Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ylipaino pilaa seksielämän

Vierailija
21.05.2015 |

Miten tässä tulisi toimia?
Mies on aina ollut jonkin verran ylipainoinen, mutta viimeisen vuoden-parin aikana painoa on tullut vielä 10-15kg lisää. Kyse ei niinkään ole esteettisistä seikoista (maha ja läskitkään eivät minua niin haittaa) kuin siitä, ettei mies enää oikein fyysisesti jaksa. Väsyy nopeasti, erektio laskee, kaikki asennot eivät onnistu, hikoilee runsaasti jne.
Itse pidän itseni hoikkana ja harrastan säännöllisesti liikuntaa. Olen yrittänyt kannustaa miestä laihtumaan, hän sanoo aikovansa, mutta tulee kuitenkin illalla kotiin sipsipussin kanssa.
Mitä tässä tulisi tehdä? Pitääkö minun vain tyytyä huonoon/olemattomaan seksielämään loppuikäni? Olen vajaa 30, mies vähän päälle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieheni on kyllä oma ihana itsensä, ei ole mitenkään luonteeltaan tms. muuttunut. Tuntuu vain ettei jaksa enää mitään, eikä oikein tunnu sisäistävän että se johtuu (ainakin suureksi osaksi) ylipainosta.
Ja tuo seksielämä minua nyt päällimmäiseksi juuri nyt harmittaa, kun olen itse kuitenkin hyvin seksuaalinen ihminen, kuten oli mieskin tavatessamme.

Vierailija
2/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:13"]Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[/quote]

Anteeksi, mutta mihin tämä liittyy? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni alkaisi lihoa, olisin huolissani hänen terveydestään, en seksiasennoista!

Vierailija
5/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:35"]Jos mieheni alkaisi lihoa, olisin huolissani hänen terveydestään, en seksiasennoista!
[/quote]

No siitäkin olen toki huolissani.
Ja hyväksyn mieheni toki sellaisena kuin on, mutta tämä älytön lihominen on oikeasti jo huolestuttavaa. Mikään järkipuhe tai kannustus ei mieheen tunnu tehoavan. Teen meille terveellistä ruokaa mutta syö herkkuja päälle.
Sanoo että tahtoo itse laihtua, mutta kieltäytyy liikunnasta ja herkuttomuudesta.

Vierailija
6/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään neuvoja/kokemuksia?

Vierailija
7/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mulla ittellä olla kans vastuu siitä miten syön - jos kysyn iteltäni että miks sitten syön välillä typerästi niin sitten, ööh, ymmhh totaaaa, esim ku on paha olo tai jotain. Ööööh, noo ai itekö tosta niinku pitäis koittaa vaihtaa johonkin toiseen suuntaan...!

Meikkis on kyllä yksinäinen että sillai ei oo tsemppaajia nyt ollu ympärillä, mutta kai niitäkin vois hankkia jostain se vaikka auttais tässäki asias. Ei tulis syötyä yksinäisenä iltana jos niitä yksinäisiä iltoja vähentäis, hehe.

Vierailija
8/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesti ei ole kuten ex-tyttöystäväni. Hän lihoi 4 vuodessa solakasta hyväkroppaisesta tytöstä oikeaksi sotanorsuksi, en löytänyt yhtään kohtaa hänen ihostaan josta ei näkyisi selluliittia. Ja kuitenkin parikymppisia vielä molemmat. Alkuun koitin vaan kestää sen, ja sitten koitin hienovaraisesti pyytää mukaan lenkille, salille jne mutta aina tuli sama vastaus "en jaksa", joskus jopa tuli riita siitä kun hän ei koskaan liikkunut ja tuntui vain paisuvan paisumistaan. Eräässä riidassa hän sitten veti geenikortin esiin, koska molemmat vanhemmat sotanorsuja, vaikka oli itse täysin solakka alottaessamme seurustelun...
Noh, siitä on nyt jokunen vuosi ja itse lihavuus ei ollut eromme syy, vaan hänen narsistisuus joka kehittyi hänelle vasta hänen lihottuaan, joten kyllä se voi aika paljon muuttaa ihmistä, muutenkin kuin koossa.