Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuukailu tietyissä asioissa, mitään ei saa ostetuksi kun aina etsii sitä halvinta

Vierailija
17.02.2022 |

Nytkin olen jonkun aikaa etsinyt uusia valaisimia yöpöydälle. Kuitenkin tykkään näteistä jutuista niin mikä tahansa ei kelpaa. Niinpä tällaiset asiat venyy ja venyy kun etsin nettikaupoista tai torista niitä halvimpia mahdollisia mitkä sopii sisustukseen. Monesti kuitenkin päädyn kompromissiin joka ei ole ihan mieleeni mutta ajaa asian. Tänään havahduin viimein siihen että ei se noin 80€/valaisin ole ihan hirveä hinta jos se on mieluinen ja sillä kuitenkin on käyttöikää ainakin sen 10v, tod.näk paljon kauemmin.
Joulun alla toteutin pitkäaikaisen haaveen ja ostin olkkariin uuden maton joka oli mittapuullani todella kallis. Kumminkaan en kadu sen ostoa hetkeäkään, niin kaunis se on ja ihanan tuntuinen jalan alla, siitä on iloa joka päivä.
Mutta joo, onko muitakin tarjoushaukkoja ja nuukailijoita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen kans etsiny kirppareilta Paavo Tynellin valaisimia, mutten oo viel löytäny.

Vierailija
2/9 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ostaa harvoin mutta laadukasta kerralla ja semmoista josta pitää ja mielellään vielä ajatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:lla.

Vierailija
4/9 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen kans etsiny kirppareilta Paavo Tynellin valaisimia, mutten oo viel löytäny.

Sulla ei ole käynyt tuuria.

Vierailija
5/9 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina sillä lailla, että otan listalle tavaran jonka todella haluan. Listasta on myös myyntihintoja eri liikkeissä, ettei mene siihen -60% tarjous vedätyksen, vaikka oikeasti on vain -10%.

Sitten vertailen hintoja, etsin tarjouksia ja erilaisia kampanjoita. Sitten ostan, kun on tarpeeksi hyvä ale.

Toki välillä katselen myös löytyisikö halvemmalla vastaavaa ja laitan niitä listalle ja vertailen ominaisuuksia ja mietin kuinka paljon käytetään, kuinka paljon kosketaan jne. Esimerkkinä kappaverhot verannalla ovat kauniit, mutta kangas tuntuu hirveältä ja kuvio on läheltä kamala, mutta ei kukaan siellä katonrajassa niitä hiplaa ja tuijota. Moni vieras on niitä ihan kehunutkin. Jos taas olisi olohuoneen verho, niin on siinä ihan naaman vieressä sohvalla ja milloin kukakin sulkee niitä.

Vierailija
6/9 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen aina sillä lailla, että otan listalle tavaran jonka todella haluan. Listasta on myös myyntihintoja eri liikkeissä, ettei mene siihen -60% tarjous vedätyksen, vaikka oikeasti on vain -10%.

Sitten vertailen hintoja, etsin tarjouksia ja erilaisia kampanjoita. Sitten ostan, kun on tarpeeksi hyvä ale.

Toki välillä katselen myös löytyisikö halvemmalla vastaavaa ja laitan niitä listalle ja vertailen ominaisuuksia ja mietin kuinka paljon käytetään, kuinka paljon kosketaan jne. Esimerkkinä kappaverhot verannalla ovat kauniit, mutta kangas tuntuu hirveältä ja kuvio on läheltä kamala, mutta ei kukaan siellä katonrajassa niitä hiplaa ja tuijota. Moni vieras on niitä ihan kehunutkin. Jos taas olisi olohuoneen verho, niin on siinä ihan naaman vieressä sohvalla ja milloin kukakin sulkee niitä.

Ihan hyvä taktiikka toi, että se mitä ei käsitellä/katsella lähietäisyydeltä ei tarvitse olla niin viimeisen päälle.

Vierailija
7/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus käynyt niin, että pihistelen ja ostan ”tää on ihan hyvä”-vaihtoehdon. Katselen sitä aikani enkä ole tyytyväinen, lopulta ostan sellaisen minkä olisin alunperinkin halunnut mutta en raaskinut. Tietysti rahaa menee enemmän kuin jos olisi heti ostanut sen minkä suunnittelikin. Tyhmää, kyllä.

Vierailija
8/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieli ja tykkäämiset taas muuttuvat niin äkkiä, että olisi hölmöä satsata isoja summia sisustukseen. Eikä tämä tarkoita, että vaihdan mattoa kuin toiset paitaa, vaan huomaan, että ei se alunperin ihana ostos ole mitenkään erityinen enää muutaman kuukauden päästä. No, jotkut ovat "kestäviä miellyttäjiä", mutta en voi etukäteen tietää, mikä! Sillä ei ole merkitystä, paljonko olen maksanut. Onpa joku suosikki löytynyt ilmaiseksi tai kirppikseltä.

Vierailija
9/9 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut ja sisustus ikeasta se on halvin