Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankkikortillani kummallista toimintaa? Apua!

Vierailija
01.07.2015 |

Kortti on siis ihan tallessa tässä kädessäni, eikä ole missään välissä hukkunutkaan. Katsoin siis äsken nettipankin, ja siellä lukee, että tänään olisi mennyt parinkympin korttimaksu johonkin ihme harrastusvälinekauppaan, vaikka olen nököttänyt kotona koko päivän. Mitä ihmettä nyt? 

Ainoa mitä tulee mieleen on, että exäni tietää korttini tunnusluvun, mutta ei kai nyt pelkästään sen kautta voi mitään kieroilla jos itse kortti ja nettipankkitunnukset sun muut ovat kuitenkin turvallisesti hallussani? 

Olen huono tajuamaan näitä pankkiasioita muutenkaan niin panikoin tässä vähän :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä pankkiin tai kortinsulkupalveluun.

Vierailija
2/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pankkikortti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa Electron. -ap

Vierailija
4/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa electronilla, pankkikortilla ja luottokortilla pystyy ostamaan netissä ihan vain kortin numerolla ja takaa löytyvällä 3-osaisella tarkistusnumerolla. Mitään muuta siihen ei tosiaan tarvita. Soita pankkiin ja pyydä kuolettamaan kortti heti. Tuohon palveluun pystyy soittamaan 24/7.

Vierailija
5/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parin viikon sisään käynyt jossain tuollaisessa kaupassa?

Vierailija
6/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje kortti.Heti.

Vierailija
7/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa se kauppa ja mieti mitä olet ostanut. Voi olla ihan oma ostoksesi. Kyseisellä yrityksellä voi olla useita toimialoja vaikka toimii vain yhdellä toiminimellä.

Vierailija
8/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa electron ei aina veloita heti!

Vierailija
9/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattanut olla katevarauksena muutaman päivän ja nyt vasta veloitettu. Jos et ole ostanut mitään itse niin jos olet yhä puheväleissä exään niin kysy suoraan.

Vierailija
10/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joku sun oma ostos vaikka viikonlopulta? Googlaa tosiaan firma ja mietipä, että tuntuisiko summa johonkin sopivalta.

Vierailija
11/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kaupan nimessä on kaupunginosa, jota lähelläkään en ole käynyt vuosiin. Ensin tulikin mieleen jos olisi ollut jostain katevarauksesta kyse, mutta eikö nettipankissa siinä tapauksessa lukisi tilisiirto eikä korttimaksu? -ap

Vierailija
12/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa se tilitapahtuma ja katso sieltä päivä jolloin tämä on tapahtunut, se ei välttämättä ole sama kuin se päivä jolloin raha lähtee tililtä. Siksi ne katevaraukset on olemassa.

Vierailija
13/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:02"]Kortti on siis ihan tallessa tässä kädessäni, eikä ole missään välissä hukkunutkaan. Katsoin siis äsken nettipankin, ja siellä lukee, että tänään olisi mennyt parinkympin korttimaksu johonkin ihme harrastusvälinekauppaan, vaikka olen nököttänyt kotona koko päivän. Mitä ihmettä nyt? 

Ainoa mitä tulee mieleen on, että exäni tietää korttini tunnusluvun, mutta ei kai nyt pelkästään sen kautta voi mitään kieroilla jos itse kortti ja nettipankkitunnukset sun muut ovat kuitenkin turvallisesti hallussani? 

Olen huono tajuamaan näitä pankkiasioita muutenkaan niin panikoin tässä vähän :D
[/quote]

Miksi exäsi tietää moisen?

Vierailija
14/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:14"]

Tuossa kaupan nimessä on kaupunginosa, jota lähelläkään en ole käynyt vuosiin. Ensin tulikin mieleen jos olisi ollut jostain katevarauksesta kyse, mutta eikö nettipankissa siinä tapauksessa lukisi tilisiirto eikä korttimaksu? -ap

[/quote]

Se laskun osoite saattaa olla muu, kuin sen myymälän osoite. Kato googlesta se kauppa, että onko sillä muita toimipisteitä.

Vierailija
15/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 19:14"]Tuossa kaupan nimessä on kaupunginosa, jota lähelläkään en ole käynyt vuosiin. Ensin tulikin mieleen jos olisi ollut jostain katevarauksesta kyse, mutta eikö nettipankissa siinä tapauksessa lukisi tilisiirto eikä korttimaksu? -ap
[/quote]
Yritys rekisteröity tuohon osoitteeseen, mutta sillä saattaa silti olla useita toimipisteitä.

Vierailija
16/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo on se sun exä. Varmaan kopioinut kortin! Onko sillä kaupalla nettikauppaa, jossa voi ostaa elellä?!