Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjelp! Turvotus!

Vierailija
01.07.2015 |

Eli mitä tää on? Sormukset ei välillä mahdu sormeen, vaatteet puristaa, näytän siltä kuin olisin 6kk raskaana....! Myös ummetus vaivaa.

Ja en ole raskaana. Tilanne helpottuu aina kuukautisten loputtua ja olen oma hoikka itseni sen viikon. Kunnes oireet alkavat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt huonosti.

Vierailija
2/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kärsi turvotuksesta?ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäki turpoon aivan hillittömästi kuukautisten aikaan. Mulla helpottaa kunnon salitreeni ja lenkki.

Vierailija
4/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, syön 1 aterian päivässä ja joskus iltapalan. Mutta olen tehnyt tätä vuosia ja oireet alkoivat muistaakseni n. 4kk sitten.

Lisäksi kärsin välillä vatsakivuista, kerran kouraisi pahemmin kuin supistus ja lysähdin kaksinkerroin maahan. Ajattelin varata lääkärinajan JOS se tapahtuu taas yhtä voimakkaana, mutta se jäi koska en ole tuntenut yhtä voimakasta kipua enää.

Vierailija
5/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:01"]2, syön 1 aterian päivässä ja joskus iltapalan. Mutta olen tehnyt tätä vuosia ja oireet alkoivat muistaakseni n. 4kk sitten.

Lisäksi kärsin välillä vatsakivuista, kerran kouraisi pahemmin kuin supistus ja lysähdin kaksinkerroin maahan. Ajattelin varata lääkärinajan JOS se tapahtuu taas yhtä voimakkaana, mutta se jäi koska en ole tuntenut yhtä voimakasta kipua enää.

[/quote]
tää oli siis ap. Ja mietin että kehtaako tämmöisestä varata lääkärinaikaa? Nauraako ne mut pihalle jos onki vain jotakin kuukautisoiretta. Kun ne kivut ei paikannu minnekkään tietylle alueelle kuitenkaan..

Vierailija
6/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:01"]

2, syön 1 aterian päivässä ja joskus iltapalan. Mutta olen tehnyt tätä vuosia ja oireet alkoivat muistaakseni n. 4kk sitten. Lisäksi kärsin välillä vatsakivuista, kerran kouraisi pahemmin kuin supistus ja lysähdin kaksinkerroin maahan. Ajattelin varata lääkärinajan JOS se tapahtuu taas yhtä voimakkaana, mutta se jäi koska en ole tuntenut yhtä voimakasta kipua enää.

[/quote]

Kyllä suolisto- ja mahavaivat yleensä johtuvat syömisistä. Ehkä olet sitten se poikkeus :)

Vierailija
7/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut tuo ongelma e-pillereiden aikaan. Ja kilpirauhasen vajaatoiminnalla. Muulloin se on vaan hetkellistä ja menee juomalla tai liikkumalla ohi.

Vierailija
8/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmeisesti refluksi aiheuttaa turvotusta. Ja tiukat farkut. Ja nyt raskaus >:( ei tästä (turvotuksesta) pääse edes salaattidietillä. Sit vasta turvottaakin kun on vatsa tyhjä.

Vierailija
9/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hullulta, mutta kannattaa juoda enemmän vettä.

Vierailija
10/10 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:01"]

2, syön 1 aterian päivässä ja joskus iltapalan. Mutta olen tehnyt tätä vuosia ja oireet alkoivat muistaakseni n. 4kk sitten. Lisäksi kärsin välillä vatsakivuista, kerran kouraisi pahemmin kuin supistus ja lysähdin kaksinkerroin maahan. Ajattelin varata lääkärinajan JOS se tapahtuu taas yhtä voimakkaana, mutta se jäi koska en ole tuntenut yhtä voimakasta kipua enää.

[/quote]

Kyllä suolisto- ja mahavaivat yleensä johtuvat syömisistä. Ehkä olet sitten se poikkeus :)
[/quote]
Siis en sanonut ettei voisi johtua, ihmettelin koska olen aina syönyt näin ja nyt vasta oireet :D Mutta kokeilen juoda enemmän vettä ja muuttaa syömistä jos tää lähtis muuttumaan parempaan suuntaan :) -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi