Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herätän sussa?

Vierailija
01.07.2015 |

Olen päälle parikymppinen nainen, erään luovan alan opiskelija, helsinkiläinen, yhden lapsen yksinhuoltaja. Olen eronnut vuosi sitten ja harrastanut viimeksi seksiä ex-mieheni kanssa. Käyn baarissa kerran kuussa. Olen suht hyvännäköinen, mulla on pitkät kiharat hiukset ja pukeudun kivasti. Vapaa-ajalla käyn erilaisissa tapahtumissa ja shoppailen kirppiksillä.
Millainen mielikuva musta herää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat järkevältä naiselta, mutta mikset vapaa-aikanasi vietä aikaa lapsesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis, ei herää oikeestaan mitään ajatuksia. Tarkoitan, että ei nyt mitään negatiivista ainakaan, että pitäisi tässä alkaa haukkumaan. Itsekin olen ihan tavis ja minulle se on ihan positiivinen asia, tarkoitus ei ole vähätellä.

Vierailija
4/8 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:36"]Vaikutat järkevältä naiselta, mutta mikset vapaa-aikanasi vietä aikaa lapsesi kanssa?
[/quote]
Itse asiassa vietän kaiken vapaa-aikani lapsen kanssa. :D Tarkoitin että kun en ole kotona lapsen kanssa, niin harrastan näitä asioita ja silloinkin lapsi on lähes aina mukana.
-ap

Vierailija
5/8 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et herätä mussa yhtään mitään mielikuvia. Mikä tän pointti oli?

Vierailija
6/8 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ajatus, että olet varmaan kiva ihminen, mutta et tule tekemään ainakaan vakityötä koskaan.

Vierailija
7/8 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti siihen asti kuin sanoit olevasi äiti

Vierailija
8/8 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:40"]Et herätä mussa yhtään mitään mielikuvia. Mikä tän pointti oli?
[/quote]
No mulla on tylsää, lapsi on päiväunilla. Ja halusin ehkä rikkoa myös av:n stereotypiaa lähiövalasjakis-yhäreistä, itseäni kun naurattaa aina se mielikuva.
-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi