Pikkuteinien muoti menee vuosi vuodeltä överimmäksi
Tänään näin 13-15 vuoden ikäisellä tytöllä pitsihipstereiksi naamioidut mikrosortsit. Että sillä lailla. Kattoisitte vähän lastenne perään. Tietenkin on jokaisen oma asia, miten pukeutuu, mutta toi alkaa mennä jo liiallisuuden puolelle. Teki pahaa kattoa. Tyttö ei vielä tajua hävetä paljastavaa pukeutumistaan.
Kommentit (65)
"13-15 vuotiaalla tytöllä pitsihipstereiksi naamioidut mikrosortsit". Iässä on jo melkoinen ero, 13 tai 15. Ja ei se nyt yhtään sen erikoisempaa ole kuin bikineillä rannalla tai mies ilman paitaa kadulla. Ihan yhtä "seksuaalista" kuin nuo edellä olevat. Eikä tosiaan tarvitse tuijotella toisten pukeutumista tuolla tavalla. Se kuuluu teini-ikään, että kokeillaan eri tyylejä ja vaikka ne aikuiset kuinka kieltäisivät, niin kyllä teini saa sen vaatteen minkä haluaa. Ja muutenkin noilla mikrosortseilla ei ole mitään eroa esim. yleisurheiluvarusteisiinkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:03"]
Eikä aikaakaan kun ählyjen päässä kilahtaa.
[/quote]
Niin no... vaikka kävelis ulkona alasti, se ei tarkoita, että haluaa tulla raiskatuksi ja blaablaablaa. Mutta vähän vois itsesuojelua parantaa. Ei tää Suomi mikään paratiisi ole, missä kaikki kuuliaisina noudattaa sääntöjä, eikä tee pahaa toisilleen. Kyllä tollainen pukeutuminen lisää riskiä tulla raiskatuksi :/ -ap
Haha, mä näin kans jotain tollasia tänään.
Ja huomasin samalla tulleeni vanhaksi kun tytöt eivät kihitelleet ja vilkuilleet ujon uteliaasti kun huomioin heidät! Vielä pari vuotta sitten noin tapahtui... vaikkei minulla tietenkään mielenkiintoa noin nuoria kohtaan olekaan, mutta viehätysvoimaansa on kiva joskus testata. Siis oli kiva testata :/
Miksi muuten miehet saa hengata missä vaan ilman paitaa,mutta kesäkuumalla nainen vähissä vaatteissa on kauhistus?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:08"]
"13-15 vuotiaalla tytöllä pitsihipstereiksi naamioidut mikrosortsit". Iässä on jo melkoinen ero, 13 tai 15. Ja ei se nyt yhtään sen erikoisempaa ole kuin bikineillä rannalla tai mies ilman paitaa kadulla. Ihan yhtä "seksuaalista" kuin nuo edellä olevat. Eikä tosiaan tarvitse tuijotella toisten pukeutumista tuolla tavalla. Se kuuluu teini-ikään, että kokeillaan eri tyylejä ja vaikka ne aikuiset kuinka kieltäisivät, niin kyllä teini saa sen vaatteen minkä haluaa. Ja muutenkin noilla mikrosortseilla ei ole mitään eroa esim. yleisurheiluvarusteisiinkaan.
[/quote]
Totta tämäkin. Mutta paljastava alusvaatemainen pukeutuminen julkisilla paikoilla muualla kuin uimarannoilla ei ole kovin sopivaa. Kivahan on pukeutua kauniisti, kun oli varmaan kaunis vartalo sillä. Ei se vain sopinut siihen tilanteeseen. -ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Niin no... vaikka kävelis ulkona alasti, se ei tarkoita, että haluaa tulla raiskatuksi ja blaablaablaa. Mutta vähän vois itsesuojelua parantaa. Ei tää Suomi mikään paratiisi ole, missä kaikki kuuliaisina noudattaa sääntöjä, eikä tee pahaa toisilleen. Kyllä tollainen pukeutuminen lisää riskiä tulla raiskatuksi :/ -ap
[/quote]No ei tietenkään kukaan halua tulla raikatuksi mutta kun tietyssä kulttuurissa kaikki, joilla näkyy nilkka, niska, käsivarsi tms. kuuluu raikskata.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:29"] Mutta mitä ovat pitsihipstereiksi naamioidut minishortsit? Eiku onko ne sellaset kalsarinnäköiset? Eikun ei. Hö, en ymmärrä?! [/quote] Näyttää tämmöisiltä, muttei ole yhtä ihonmyöntäiset, ja kangas on hiukan paksumpaa. http://www.kiinanmuuri.fi/image/cache/data/aikuisille/seksikkaat-alusasut/alushousut/11012402/ab9381183fd3a21743b1-500x500_0.jpg -ap [/quote] No voi hyvä jeesus sentään! Mutta itse asiasta en tiä mitä olisin mieltä. Toisaalta en haluaisi että lapset esiintyisivät julkisesti varta vasten seksikkäissä asuissa. Toisaalta muistan kuinka mukavat pienet mikrot oli pikkuteininä kesällä. Joskin en kyllä ollut mitään pitsejä tai muuta tuollaista edes ajatellut.
[/quote]
Ai oliko mikroja ennenkin? Itse olen 90-luvun alkupuolen lapsi, eikä mun nuoruudessa käytetty mikroja. Minisortseja oli, mutta ei niissä sentään pakarat vilkkunu. -ap
[/quote]
Ette ole eläneet 70-luvulla.. muistan pikkutyttönä ihmetelleeni aikuisten nuorten naisten vaatteita, just minisortseja ja kerran yksi käveli kaupungilla virkatut bikinit ja korkokengät päällä. Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:29"] Mutta mitä ovat pitsihipstereiksi naamioidut minishortsit? Eiku onko ne sellaset kalsarinnäköiset? Eikun ei. Hö, en ymmärrä?! [/quote] Näyttää tämmöisiltä, muttei ole yhtä ihonmyöntäiset, ja kangas on hiukan paksumpaa. http://www.kiinanmuuri.fi/image/cache/data/aikuisille/seksikkaat-alusasut/alushousut/11012402/ab9381183fd3a21743b1-500x500_0.jpg -ap [/quote] No voi hyvä jeesus sentään! Mutta itse asiasta en tiä mitä olisin mieltä. Toisaalta en haluaisi että lapset esiintyisivät julkisesti varta vasten seksikkäissä asuissa. Toisaalta muistan kuinka mukavat pienet mikrot oli pikkuteininä kesällä. Joskin en kyllä ollut mitään pitsejä tai muuta tuollaista edes ajatellut.
[/quote]
Ai oliko mikroja ennenkin? Itse olen 90-luvun alkupuolen lapsi, eikä mun nuoruudessa käytetty mikroja. Minisortseja oli, mutta ei niissä sentään pakarat vilkkunu. -ap
[/quote] aa, totta! Eipä tosiaan peppu vilkkunut eli ihan sellaiset minishortsit olivat. Oikein ellokselta tilatut.
[/quote]
Mä oon -84 ja kun olin 16, niin shortsit vilkku toiseen suuntaan. Piti nostaa stringit korviin ja "kaikilla" vilkkui peppuvako. -.- et siinä mielessä kannikat on ihan hyvä parannus. Paitana oli joillain vielä vain iso huovi kolmioksi taitettuna. Mä en uskaltanut kun pelkäsin et joku avaa sen solmun selästä. :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:37"]
[/quote]
[/quote] aa, totta! Eipä tosiaan peppu vilkkunut eli ihan sellaiset minishortsit olivat. Oikein ellokselta tilatut.
[/quote]
Mä oon -84 ja kun olin 16, niin shortsit vilkku toiseen suuntaan. Piti nostaa stringit korviin ja "kaikilla" vilkkui peppuvako. -.- et siinä mielessä kannikat on ihan hyvä parannus. Paitana oli joillain vielä vain iso huovi kolmioksi taitettuna. Mä en uskaltanut kun pelkäsin et joku avaa sen solmun selästä. :D
[/quote]
Tää oli yleinen näky. Tai tää on vielä aika "siveellistä"... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fd/2001_Low-rise_jeans_and_thong_whale_tail.jpg/300px-2001_Low-rise_jeans_and_thong_whale_tail.jpg
Muistatko kun meidän nuoruudessa oli läpinäkyvä paitapusero ja sen alla mustat rintsikat? Ainakin cooleimmilla nuorilla.
