Mikä on snäpchat?
Selittäiskö joku ystävällinen?
t. mummoutunut 25v.
Kommentit (12)
Snapchat on semmoinen sovellus jossa lähetetään kuvia, voi valita kenelle lähettää kuvan, ja siihe voi itse lisätä tekstin. Ja siellä voi myös päivittää mystoryn eli lisätäön kuva ja siihe esim. Teksti jossai kerrotaan missä on/mitä tekee. Tms. Ja sen näkee kaikki kaverit 24h ajan ja sen jälkeen story poistuu. Ja jos ottaa screen shotin niin siitä välillä tulee ilmoitus mutta riippuu puhelimesta.
En kyllä näe mitään käyttöä kyseiselle palvelulle. T. 24 v mummoutunut
Käsittääkseni vähän niin kuin tekstiviesti kuvana. Kuva ei tallennu mihinkään, ei lähettäjälle eikä vastaanottajalle. Otetaan pikainen kuva vaikka Starbucksissa, että täällä ollaan nyt, tiedoksi.
Kahden teinintytön äiti olen :)
ahaa, en kyllä silti ymmärrä, miksei käyttäisi vain whatsappia :D. ap
Snapchat on kuvapalvelu missä otat kuvan itsestäsi tai jostain muusta, voit kirjoittaa ja piirtää kuvan päälle. Voit lähettää kuvan kaverillesi ja/tai jakaa sen kaikkien Snapchat yhteyksiesi kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:44"]Käsittääkseni vähän niin kuin tekstiviesti kuvana. Kuva ei tallennu mihinkään, ei lähettäjälle eikä vastaanottajalle. Otetaan pikainen kuva vaikka Starbucksissa, että täällä ollaan nyt, tiedoksi.
Kahden teinintytön äiti olen :)
[/quote]
Kuvat ja videot voi tallentaa, sekä niistä voi ottaa screen shotin jos haluaa itselleen.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:50"]
ahaa, en kyllä silti ymmärrä, miksei käyttäisi vain whatsappia :D. ap
[/quote]
Snäpissä kuva näkyy vaan 6 sekunttia (tai niin monta sekunttia kun valitset, kuitenkin 1-10) eikä sen jälkeen oo nähtävissä enää mistään :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:44"]Käsittääkseni vähän niin kuin tekstiviesti kuvana. Kuva ei tallennu mihinkään, ei lähettäjälle eikä vastaanottajalle. Otetaan pikainen kuva vaikka Starbucksissa, että täällä ollaan nyt, tiedoksi. Kahden teinintytön äiti olen :) [/quote] Kuvat ja videot voi tallentaa, sekä niistä voi ottaa screen shotin jos haluaa itselleen.
[/quote]
Totta, mutta toinen saa siitä välittömästi ilmoituksen että oot tallentanut kuvan tai ottanut screenshotin ;)
Ei mikään. Snäpchat nimistä sovellusta ei ole olemassakaa.
Ihmettelin ihan samaa kun instagramissa niin nonella oli jotain snapchat-juttuja.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:44"]Käsittääkseni vähän niin kuin tekstiviesti kuvana. Kuva ei tallennu mihinkään, ei lähettäjälle eikä vastaanottajalle. Otetaan pikainen kuva vaikka Starbucksissa, että täällä ollaan nyt, tiedoksi. Kahden teinintytön äiti olen :) [/quote] Kuvat ja videot voi tallentaa, sekä niistä voi ottaa screen shotin jos haluaa itselleen.
[/quote]
Totta, mutta toinen saa siitä välittömästi ilmoituksen että oot tallentanut kuvan tai ottanut screenshotin ;)
[/quote]
Eihän saa :D