Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsien ja jalkojen kuumotus ( ja punoitus)

Vierailija
01.07.2015 |

Mistähän mahtaa tämä vaiv ajohtua... joskus kämmeniä ja jalkoja ikäänkuin kuumottaa, niitä ei kutita mutta tuntuu kuin ne olis tulikuumat. Lisäksi käsissä erityisesti näkyy että ne on punaiset, siis koko kämmenet + sormet. Netistä yritin etsiä tietoa niin sieltä tuli vain maksakirroosi... ja siinäkin punoitus oli yleensä esim. pikkurillin seutuvilla joten tuskin se se on. Liittyykö tämä jotenkin verenkiertoon tms? oisko jollaki kokemusta..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat kuumottaessaan myös kipeät, lue tämä: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00741

Vierailija
2/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotan lisäksi myös paineurtikariaa. Varsinkin, jos ihosi kuumottaa myös esim. reisien ja pakaroiden alueella istuttuasi. Se on nokkosrokon muoto, jossa iho kuumottaa, punoittaa ja on kipeä niillä aluiella, joihin kohdistuu painetta. Olen kokenut tuon pari kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla tuo raajojen punakipu, tosin en itse kylläkään koe että olisivat mitenkään kipeät. Mutta nytkin tämä alkoi päiväunien jälkeen kun nukahdin sohvalle viltin alle...

Vierailija
4/7 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö vaiva koskaan? Mun 2 vuotiaalla samanlaista oiretta ollut parin viikon ajan.

Vierailija
5/7 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, samaa vaivaa kuin ap:llä ja ilman kipua myös. Onko lisää kokemuksia?

Vierailija
6/7 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä sattuu keskustelun löytämään.

Kämmenillä hirmu kuuma/lievä kipu, tai tuntuu että olisi turvoksissa. kylmällä vedellä huuhtelu helpottaa ja kylmän pullon tai vastaavan pito kädessä.

Olen raskaana, mutta en löytänyt mitään että olisi raskausoire.

Vierailija
7/7 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono verenkierto? Liikaa rasvakudosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä