Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pukeutuu naisten alusvaatteisiin

Vierailija
01.07.2015 |

Olen mies ja tykkään pukeutua naisten alusvaatteisiin, stringeihin, hipstereihin, sukkahousuihin jne. Naisten alusvaatteiden materiaalit tuntuvat vain todella hyvälle paljaalla iholla. Mistä tälläinen halu pukeutua naisten alusvaatteisiin johtuu? Toivon myös että pääsen tekemään sitä naisen kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kiinnostuksen aihe itsellä. Eniten kiihottaa tuttujen naisten rintsikat ja pikkarit, joita olen onnistunut hankkimaan sopivissa tilanteissa. Tähän mennessä fetissiksikin edennyttä harrastusta olen päässyt harjoittamaan vain yksin, mutta fantasiana olisi päästä leikkimään jonkun toisen kanssa...

Vierailija
2/2 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä säällä ja talvella sukkahousut tai legginsit mulla on jalassa päällihousujen alla, keväällä ja syksystä viileällä säällä vedän stay-upit jalkaan, inhottavia kalsareita en ole kahteen vuoteen jalkaani vetänyt, yhdet naisten stringit on muut stringit miesten malleja.

Muita naisten alusasuja en käytä, nämäkin mitä käytän ainoastaan koska ne on parempia ja mukavempia päällä kuin miesten alusasut.

Miksi miehille ei tehdä samanlaisista värkeistä alusvaatteita kuin naisille, lähes kaikki alusvaatteet paksua inhottavaa hiostavaa puuvillaa tai jotain raastinraudalle tuntuvaa keinokuitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla