miten pärjätä kuukausi 400 eurolla laskujen jälkeen??
Kommentit (24)
Vallan mainiosti! Itsellä jää täksi kuuksi 172€ ja tulen todennäköisesti pärjäämään, sillä näin on mennyt jo kolmattavuotta. Nälkään et kuole, mutta mitä tarkoitat "pärjäämisellä"?
Kai sillä pärjää, ja ainakin auttaa että jaat tuon viikoille, eli satanen/viikko niin pysyt paremmin budjetissa ja pari viimeistä viikkoa ei ole kynsien syömistä.
onks tää joku vitsi????
ittellä 187 € ja kuukaus sinnittelyä. Kolmas päivä kunei voi syödä.
arvaa onko kiva kun on NÄLKÄ!!!
Kyllä yksinasuvana yhden kuukauden pärjäisin. Ostaisin vain ruokaa. Montaa kuukautta en pärjäisi.
Tuosta summasta maksan vielä laskujen jälkeen esim.lääkekulut,ruoat yms.pakolliset kulut.tiukkaa tekee joka kuukausi.olen ansiopäivärahalla mutta se on melko pieni kun palkkakin oli niin pieni.
Riippuu siitä pitääkö tuolla pärjätä yksin ja onko pakollisia menoja.
Rypisin rahassa, tanssisin ja heittelisin sitä ilmaan. Tällä hetkellä jäi 80€ laskujen jälkeen ja vaikka mitä pitäis ostaa.
Mä maksan laskujen jälkeen 100€ bensaan, 100€ ruokaan, 50-80€ muihin tarpeisiin. Mihin tuo 400 ei muka riittäisi??
kyllä yksin pärjää ellei mitään muuta kuin ruoan ostaminen.
Tuollahan pärjää mainiosti, kun priorisoi. Ilmeisesti kermaperseet ei io tottuneet vähempään :D
Kuinka lihava ihmisen täytyy olla, jos ei neljälläsadalla eurolla pysy kuukautta hengissä?
Helposti pärjättäis kahdestaan miehen kanssa tuolla summalla.
Tuntuu paljolta. Ihmeellinen tunne kun joskus loppukuusta oli 20 e pitkästä aikaa.
mulla jää aina paljon vähemmän tässä sitä elossa kumminki vielä ollaan.. :D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:33"]
onks tää joku vitsi???? ittellä 187 € ja kuukaus sinnittelyä. Kolmas päivä kunei voi syödä. arvaa onko kiva kun on NÄLKÄ!!!
[/quote]
Kysy täällä vauvapalstalla jos voisit mennä jonkun mamman luokse syömään. Varmasti löytyy ylimääräistä evästä sen verran.
Minä myös pärjään tuolla rahalla mainiosti yksin asuvana. :D
Sehän on yli kymppi päivässä! Otat kuule repun selkään ja käyt ostamassa kympin ruuat päivässa niin jää ensi kuuhun säästöäkin.
Eläisin kuin kroisos.