Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reuters: Donetskin lentokentällä tulitusta

Vierailija
17.02.2022 |

"Ukrainan asevoimien mukaan ammukset osuivat päiväkotiin, ja iskuissa haavoittui kaksi siviiliä, kertoo uutistoimisto AFP. "

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Peskovin mukaan Putin toivoo, että länsi pyrkisi vaikuttamaan Ukrainaan, jotta tilanteen eskaloituminen voitaisiin völttää."

Ok 😂😂 ei naurun asia, mutta ihan uskomatonta, että on pokkaa venäjällä selittää tämmöstä. Tämmöstä puhetta ei pitäis edes uutisoida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo jatkuu seuraavat 500 vuotta, niin uutisoitko palstalla jokaisesta tapahtumasta, onko täällä sotaseuranta.

Vierailija
4/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina ei todellakaan halua sotaa, mutta venäjänmielisillä alkaa palaa siellä itäisellä alueilla hermo kun ne odottaa venäläisten tuloa kuin kuuta taivaalta. Tulittivat jotta sais nyt vihdoin sen sodan käyntiin.

Surullista. Sota tullaan aiheuttamaan ihan väkisin.

Vierailija
5/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Ukrainan puolelta se tulitus alkoi, dli niillä on lännen ja oligarkkien rahoittamia palkkasotilaita, jotka ampuvat 122 mm:n ja 155 mm:n tykistöllä separatistien (venäläisten) siviilikohteisiin, jolloin sitten vastataan tuleen nopeasti takaisin, koska tykistön paikka paljastuu nopeasti, ja voidaan tehdä vastaisku.

Vierailija
6/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nämä uutiset aiheuttaa välillä ahdistusta, mutta haluan silti ymmärtää ja olla perillä maailman tapahtumista. Miten te käsittelette maailman tapahtumista tulevaa ahdistusta? Itseäni helpottaisi, jos saisin jotenkin auttaa. Mitä yksi pieni suomalainen voi tehdä maailmanrauhan puolesta?

Vierailija
7/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni Ukrainan puolelta se tulitus alkoi, dli niillä on lännen ja oligarkkien rahoittamia palkkasotilaita, jotka ampuvat 122 mm:n ja 155 mm:n tykistöllä separatistien (venäläisten) siviilikohteisiin, jolloin sitten vastataan tuleen nopeasti takaisin, koska tykistön paikka paljastuu nopeasti, ja voidaan tehdä vastaisku.

Joo joo Sergei. Googlaa Mainilan laukaukset.

Sama temppu r y s s illä taas.

Vierailija
8/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan nopeasti tilanne tästä kärjistyy? Vai jatkuuko yksittäisinä isotteluina?

Vierailija
9/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun uutislähteesi on? Minä olen lukenut Janus Putkosen juttuja, koska hän on luotettava toimittaja, ja hän asuu itse Donbassissa tällä hetkellä.

Vierailija
10/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun uutislähteesi on? Minä olen lukenut Janus Putkosen juttuja, koska hän on luotettava toimittaja, ja hän asuu itse Donbassissa tällä hetkellä.

Janus kirjoittaa sitä mitä venäjä sanoo.

Vierailija
11/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin joukot iskivät aamulla päiväkotiin.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008608788.html

Vierailija
12/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä noille ”suurille sankareille”.

Vierailija
13/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten ja nuorten asia on aina ollut lähellä Putinin ja hänen tukijoidensa sydäntä.

Vierailija
14/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nämä uutiset aiheuttaa välillä ahdistusta, mutta haluan silti ymmärtää ja olla perillä maailman tapahtumista. Miten te käsittelette maailman tapahtumista tulevaa ahdistusta? Itseäni helpottaisi, jos saisin jotenkin auttaa. Mitä yksi pieni suomalainen voi tehdä maailmanrauhan puolesta?

Kärsin yleistyneestä ahdistuneisuushäiriöstä. Ainoa keino jotenkin pärjätä on yrittää keskittyä asioihin, joihin voin realistisesti vaikuttaa. Se tuo hallinnan tunnetta elämään, joka on välttämätöntä mielenterveydelle. Ukrainan tilanne ei kuulu asioihin, joihin voisin vaikuttaa käytännössä millään tavalla. Sen sijaan oman lähipiirini hyvinvointiin voin konkreettisesti vaikuttaa yrittää pitämällä ahdistukseni aisoissa "kylmästi" järkeilemällä.

Vierailija
15/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko ääni Pietarin trolleilla?

No ei ei tietenkään. Puolustelu, jankkaus ja mustan valkoiseksi kirjoittelu jatkuu. 🤮

Vierailija
16/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Janus sukua Puiskari Ratkoselle?

Vierailija
17/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jää oikeasti vaarallisille alueille asumaan. Pitäisi jo katsoa peiliin. Eri asia jos on köyhä eikä joku auta pois tms.

Vierailija
18/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa nähdä kuinka Putinin viides kolonna reagoi uutiseen. Onko eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja Jussi Halla-aho jo kommentoinut tilannetta?

Vierailija
19/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo jatkuu seuraavat 500 vuotta, niin uutisoitko palstalla jokaisesta tapahtumasta, onko täällä sotaseuranta.

Ymmärrettävästi Venäjän trollille olisi mieluisampaa, ettei tällaisista Venäjälle kiusallisista asioista uutisoitaisi tai kommentoitaisi lainkaan.

Vierailija
20/41 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa nähdä kuinka Putinin viides kolonna reagoi uutiseen. Onko eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja Jussi Halla-aho jo kommentoinut tilannetta?

Eiköhän sieltä löydy joku ylivertainen naureskeleva kommentti, jolla hiirulainen toivoo saavansa irtopisteitä hallalahkon jäseniltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän