Minkä väriset silmät on ihanimmat?
Kommentit (66)
Siniset. Ruskeat on ihan kakan väriset
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:32"]Byhyy, mulla on sellaiset ihmeen likaisen vihreät, myrkynvihreät? Ei kai oikein minkään väriset... Tuskin kukaan tästä väristä pitää.
[/quote]
Ai khakin vihreät? Aivan ihana väri, mun lemppari! :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:32"]Byhyy, mulla on sellaiset ihmeen likaisen vihreät, myrkynvihreät? Ei kai oikein minkään väriset... Tuskin kukaan tästä väristä pitää.
[/quote]
Ai khakin vihreät? Aivan ihana väri, mun lemppari! :)
[/quote]
Joo, just sellaiset. Kiva kuulla :')
Vihreät. Vihaan sinisiä. t. Kutakuinkin vihreäsilmäinen
Sellaiset liikennevalosilmät, jotka muuttaisivat väriä mielialan mukaan. Olisi helpompi lukea ajatuksia.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:32"]
Byhyy, mulla on sellaiset ihmeen likaisen vihreät, myrkynvihreät? Ei kai oikein minkään väriset... Tuskin kukaan tästä väristä pitää.
[/quote]
Tykkään kaikensävyisistä vihreistä, ne on jotenkin kiehtovat.
Ei se värikään mitään auta jos on rumat pienet siansilmät.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:50"]Sellaiset liikennevalosilmät, jotka muuttaisivat väriä mielialan mukaan. Olisi helpompi lukea ajatuksia.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Hahhaa, ihana ajatus! :)
Siniset tai vaaleanruskeat. Itselläni on vihreät.
Mullapa onkin sellaiset silmät jotka näyttää tilanteen, mielentilan ja terveydentilan mukaan eri värisiltä. Moni huomannut, näkyy jopa valokuvissa. Kipeänä harmaat, useimmiten siniset mutta sävy vaihtelee kirkkaasta haaleaan ja sinivihreään; kun olen oikein innostunut/rakastunut/kiihottunut ovat aivan kirkkaan vihreät.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:18"]VIHREÄT! t.vihreäsilmäinen ⌒.⌒
[/quote]the Vihreät on niiiiiin HOT
M51 ruskeissa silmissään
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 03:37"]Mullapa onkin sellaiset silmät jotka näyttää tilanteen, mielentilan ja terveydentilan mukaan eri värisiltä. Moni huomannut, näkyy jopa valokuvissa. Kipeänä harmaat, useimmiten siniset mutta sävy vaihtelee kirkkaasta haaleaan ja sinivihreään; kun olen oikein innostunut/rakastunut/kiihottunut ovat aivan kirkkaan vihreät.
[/quote]..ja toisinaan aamuisin mustat
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 03:46"]Ruskeat
[/quote]Kiitos..on sellaiset
Ruskeat todellakin! Muut on ihan peruskauraa, ruskeat on harvinaisimmat! Itselläni suklaasimmut.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:18"]Mustat
[/quote]
Tunnen yhden naisen jolla on tosi isot mustat silmät. Todella hurmaavat...:)
[/quote]vaimonhakkaajan vaimo