Kuinka nopeasti jää koukkuun tupakkaan?
Kommentit (10)
Poltin pari askia tupakkaa 13-vuotiaana. Luulin siinä iässä, että tupakointi on tyylikästä.
En jäänyt koukkuun.
Jotkut eivät ole monen vuodenkaan päästä koukussa tupakkaan, vaan polttavat esim. jos kaveri polttaa niin menevät seuraksi ja saattavat polttaa silloin, mutten muuten ei ole koukussa nikotiiniin, on ns. sosiaalinen tupakoitsija. Itse olen ollut tälläinen ja monet tuntemani
Ihan jo muutamassa kuukaudessa jää-älä aloita, ota tämä vanhan tupakoitsijan neuvo!
Polttanut 5 vuotta enkä koe olevani riippuvainen enemmänki solsiaalinenpolttaja kun muut polttaa minäkin :D
Mä en oo jääny koukkuun kahdeksassa vuodessa. Poltan askin kun dokaan ja muuten jos tekee mieli nauttia tai seurassa muut imevät körssiä. Voin olla hyvin polttamattakin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:22"]Polttanut 5 vuotta enkä koe olevani riippuvainen enemmänki solsiaalinenpolttaja kun muut polttaa minäkin :D
[/quote]
Oon polttanu 5 vuotta enkä oo koukussa joopa joo kuka muka uskoo.
Se on osittain geneettistä. On ihan tutkittu ja löydetty sellanen geeni joka pistää toiset jäämään koukkuun tupakkaan tosi helposti ja jotkut voi polttaa vaikka pari vuotta ja lopettaa aika helposti.
Aloitin tupakoimisen 3-4 vuotta sitten säännöllisesti enkä vieläkään ole koukussa. Nykyään poltan lähinnä humalassa, jos edes silloinkaan.
voi