Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ollut aikuisiän akne!

Vierailija
01.07.2015 |

Missä iässä on helpottanut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on on ollut teini-iästä lähtien akne, eikä vieläkään ole helpottanut. Ikää nyt 42 vuotta. Odotan eläkeikää, jos vaikka sitten loppuisi tai ainakin vähentyisi. Viimeistään kaiketi sitten mullan alla.. Jippii!!

Vierailija
2/13 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli ajoittaista aknea vielä viisikymppisenä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias ja edelleen välillä paljon näppylöitä. Mustapäitä myös paljon leuassa ja nenässä. Ja mikä parasta yhtä aikaa akne ha ryppyjä!! Onneksi ei parikymppisenä tiennyt, että tämä helvetti jatkuu vielä yli nelikymppisenä.

Vierailija
4/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa Basiron. Ikää 44v.

Vierailija
5/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kärsitte aknesta, kun siihen on apu lähellä

Vierailija
6/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:02"]

[/quote]

Kerrohan mikä, niin minä kerron olenko kokeillut. Nimittäin kaikki tunnetuimmat keinot ovat olleet jo kokeilussa/käytössä ja ei akne ole lähtenyt mihinkään. Elämä on. (2)

Vierailija
7/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui 28-vuotiaana kuin seinään, taisi kestää nelisen vuotta. Mikään ulkoa tuleva aine ei auttanut, euron kolikon kokoisia rötäleitä lähinnä poskissa ja hoidin ihoa todella tunnollisesti. Nykyisin saatan välillä laiminlyödä puhdistuksen, mutta se ei aiheuta ongelmia. En siis usko, että asiaan voi vaikuttaa kuin lääkkeillä ja ne ovat niin vahvoja, että harkitsisin kahteen kertaan. Nykyisin, lähes kymmenen vuotta myöhemmin, poskissa on arpia, mutta jaksan yhä iloita siitä, että kipu on poissa. Voimia kaikille aknen kanssa kamppaileville!

Vierailija
8/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonaalinen akne. Iho pysyi vuosikaudet hyvänä, kun söin ehkäisypillereitä. Nyt ne eivät enää käy ja yli nelikymppisenä iho kukkii "kauniisti" ja hiukset rasvoittuu kuin teinillä :(.

Vierailija
9/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:02"]

[/quote]

Kerrohan mikä, niin minä kerron olenko kokeillut. Nimittäin kaikki tunnetuimmat keinot ovat olleet jo kokeilussa/käytössä ja ei akne ole lähtenyt mihinkään. Elämä on. (2)

[/quote]

Ei se apu tainnutkaan olla kovin lähellä... Tovin jo tässä odottanut vastausta, eipä näy....

Vierailija
10/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui Roaccutan kuuriin, mutta se on aika vahvaa kamaa joten kannatta miettiä ennen kuin kokeilee. 

Vierailija
11/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne on myös hyvä syömään itsevarmuutta,varsinkin kun näkee itsensä peilistä,voi sitä ylpeyden määrää :)

Vierailija
12/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kaksi kertaa kahden viikon välillä kosmetologilla perusteellisessa ihon puhdistuksessa. Se helpotti. Ostin sieltä myös kalliin vitamiini naamion. Ohjeeksi sain myös, että pitää kuoria ihoa säännöllisesti ja laittaa kerran viikossa naamio. Iho on hyvässä kunnossa. Itseasiassa ei ole ikinä aikuisiällä ollutkaan näin kirkas ja näpytön. 

Vierailija
13/13 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun aloin pesemään kasvot sebamedillä (Facebook & body, oikea PH) ja perään suolasaippuaa. En olis uskonut mut toimii. Suola desinfioi, sisältää mineraaleja.. Iho kuukauden käytön jälleen tosi hyvässä kunnossa! Suolaa siis hierotaan kosteisiin käsiin ja siitä kasvoille. Annetaan vaikuttaa mahd pitkään. Itse pidän n tunnin. Sitten huuhtelu ja tarv kosteutukseen arganöljyä.