Minä näin tänään noin 15-16 -vuotiaan tytön niin lyhyissä sortseissa, että pakarat vilkkuivat ja sivuilta oli vielä leikelty farkkukangas pois ja tilalle ommeltu läpinäkyvää mummon pöytäliinan kaltaista isoreikäistä pitsiä. Jossain mökillä tai omalla kotipihallaan tuollaisia voisi käyttää, muttei julkisella paikalla. Ja joo, olin itsekin liikkeellä minishortseissa, mutta sentään oli pakarat piilossa ja farkkukangas kauttaaltaan paikallaan.
Itse olen sanonut tytölle että hameen helman pitää tulla sormenpäihin asti (siis käsi suorana jalkaa vasten seistessä). Minishortsit ok kunhan ne peittää persuksen. Tiedän millaisia miehet voivat olla, enkä halua kenenkään ahdistelevan tytärtäni, pukeutumalla siivosti voi hieman vaikuttaa tähänkin. Kamala katsoa miten jo jotkut 12-13 vuotiaat pukeutuvat todella paljastavasti, vanhempien pitäisi ehdottomasti puuttua siihen.
Yh isä, 42.
joo, kaverin 6v tytöllä oli tässä yhtenä päivänä musta farkkuminari ja edestä solmittu valkoinen pitsipaita. KIRSIKKAkorvikset ( kaveri ei taida tietää mitä kirsikka symboloi!) , musta bandana päässä sekä pinkkiä lakkaa kynsissä..
kun taas oma 9v tyttö oli pinkissä polvipituisessa My Little Pony-mekossa ja kukallisessa lierihatussa!
mutta kaverini onkin vähän semmoinen rokkari, tyttö vissiin perinyt äitinsä vaatemaun.. oma tyttö ei kyllä minaria laita niin kauan, kuin kotona asuu!
Olen tähän asti luottanut miehiin. Siis siihen, että lapsi on heidänkin silmissään lapsi. Ilmeisesti pitää ajatella toisin. Tämä ei ole sarkastinen vaan ihan aito mielipide.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:29"]
Mutta mitä ovat pitsihipstereiksi naamioidut minishortsit? Eiku onko ne sellaset kalsarinnäköiset? Eikun ei. Hö, en ymmärrä?!
[/quote]
Näyttää tämmöisiltä, muttei ole yhtä ihonmyöntäiset, ja kangas on hiukan paksumpaa.
-ap
[/quote]
Eli eivät ole laisinkaan linkkaamasi kuvan näköiset vaan....?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:53"]joo, kaverin 6v tytöllä oli tässä yhtenä päivänä musta farkkuminari ja edestä solmittu valkoinen pitsipaita. KIRSIKKAkorvikset ( kaveri ei taida tietää mitä kirsikka symboloi!) , musta bandana päässä sekä pinkkiä lakkaa kynsissä..
kun taas oma 9v tyttö oli pinkissä polvipituisessa My Little Pony-mekossa ja kukallisessa lierihatussa!
mutta kaverini onkin vähän semmoinen rokkari, tyttö vissiin perinyt äitinsä vaatemaun.. oma tyttö ei kyllä minaria laita niin kauan, kuin kotona asuu!
[/quote]
Auta vanhaa! Mitä kirsikka symboloi! Mikä on bandanna?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:53"]joo, kaverin 6v tytöllä oli tässä yhtenä päivänä musta farkkuminari ja edestä solmittu valkoinen pitsipaita. KIRSIKKAkorvikset ( kaveri ei taida tietää mitä kirsikka symboloi!) , musta bandana päässä sekä pinkkiä lakkaa kynsissä..
[/quote]
No mitä ne kirsikat symboloi?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:00"]http://m.ellit.fi/?q=/muoti-ja-kauneus/madeleines-dream/valkoiset-pitsishortsit
Siis tälläiset?
[/quote]
Noihan on kivat shortsit! Mikäli tietenkin pakaratkin peittää! Ja nämä varmmaan peittävät. Ja hei, miksi bandana huivia ei voi käyttää lapsilla? Entä jos sen sitoo mummomaisesti leuan alke solmuun...?