Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löytää perhonen asunnosta?

Vierailija
01.07.2015 |

Kamala tragedia. Huomasin asunnossani yöperhosen ja nyt se sujahti jonnekin piiloon. Kuinka saan sen esiin sieltä vitun piilosta niin se ei piiloudu mun housuihin kun en huomaa?

Pliis auttakaa nopeasti, kärsin ötökkäfobiasta!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:20"]

Katso taskulampun kanssa kaikki seinustat, seinät, katot, välit ja kolot, varsinkin tummat pinnat huolella. Ota pyydystysvälineet lähelle että saat sitten heti napattua kun löytyy.

[/quote]

Hitsin vitsi, katoin kaikkialta lampun kanssa, mutta se on kai kadonnut tai mennyt nukkumaan ja vaanii koska pääsee mun nenään! Tai toivottavasti kuoli! Sopivasti elämä sattunut tähän hetkeen päättymään.

Mokomat nenäsaatanat. Varmennusnumerokin on kaksi kuusi kuusi kuusi

ap

Vierailija
22/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus ruma pelottava perhonen makuuhuoneen katossa ja kyllä piti oikein kerätä rohkeutta, ennen kuin pystyin imurin varrella sen imuroimaan. Vaikeaa oli! Sitten eräs tuttu vaihtoi pussin imuriin, kun pelkäsin sen tulevan ulos sieltä. Että kyllä ötökät on tosiaan pelottavia! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:29"]

Mulla oli joskus ruma pelottava perhonen makuuhuoneen katossa ja kyllä piti oikein kerätä rohkeutta, ennen kuin pystyin imurin varrella sen imuroimaan. Vaikeaa oli! Sitten eräs tuttu vaihtoi pussin imuriin, kun pelkäsin sen tulevan ulos sieltä. Että kyllä ötökät on tosiaan pelottavia! :)

[/quote]

Totta, imuri! Harmi että kello on puoli kolme täällä kerrostaloasunnossa...

ap

Vierailija
24/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus ollu patjan ja seinän välissä

Vierailija
25/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, eihän nuo yöperhoset tee mitään ihmisille, olen itse joskus keräillyt yöperhosia, ja pitänyt kädellä isoja kiitäjiä, jotka ovat pienen linnun kokoisia. Niillä ei ole mitään purentakalustoa, pelkkä kärsä, jolla imevät mettä kukista. Ja päivisin ne eivät lennä aktiivisesti, vaan sisällä hakeutuvat ikkunaverhon taakse, missä lymyävät. Öisin saattavat riehua, jos niitä pitää sisällä, mutta rikkovat vain lähinnä siipensä kun törmäilevät ympäriinsä.

Vierailija
26/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:35"]

[/quote]

ap

[/quote]

mahdollisimman pitkä lasipurkki ja paperi toimii myös hyvin, harvoin lähtevät pakoon. Jos siis ei ihan katossa asti ole

Vierailija
27/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:35"]

[/quote]

ap

[/quote]

mahdollisimman pitkä lasipurkki ja paperi toimii myös hyvin, harvoin lähtevät pakoon. Jos siis ei ihan katossa asti ole

[/quote]

Pitäisi vaan ensin löytää se mokoma... Onhan tuolla pringles-purkki, ehkä tyhjennän sen ajankuluksi odotellesani.

ap

Vierailija
28/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaile avta puhelimella pimeessä huoneessa. Jossain vaiheessa saat kolmannen asteen paskahalvauksen kun se perkele ilmestyy näytön ympärille pörräämään

Vierailija
29/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut pään yli. Peittyy kaikki munimis mahikset mutta saat happea vielä

Vierailija
30/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Vierailija
31/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:58"]

Moi.

[/quote]

Oletko yöperhonen?

Vierailija
32/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:58"]

Moi.

[/quote]

Oletko yöperhonen?
[/quote]

<3

Vierailija
33/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl mä ootan suo. Pedissä.

Vierailija