Miten löytää perhonen asunnosta?
Kamala tragedia. Huomasin asunnossani yöperhosen ja nyt se sujahti jonnekin piiloon. Kuinka saan sen esiin sieltä vitun piilosta niin se ei piiloudu mun housuihin kun en huomaa?
Pliis auttakaa nopeasti, kärsin ötökkäfobiasta!
Kommentit (34)
Laita valo palamaan jonnekin huoneeseen, missä et nuku. Ne perkeleet hakeutuu aina valon luokse.
Laita valoja päälle, ne menevät monesti sitä kohti. Tosin mulla on joskus ollut yön yli kun piiloutui niin hyvin että luulin että oli mennyt itse ulos. Tänään juuri heitin yhden yöperhosen pihalle, mutten ole nyt varma onko täällä vielä toinenkin kun näin yhden eri huoneessa ja hetken päästä oli toisessa enkä tiedä oliko sama. En uskalla laittaa nukkumaan, jokin ötökkäfobia itselläkin.
Kiitos vastauksista ja välittämisestä <3
Valo on päällä yhdessä huoneessa mutta ei näköhavaintoja. Koira sitä yritti jahdata ja syödä, mutta sekään hurtta ei mua pelastanut. Se ehkä sujahti jonnekin penkin alle, mutta vaikka ravistelin niitä ja kaadoin ne lattialle, niin ei näkynyt mitään eikä ketään.
Mokoma nyt hemmetti
ap
Ei yöperhoset ole mitään, jos on tottunut turkiskuoriaisen toukkiin. Meillä oli just yön yli perhonen, mutta ei laskeutunut munimaan nenään yöllä tai mitään.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:48"]
Ei yöperhoset ole mitään, jos on tottunut turkiskuoriaisen toukkiin. Meillä oli just yön yli perhonen, mutta ei laskeutunut munimaan nenään yöllä tai mitään.
[/quote]
HYIIHYIHYIHYIIIYIYIJYI
ap
Ei hitsi, söpöä! :D Tai siis ällöttäis muakin mutta hih
Mene mukavasti lämpimän peiton alle ja siinä hengittele. Rentoudu. Löydät kyllä perhosen, kun se alkaa pyrkiä nenääsi. Nimim. Kokemusta on
Ööäähh... onko perhosilla joku erityinen tavoite pyrkiä ihmisten neniin :|
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:09"]Ööäähh... onko perhosilla joku erityinen tavoite pyrkiä ihmisten neniin :|
[/quote]
On. Lämmin paikka :/ voivat ruveta pesimään. Huomaat kyllä jos kutisee nenässä aamulla.
En löydä :( Jos joku keksii muuta kuin nenälläni houkuttamisen, niin otan mielelläni neuvoja vastaan.
ap
Hahaa! Joku kaunis päivä niistät perhosentoukkia!
Ap!! Laita joku kylmäpakkaus naamalle yöksi niin se perhonen ei tajua sun nenää!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:15"]
Ap!! Laita joku kylmäpakkaus naamalle yöksi niin se perhonen ei tajua sun nenää!
[/quote]
Sitten ei enää perhosilla väliä kun tulee joku paleltumakuolio ja nenä tippuu pois :/
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:09"]Ööäähh... onko perhosilla joku erityinen tavoite pyrkiä ihmisten neniin :|
[/quote]
On. Lämmin paikka :/ voivat ruveta pesimään. Huomaat kyllä jos kutisee nenässä aamulla.
[/quote]
Tää voi toisaalta liittyä vaan niihin urosperhosiin.. Että heti kun on reikä näkyvissä, niin sinne on pakko työntyä...
Tai menet vessaan nukkumaan ja jätät valot vaikka keittiiöön. Tosi v mäisiä otuksia kun rupee nenään pesimään.
Katso taskulampun kanssa kaikki seinustat, seinät, katot, välit ja kolot, varsinkin tummat pinnat huolella. Ota pyydystysvälineet lähelle että saat sitten heti napattua kun löytyy.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:09"]Ööäähh... onko perhosilla joku erityinen tavoite pyrkiä ihmisten neniin :|
[/quote]
[/quote]
Tää voi toisaalta liittyä vaan niihin urosperhosiin.. Että heti kun on reikä näkyvissä, niin sinne on pakko työntyä...
[/quote]
Voi hitto, ihan kuin mun mies.
Huitelin kalusteita nurin ja verhoja irti kiinnittimistä tyynyllä, mutta sitä ei löydy.
Millaisiin paikkoihin nää piiloutuu?
arGH