuntuu ne pahimmat hullut ja narkit olevan. Pubi Äänekoskella on kiva paikka, Suolahden kapakoista Viljos on ihan ok, pari kertaa käynyt. Myös rantaravintola kuullostaa kivalta, ite en oo kanssa vielä sinne ehtinyt, mutta tarkoitus olisi lähiviikkoina :) Tervetuloa! Vaikka kaikki Äänekoskea moittivat, niin minusta tuntuu täällä, että olen kotona. En haluaisi yhtään isompaan kaupunkiin. :)
.
Minkä vuoksi muutit tänne, jos saa kysyä.

Vierailija
7/7 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa muutettiin lähemmäksi miehen opiskelupaikkaa ja tänne olis kai tarkoitus asettua, toivon ainakin niin! Ja kiitos :-). Enköhän jonnekin lähde pyörähtämään. Oon vaan hieman ujo niin vaikea tutustua kehenkään. Mut kai se on vaan ulos lähdettävä niin on edes mahdollisuus tutustua ihmisiin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän