Tosi lihava hampurilaisella!
Olipa ällö näky. Söi ranskalaisetkin niin että, ei ees niellyt niitä kun jo veti päälle limua tai hampparia. Lihava ja huonot hampaat. Lahdessa tänään. Hyi häpeä!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:11"]
Oliko tuo otsikko tilaus vai...?
[/quote]
hoikat tummatukkaiset ranskalaiset ilman baskereita ;p
Oli ällö näky. Huonot hampaat ja hiukset.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:02"]
Läskit kuittailee!
[/quote]
itke vielä :D
Itkettää kun oli söpö poika hänellä. Hoikka vielä, mutta ei oo kauan..voin melkein vannoa!
Taitaa olla ite läskikasa kuulolla?
Oliko sulle yllätys, että joku lihava on saattanut pari hampurilaista elämänsä aikana mätätä naamaansa?
No mut se joi kuitenkin light-cokista!
Kuka wt käy hampurilais paikoissa
En minä kyllä seuraa kenenkään lihavuutta tai laihuutta jos käyn hampurilaisella, vielä vähemmän asiakkaiden hampaita ja hiuksia, mikä suomalaisia oikein vaivaa. Kukin syököön mitä haluaa, ei siinä ole toisella nipottamista.
Ja miten tämä taas vaikuttaa elämääsi? Joku läski oli hampparilla so what? Vai tuliko yllätyksenä että läskit syö hamppareita? Vitun idiootti anna ihmisten elää siten kuin he haluaa ja keskity mielummin omaan elämääsi..
Huomasin kyllä että katselit minua. Unohdit mainita sen majoneesin mitä ranskalaisten kanssa söin.
Nyt voit taas muutavan päivän olla onnellinen omasta hoikkuudestasi
Idiootti järjenjättiläinen av:lla tekemässä moista aloitusta!!!
Se on kanssa tosi ällön näköistä, kun lihava ahmii jäätelöä jossain ulkona, eim. kauppakeskuksen ulkopuolella. Hyi että. Söis vaikka porkkanoita jos nyt edes on ihan pakko syödä yhtään mitään. Luulisi niiden läskien riittävän vararavinnoksi.
Taitaa olla ihan mahdotonta sulle tietää, mitä cokista se syöjä veti. Tosin sulla taitaa mielenterveyden kanssa olla niin pahasti ongelmia, että ei susta lanttumaakarikaan ihmistä saa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:11"]Se on kanssa tosi ällön näköistä, kun lihava ahmii jäätelöä jossain ulkona, eim. kauppakeskuksen ulkopuolella. Hyi että. Söis vaikka porkkanoita jos nyt edes on ihan pakko syödä yhtään mitään. Luulisi niiden läskien riittävän vararavinnoksi.
[/quote]
Sun kannattaa hankkia ihan ikioma elämä niin ei tartte keskittyä siihen toisten kyyläämiseen :) Mä en ole koskaan tajunnu toisten mollaamista. Siihen ei ole varaa ennen kuin itse on täydellinen, ja sitähän meistä kukaan ei ole.
Ai se oli ap. Kun mätti ne hampurilaiset ja yrjösi veskissä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:11"]
Oliko tuo otsikko tilaus vai...?
[/quote]
AP:lla on nälkä, mutta minkä nälkä, se jäi vähän epäselväksi. Tarkennatko, ap?