Kuinka nätti nainen löytää miehen?
asun pk seusulla. Täytän tämänvuodenaikana 21. Olen kyllästynyt olemaan yksin, en ole ruma mielestäni enkä lihava.e. Ole tungetteleva, mutta en ujo myöskään
Kommentit (34)
Ei mitenkään. Naiselle on lähes mahdotonta löytää seuraa. Miehiä olisi kyllä satoja tuhansia, mutta kun ei niistä kukaan kuitenkaan kelpaa sulle. Parasta kun unohdat miehet kokonaan.
Ei miehet halua nättiä nuorta naista. Yksin joudut olemaan piiiiitkän aikaa.
Tatuoit otsaan, että miestä vailla. Varuksi suomen lisäksi gambiaksi ja somaliksi, niin olet sunteessa ennen kuin tajuatkaan. Nätit kelpaa aina. Niin oli Nätti Jussikin suosittu mies, vaikka oli pieni ja ruma kampurajalka.
Kauniin naisen on lähes mahdotonta saada miestä! No ei nyt sentään, vetäkäähän vittu päähänne kaikki.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:58"]Tatuoit otsaan, että miestä vailla. Varuksi suomen lisäksi gambiaksi ja somaliksi, niin olet sunteessa ennen kuin tajuatkaan. Nätit kelpaa aina. Niin oli Nätti Jussikin suosittu mies, vaikka oli pieni ja ruma kampurajalka.
[/quote]
Olepa nerokas, ehkä on aikasi mennä nukkumaan
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:55"]Opettelemalla kirjoittamaan?
[/quote]
Huomasin itsekkin jälkeenpäin
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:55"]Opettelemalla kirjoittamaan? [/quote] Huomasin itsekkin jälkeenpäin Ap
[/quote]
Kirjoittamaan et silti oppinut.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:05"]Muuta pohjoisemmaksi, täällä on naisista puutetta.
M24
[/quote]
Sisko totesi saman, mutta en uskalla. Muutin joensuust helsinkiin
Otsikossa sanot olevasi nätti, mutta leipätekstissä vain ei-ruma ja ei-lihava. Kannattaa ainakin olla johdonmukainen kommunikoinnissaan jos miehiä metsästää.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:05"]Muuta pohjoisemmaksi, täällä on naisista puutetta.
M24
[/quote]
[/quote]
Väärään suuntaan lähdit :( Oisin mielelläni tutustunut, jos oisit pohjoisempaa.
M24
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:58"]Laita kuva! Itse olen tämän näköine http://aijaa.com/7spyI4
[/quote]
Oli pakko peukuttaa xd
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:05"]Muuta pohjoisemmaksi, täällä on naisista puutetta.
M24
[/quote]
[/quote]
Väärään suuntaan lähdit :( Oisin mielelläni tutustunut, jos oisit pohjoisempaa.
M24
[/quote]
Valitettavasti väärä suunta
Ap, joka ei osaa kirjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:09"]Otsikossa sanot olevasi nätti, mutta leipätekstissä vain ei-ruma ja ei-lihava. Kannattaa ainakin olla johdonmukainen kommunikoinnissaan jos miehiä metsästää.
[/quote]
Oletko itse miehesi netistä löytänyt kun mietit tuollaisa?
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1305680279629
Tossa on sulle kartta minkä avulla voit suunnistaa miesten luokse.
Opettelemalla kirjoittamaan?