Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes! Pääsin yliopistoon lukeen psykologiaa!

Vierailija
01.07.2015 |

Just oli tullut tulokset että meitsi on sisällä! Wohooooo! Oon niin onnellinen!!!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"]

Onneksi olkoon! Mä haen ensi vuonna ja jo nyt olen paskat housuissa... :D Käsittääkseni psykologiaan on ollut toiseksi matalimmat sisäänpääsyprosentit, heti Teatterikorkeakoulun näyttelijäpuolen jälkeen. Mutta sisään aion päästä ja motivaatio on pilvissä. 

[/quote]

Yhtälailla siellä monilla muilla motivaatio pilvissä :) Joten kannattaa jo varautua pettymykseen, ettet tule pääsemään. Paskot vaikka silloin housuusi.
[/quote]

Siis mitä ihme porukkaa täällä pyörii lyttäämässä muiden intoa? Oletteko katkeria kun ette itse joskus päässeet opiskelemaan?

Vierailija
22/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"]

Onneksi olkoon! Mä haen ensi vuonna ja jo nyt olen paskat housuissa... :D Käsittääkseni psykologiaan on ollut toiseksi matalimmat sisäänpääsyprosentit, heti Teatterikorkeakoulun näyttelijäpuolen jälkeen. Mutta sisään aion päästä ja motivaatio on pilvissä. 

[/quote]

Yhtälailla siellä monilla muilla motivaatio pilvissä :) Joten kannattaa jo varautua pettymykseen, ettet tule pääsemään. Paskot vaikka silloin housuusi.

[/quote]

Tiedän, siksi en hakenutkaan vielä tänä vuonna vaan korotin yhden yo-arvosanan eximiasta laudaturiksi niin, että lähtöpisteeni ovat maksimit ja saan vuoden lisäaikaa lukea. Kiitos vain huikeista neuvoista. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"] Onneksi olkoon! Mä haen ensi vuonna ja jo nyt olen paskat housuissa... :D Käsittääkseni psykologiaan on ollut toiseksi matalimmat sisäänpääsyprosentit, heti Teatterikorkeakoulun näyttelijäpuolen jälkeen. Mutta sisään aion päästä ja motivaatio on pilvissä.  [/quote] Yhtälailla siellä monilla muilla motivaatio pilvissä :) Joten kannattaa jo varautua pettymykseen, ettet tule pääsemään. Paskot vaikka silloin housuusi. [/quote] Siis mitä ihme porukkaa täällä pyörii lyttäämässä muiden intoa? Oletteko katkeria kun ette itse joskus päässeet opiskelemaan?

[/quote]

AV-mammat eivät oikein ymmärrä yliopisto-opiskelijoiden innostusta. Suurin osa on matalasti koulutettuja, elämäänsä katkeroituneita akkoja, jotka tykkäävät lytätä nuorten ja älykkäiden opiskelijoiden intoa, koska eivät koskaan voi itse saavuttaa samaa. Klassinen defenssi tämäkin.

Vierailija
24/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:32"]

Niin, paitsi että ne tulokset julkaistaan vasta perjantaina.

[/quote]

Viimeistään 3.7., mutta tulokset voi nähdä opintopolusta tietyissä tapauksissa jo aiemmin. 

Vierailija
25/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"] Onneksi olkoon! Mä haen ensi vuonna ja jo nyt olen paskat housuissa... :D Käsittääkseni psykologiaan on ollut toiseksi matalimmat sisäänpääsyprosentit, heti Teatterikorkeakoulun näyttelijäpuolen jälkeen. Mutta sisään aion päästä ja motivaatio on pilvissä.  [/quote] Yhtälailla siellä monilla muilla motivaatio pilvissä :) Joten kannattaa jo varautua pettymykseen, ettet tule pääsemään. Paskot vaikka silloin housuusi. [/quote] Siis mitä ihme porukkaa täällä pyörii lyttäämässä muiden intoa? Oletteko katkeria kun ette itse joskus päässeet opiskelemaan?

[/quote]

AV-mammat eivät oikein ymmärrä yliopisto-opiskelijoiden innostusta. Suurin osa on matalasti koulutettuja, elämäänsä katkeroituneita akkoja, jotka tykkäävät lytätä nuorten ja älykkäiden opiskelijoiden intoa, koska eivät koskaan voi itse saavuttaa samaa. Klassinen defenssi tämäkin.
[/quote]Lussuti lussuti.

Vierailija
26/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän katkera kun en päässyt yliopistoon, mutta ei se ole minulta pois, että joku nuori nyt pääsee. Olen vain vihainen itselleni, kun en tehnyt töitä tarpeeksi. Onneksi olkoon ap ja tulokset voi tosiaan jo nähdä osassa tiedekuntia. 

Vierailija
27/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:50"] [quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"] Onneksi olkoon! Mä haen ensi vuonna ja jo nyt olen paskat housuissa... :D Käsittääkseni psykologiaan on ollut toiseksi matalimmat sisäänpääsyprosentit, heti Teatterikorkeakoulun näyttelijäpuolen jälkeen. Mutta sisään aion päästä ja motivaatio on pilvissä.  [/quote] Yhtälailla siellä monilla muilla motivaatio pilvissä :) Joten kannattaa jo varautua pettymykseen, ettet tule pääsemään. Paskot vaikka silloin housuusi. [/quote] Siis mitä ihme porukkaa täällä pyörii lyttäämässä muiden intoa? Oletteko katkeria kun ette itse joskus päässeet opiskelemaan? [/quote]

AV-mammat eivät oikein ymmärrä yliopisto-opiskelijoiden innostusta. Suurin osa on matalasti koulutettuja, elämäänsä katkeroituneita akkoja, jotka tykkäävät lytätä nuorten ja älykkäiden opiskelijoiden intoa, koska eivät koskaan voi itse saavuttaa samaa. Klassinen defenssi tämäkin. [/quote]Lussuti lussuti.

[/quote]

Mitä minä juuri sanoin! :D

Vierailija
28/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:52"]

[/quote]

[/quote]

Mitä se kertoo yliopisto-opiskelijan älykkyydestä, jos vapaa-aikana hengailee vauva.fi sivustolla? :D

Vierailija
29/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Se on yksi vaikeimmistä paikoista päästä sisään :)

Vierailija
30/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:33"]

[/quote]

[/quote]

Mitä se kertoo yliopisto-opiskelijan älykkyydestä, jos vapaa-aikana hengailee vauva.fi sivustolla? :D

[/quote]

Mä hengailen täällä, koska tämä on yksi Suomen aktiivisimpia keskustelupalstoja. Ei älykkäätkään ihmiset pelkästään tietosanakirjoja lue ja chattaile Mensan forumeilla. Viihteen tarve se on heilläkin.
T: yliopisto-opiskelija

Vierailija
31/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:32"]

Niin, paitsi että ne tulokset julkaistaan vasta perjantaina.

[/quote]

Meillä ainakin tuli vahvistuskirje postissa jo pari päivää ennen virallisia tuloksia...

Vierailija
32/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minäpä olen yliopisto-opiskelija / toimistorotta ja hengailen täällä työaikana! x)

Vierailija
33/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea :)

Vierailija
34/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi ei oo mikään oikee ammatti kokeile qtulla meille 45-52tuntia viikos siihen pääle kotityöt ja lasten hoito. Sanon että maisterit kalpenee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi