Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi viivaa pärähti...

25.09.2006 |

Olo on varovaisen sekavan innostunut.. olen hämilläni, peloissani, enkä voi uskoa tätä todeksi.. Vuos yritystä takana ja nyt terolutien avittamana kai sitä raskaana ollaan! Mutta keskenmenon vuosia sitten kokeneena jotenkin paniikki päällä! Nyt olis niinku rv 4+ joitain päiviä!? Millonka neuvolaan ja pääseekö ultraan etuajassa jos pelkää keskenmenoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tein testin ja kaksi punaista viivaa, samat huolenaiheetkin =)

Mutta olen jo kuullut, ettei vauvalla ja äidillä ole vielä yhteistäverenkiertoa, joten ei pitäisi olla hätää alkoholittelusta. eli RV4+ jotain myös... positiivisia yllätyksiä =) Luulin, että testi menee ihan hukkaan.

Vierailija
2/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit vielä morkkis ja ahistaa kun lauantaina tuli otettua kuppia aika reippaasti...kohtalotovereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! :) Neuvolaan mut otettiin vasta 9 vkolla, mutta kävin varhaisessa ultrassa yksityisellä vkolla 8 (jolloin ainakin pitäisi näkyä jotain) koska itsellänikin oli huoli.. Itsekin olin vkolla 3-4 vielä etelässä lomalla, enkä aavistanut olevani raskaana ja kyllähän sitä alkomahoolia tuli otettua. Siitä ei pitäisi olla suurta vaaraa, joten koita olla positiivisella mielellä! :)

T. Mammanalku77 + tiitiäinen 13+4

Vierailija
4/6 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä oli eka neuvola vko 8, kävin ykstityisellä ultrassa silloin oli viikkoja 5-6, kaupungin ultra 12 vko. Työkaveri just sitä sanoi, että hänellle neuvolassa täti sanonut, että siinä on sellainen suoja kun et voi itse vielä tietää, että olet raskaana niin kropassa solut uusii kyllä sen mukaan alkuvaiheessa, että jos alkoholia ottanut niin ei tuu vaurioita, eli elä yhtään hätäile tai tunne huonoa omaatuntoa!

Vierailija
5/6 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että lisää väkeä tulee!

Neuvolaan voit soittaa vaikka heti jos haluat :) Antavat ajan sitten sopiville viikoille. Itselläni oli ensiraskaudessa jo rv 6+, nyt neljännessä vasta rv 9+.

Kunnan kautta tuskin pääset pelon takia ultraan (ellei satu olemaan ihan siinä terkan ulottuvilla). Minä sain lähetteen alkuraskauden ultraan edellisessä raskaudessa kun sydänäänet eivät kuulunut rv 10 ja oli keskeytynyt keskenmeno takana.

Kallista on käydä yksityisellä ultraamassa (siinä satasen hujakoilla ollut paikasta ja kunnasta riippuen sekä jossain paikoissa vielä polikäyntimaksu+lääkärikäyntimaksu+toimistomaksu...).

Toivotaan sopivasti oireita ettei olisi liian kamalaa, muttei ihan oireetontakaan ;o)

tölökki ja mitäs ne viikot nyt olikaan, 8+3

Vierailija
6/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista.. jotenkin helpottaa kun lukee näitä juttuja ja MONET miettii ihan samoja kun minäkin .. paniikki lapsen puolesta alkaa siis jo plussatestistä ja kestää läpi elämän.. tää kai sitä äitiyttä on!:D Sain aamulla jo varattua neuvola ajan viikolle 42, ei malttais millään oottaa! Missäs vaiheessa meidän 5 vee herralle pikkuisesta kertoilisin....!?